Koneviesti, Pampers ja Tena

Anonyymi-ap

Mistä johtuu, että nuo kolme tuotemerkkiä ovat lähes poikkeuksetta mainostajina kun avaa metsämanin Youtube videon?

27

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla et se otto on tena-tilaaja. Ja miksei ite metsämannikin?

• Anonyymi

Kalliita mut hyviä. Ei tartte pyykätä pikkupyykkiä.

• Anonyymi

Mainokset tulevat kyllä katsojan mukaan. Eli sen mukaan, mitä olet itse esim. googlannut lähiaikoina.

• Anonyymi

😂😂katsojat ei malta käydä välillä vessassa.tena pelastaa ruutuaikaa.

• Anonyymi

Kyllä jos laittaa pausen vessan käynnin ajaksi😁😁😁😁😁

• Anonyymi

"Mainokset tulevat kyllä katsojan mukaan. Eli sen mukaan, mitä olet itse esim. googlannut lähiaikoina."

Eivät tule, vaan tulevat Youtubessa tubettajan mukaan.
      Ehkä uimahousuisillaan vesimonttuun kelkertävän tubettaja ukon Youtuben ohjelmat tulkitsevat pamppes pojuksi?

Miksi amskin videoille eivät vaippa mainokset ilmesty?

• Anonyymi

YouTube-videoiden tai Shorts-videoiden katselun aikana näkemäsi mainokset on räätälöity vastaamaan kiinnostuksen kohteitasi. Niiden näkyminen perustuu Google-mainosasetuksiin, aiemmin katsomaasi sisältöön ja kirjautumisen tilaan.
        Näin ihan Youtuben ohjeista suoraan.

• Anonyymi

Johtuu siitä että SINÄ olet profiloitunut potentiaaliseksi Tenan käyttäjäksi kun katsot MetsaManin videoita.
      Itse kun katson MetsaManin videoita niin tulee moottoripyörämainoksia, prätkämies kun olen.

• Anonyymi

Nimesi viimeinen kirjain on väärin. Jos olisi ollut a niin sitten ehkä. Mutta mieluummin etsin naisseurani ihan livenä.
        Suosittelen sinulle mikäli miesseuraa etsit käymään gaypaikoissa

• Anonyymi

"Johtuu siitä että SINÄ olet profiloitunut potentiaaliseksi Tenan käyttäjäksi kun katsot MetsaManin videoita.
      Itse kun katson MetsaManin videoita niin tulee moottoripyörämainoksia, prätkämies kun olen."

Valehtelija olet etkä mikään mies.

• Anonyymi

Älä pappa kimpoile. Hanki elämä, mene ulos aurinkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pappa kimpoile. Hanki elämä, mene ulos aurinkoon!

Ootkos sinä jo hankkina elämän? Saisko sen kanavilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootkos sinä jo hankkina elämän? Saisko sen kanavilta?

Ei tässä minusta puhuta vaan sinusta, äijänkäppänä

• Anonyymi

Tenakerho suuttuu.

• Anonyymi

Mainostaa mitä sattuu. Mullekin saunan kiukaita vaikka ei oo saunaakaan.

• Anonyymi

Oot surffaillut kiuasvalmistajan sivuilla..
        Ja kyllähän tuo totta on että jos vaikka ajatellaan vanhoja kasikymmpisiä kiukkuisia äijiä, niin mitäpä muutakaan heille maimostettaisiin kuin tenoja ja et- lehteä.

• Anonyymi

"YouTube-videoiden tai Shorts-videoiden katselun aikana näkemäsi mainokset on räätälöity.........

Vitullako ne ovat räätälöity?
      Kun katson aikuisten tubettajien videoita niin tulee aivan eri mainokset kuin aikuispoikien tubettamilla videoilla.

Nyt 50 vuotiaat aikuispoika tubettajat elävät Youtube videoillaan 80-luvun mopopoikien maailmassa, mikä on seuraava aikuispoikien taantumisvaihe kohti aikuislapsuutta?

Tutti suussako vaipat housuissa hiekkakasalla kinastelevat sinisestä ja punaisesta leikkilapiosta?

Ovatko koskaan edes eläneet vastuullisen aikuisen elämää?

• Anonyymi

Älä itke. Hoida omat asiasi

• Anonyymi

Ehkä eivät ole.

• Anonyymi

Elämä ollut pelkkää itsensä viihdyttämistä vailla vastuuta mistään, aina joku toinen on ollut kannattelemassa ja ruokkimassa.

• Anonyymi

Voi vittu kuinka elämä olisikaan helppoa kun joku kulkisi niska limassa tienaamassa niin pystyisi kesäpäivinä etsimään mopon kadonnutta kipinää liiterissä.
      Ja käydä välillä tuvassa pötköttelemässä ilmalämpöpumpun puhaltimen alla.

• Anonyymi

Elämä on ihanaa ,kun sen oikein oivaltaa.

• Anonyymi

Uutta konetta hontaan,jottei leivän tulo piäse ehtymään, ja eikun kipinän etintään ,zetkan,taavetin remonttiin ja kuopijoon feat elvis.

• Anonyymi

Ko oes viulu ja ossoes soettoo. Vuan ku o hitsvehkeet mut ee ossoo hitsaella.

• Anonyymi

Vanha Kosulalalainen kasku.

• Anonyymi

Honda on suatava äkkiä kuntoon.

• Anonyymi

Omalla kotikylälläkin oli kipinä hukassa olevia miehiä kotirouvina joille akka kantoi evästä työpäivän päätteeksi hartiat köyryssä.

Mutta kyllä ne ruokakassin kantajat häipyivät heti kun saivat lapset omilleen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe