Kertokaa! :3 Ja jos on fetissiä nii mainitkaa sekin samalla <3
Millainen napa sinulla on?
14
551
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on semmonen aika syvä ja T kirjaimen muotoinen napa. :) ja on varmaan napafetissi kun tutkin ja kaivan ja tuijotan mun napaa aika paljon. :)
- Anonyymi00006
Hyi hemmetti
- Anonyymi00002
Itse olen siis mies, jolla ihan hyvännäkönen keskikokoinen napa. Kivaa ois kohdata nättinapainen tyttö, joka haluaa että hänen napaa kosketellaan usein ja seksin yhteydessä hyväillään ja nuollaan, sitä ihanaa napaa <3 Rakastan naisen kaunista napaa ja toivon, että naisella on se usein esillä.
Itsellä normaali napa, tosin leikkausarpi hieman pilaa sen. Kovin on herkkä tosin vieläkin.
Itsellä normaali napa, tosin leikkausarpi hieman pilaa sen. Kovin on herkkä tosin vieläkin.
- Anonyymi00005
Noora.Katariina kirjoitti:
Herkkänapaisen naisen kanssa varmasti mukavat hetket molemmille :) Oon sama mies kuin yllä kirjoittanut napafani "Anonyymi00002", jatketaanko Noora.Katariina juttua emailissa, treffipalstalla tai pikaviesteillä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Herkkänapaisen naisen kanssa varmasti mukavat hetket molemmille :) Oon sama mies kuin yllä kirjoittanut napafani "Anonyymi00002", jatketaanko Noora.Katariina juttua emailissa, treffipalstalla tai pikaviesteillä?
Mistä näitä hönöjä oikein sikiää
- Anonyymi00010
Sanoisitko että sulla on fetissi?
Oih, pääsiskö sun kanssa keskusteleen? :3
Suuri fetissi ja semmoinen syvä. :) Mahtavaa löytää lisää suomalaisia jolla sama fetissi!
- Anonyymi00003
Hei!:) haluaisitko jatkaa napa-aiheesta muualla?:)
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toki! Missä sulla kävis? :)
- Anonyymi00009
Minulla on napatyrä. Sellainen 5 senttiä kanttiinsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1524605Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983979Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342699Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102482100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es352228Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks141825Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1201638Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491474- 341355
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241331