Ja moikkasin.Et ehkä huomannut.
Näin sinut
Anonyymi-ap
7
490
Vastaukset
- Anonyymi
Torilla olin.
- Anonyymi
Mä näin sut ABC:llä tänään
- Anonyymi
Olinko autossa?
- Anonyymi
En huomannut 🙁missä?
- Anonyymi
Huomasinpas. Etkö nähnyt kun 👋 sulle 🤩
- Anonyymi
Huomasimpanssi.... mitään vikää havaintakyvyissä ole sentäs
- Anonyymi
Siinä kun söin sitä melko kusista paninia ja vielä naureskelin asiasta…🥹Toivottavasti et silloin nähnyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565