Kertokaa! :3 Ja jos on fetissiä nii mainitkaa sekin samalla <3
Millainen napa sinulla on?
14
498
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on semmonen aika syvä ja T kirjaimen muotoinen napa. :) ja on varmaan napafetissi kun tutkin ja kaivan ja tuijotan mun napaa aika paljon. :)
- Anonyymi00006
Hyi hemmetti
- Anonyymi00002
Itse olen siis mies, jolla ihan hyvännäkönen keskikokoinen napa. Kivaa ois kohdata nättinapainen tyttö, joka haluaa että hänen napaa kosketellaan usein ja seksin yhteydessä hyväillään ja nuollaan, sitä ihanaa napaa <3 Rakastan naisen kaunista napaa ja toivon, että naisella on se usein esillä.
Itsellä normaali napa, tosin leikkausarpi hieman pilaa sen. Kovin on herkkä tosin vieläkin.
Itsellä normaali napa, tosin leikkausarpi hieman pilaa sen. Kovin on herkkä tosin vieläkin.
- Anonyymi00005
Noora.Katariina kirjoitti:
Herkkänapaisen naisen kanssa varmasti mukavat hetket molemmille :) Oon sama mies kuin yllä kirjoittanut napafani "Anonyymi00002", jatketaanko Noora.Katariina juttua emailissa, treffipalstalla tai pikaviesteillä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Herkkänapaisen naisen kanssa varmasti mukavat hetket molemmille :) Oon sama mies kuin yllä kirjoittanut napafani "Anonyymi00002", jatketaanko Noora.Katariina juttua emailissa, treffipalstalla tai pikaviesteillä?
Mistä näitä hönöjä oikein sikiää
- Anonyymi00010
Sanoisitko että sulla on fetissi?
Oih, pääsiskö sun kanssa keskusteleen? :3
Suuri fetissi ja semmoinen syvä. :) Mahtavaa löytää lisää suomalaisia jolla sama fetissi!
- Anonyymi00003
Hei!:) haluaisitko jatkaa napa-aiheesta muualla?:)
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toki! Missä sulla kävis? :)
- Anonyymi00009
Minulla on napatyrä. Sellainen 5 senttiä kanttiinsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2456194Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.635044KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa134331Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1253066Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123061Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,822528Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1412520Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901709- 461659
- 691486