Mistä johtuu, että nuo kolme tuotemerkkiä ovat lähes poikkeuksetta mainostajina kun avaa metsämanin Youtube videon?
Koneviesti, Pampers ja Tena
27
407
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla et se otto on tena-tilaaja. Ja miksei ite metsämannikin?
- Anonyymi
Kalliita mut hyviä. Ei tartte pyykätä pikkupyykkiä.
- Anonyymi
Mainokset tulevat kyllä katsojan mukaan. Eli sen mukaan, mitä olet itse esim. googlannut lähiaikoina.
- Anonyymi
😂😂katsojat ei malta käydä välillä vessassa.tena pelastaa ruutuaikaa.
- Anonyymi
Kyllä jos laittaa pausen vessan käynnin ajaksi😁😁😁😁😁
- Anonyymi
"Mainokset tulevat kyllä katsojan mukaan. Eli sen mukaan, mitä olet itse esim. googlannut lähiaikoina."
Eivät tule, vaan tulevat Youtubessa tubettajan mukaan.
Ehkä uimahousuisillaan vesimonttuun kelkertävän tubettaja ukon Youtuben ohjelmat tulkitsevat pamppes pojuksi?
Miksi amskin videoille eivät vaippa mainokset ilmesty?- Anonyymi
YouTube-videoiden tai Shorts-videoiden katselun aikana näkemäsi mainokset on räätälöity vastaamaan kiinnostuksen kohteitasi. Niiden näkyminen perustuu Google-mainosasetuksiin, aiemmin katsomaasi sisältöön ja kirjautumisen tilaan.
Näin ihan Youtuben ohjeista suoraan.
- Anonyymi
Johtuu siitä että SINÄ olet profiloitunut potentiaaliseksi Tenan käyttäjäksi kun katsot MetsaManin videoita.
Itse kun katson MetsaManin videoita niin tulee moottoripyörämainoksia, prätkämies kun olen.- Anonyymi
Nimesi viimeinen kirjain on väärin. Jos olisi ollut a niin sitten ehkä. Mutta mieluummin etsin naisseurani ihan livenä.
Suosittelen sinulle mikäli miesseuraa etsit käymään gaypaikoissa
- Anonyymi
"Johtuu siitä että SINÄ olet profiloitunut potentiaaliseksi Tenan käyttäjäksi kun katsot MetsaManin videoita.
Itse kun katson MetsaManin videoita niin tulee moottoripyörämainoksia, prätkämies kun olen."
Valehtelija olet etkä mikään mies.- Anonyymi
Älä pappa kimpoile. Hanki elämä, mene ulos aurinkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pappa kimpoile. Hanki elämä, mene ulos aurinkoon!
Ootkos sinä jo hankkina elämän? Saisko sen kanavilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootkos sinä jo hankkina elämän? Saisko sen kanavilta?
Ei tässä minusta puhuta vaan sinusta, äijänkäppänä
- Anonyymi
Tenakerho suuttuu.
- Anonyymi
Mainostaa mitä sattuu. Mullekin saunan kiukaita vaikka ei oo saunaakaan.
- Anonyymi
Oot surffaillut kiuasvalmistajan sivuilla..
Ja kyllähän tuo totta on että jos vaikka ajatellaan vanhoja kasikymmpisiä kiukkuisia äijiä, niin mitäpä muutakaan heille maimostettaisiin kuin tenoja ja et- lehteä.
- Anonyymi
"YouTube-videoiden tai Shorts-videoiden katselun aikana näkemäsi mainokset on räätälöity.........
Vitullako ne ovat räätälöity?
Kun katson aikuisten tubettajien videoita niin tulee aivan eri mainokset kuin aikuispoikien tubettamilla videoilla.
Nyt 50 vuotiaat aikuispoika tubettajat elävät Youtube videoillaan 80-luvun mopopoikien maailmassa, mikä on seuraava aikuispoikien taantumisvaihe kohti aikuislapsuutta?
Tutti suussako vaipat housuissa hiekkakasalla kinastelevat sinisestä ja punaisesta leikkilapiosta?
Ovatko koskaan edes eläneet vastuullisen aikuisen elämää?- Anonyymi
Älä itke. Hoida omat asiasi
- Anonyymi
Ehkä eivät ole.
- Anonyymi
Elämä ollut pelkkää itsensä viihdyttämistä vailla vastuuta mistään, aina joku toinen on ollut kannattelemassa ja ruokkimassa.
- Anonyymi
Voi vittu kuinka elämä olisikaan helppoa kun joku kulkisi niska limassa tienaamassa niin pystyisi kesäpäivinä etsimään mopon kadonnutta kipinää liiterissä.
Ja käydä välillä tuvassa pötköttelemässä ilmalämpöpumpun puhaltimen alla. - Anonyymi
Elämä on ihanaa ,kun sen oikein oivaltaa.
- Anonyymi
Uutta konetta hontaan,jottei leivän tulo piäse ehtymään, ja eikun kipinän etintään ,zetkan,taavetin remonttiin ja kuopijoon feat elvis.
- Anonyymi
Ko oes viulu ja ossoes soettoo. Vuan ku o hitsvehkeet mut ee ossoo hitsaella.
- Anonyymi
Vanha Kosulalalainen kasku.
- Anonyymi
Honda on suatava äkkiä kuntoon.
- Anonyymi
Omalla kotikylälläkin oli kipinä hukassa olevia miehiä kotirouvina joille akka kantoi evästä työpäivän päätteeksi hartiat köyryssä.
Mutta kyllä ne ruokakassin kantajat häipyivät heti kun saivat lapset omilleen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559