Totuustarkkailu on tehtävä perusteellisesti, eli on huomioitava eritoten totuus, totuus on kaiken aa ja oo, sekä lopputulos varsin värikäs, jossa voi ilmetä jopa jonkun kodin olevankin hotelli ja että hänellä on kotipihassaan aivan oma, joo, uskokaa rakkaat, oma temppeli.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
Sanon vaan että sinulla 🐵🐒 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
vahvempi 🏋🏋,
ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
nopeampi 🏃,
ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
varakkaampi 💰💲,
ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
sosiaalisempi ⚰⚰,
ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi,....🐵🐒
seurallisempi 🍻,
ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi.🐵🐒🐵🐒🐵🐒
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍
Vähissä on ollut flaksit 😂😂😂😎😎😎🚜🚜🚜 kun 2010:n viimeisenä oljenkortenaan on tuikannut horon tiineeks ja sitten on joutunut avioitumaan huoran kanssa 🚜🚜🚜 juntti, että ei olisi joutunut liito-oravaksi.
Totuustarkkailua.
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Thaimaan lämpö ei tee hyvää lisääntymiskyvylle.
Koska lämpö voi vähentää siittiöiden tuotantoa, kannattaisi Mayo Clinicin mukaan välttää myös läppärin käyttämistä sylissä. Siittiöiden tuotannon kannalta klinikka suosittelee myös väljien vaatteiden käyttämistä ja istumisen vähentämistä.
Parhaiksi keinoiksi tukea sperman terveyttä nostetaan ylipainon välttäminen, terveellinen ruokavalio, seksitautien ja stressin välttäminen sekä liikunta. Terveyskirjasto suosittelee myös tupakoimattomuutta ja alkoholin kohtuukäyttöä.
Lisääntymistieteiden lisensiaatti Kapteeni Hydro korostaa possoilun merkitystä vitaalisuudessa https://aijaa.com/zppRVH - Anonyymi
Totuuden löytääkseen voi myös käyttää google earthia läpi yön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356