Onko sulla tästä kokemusta eli siitä, jotta ystävyydestä se kaikki lähti? Kauanko ehditty olla ystäviä ennen tunteiden roihahtamista? Mitä sitten tapahtui?
Ystävyydestä rakkauteen
7
845
Vastaukset
Kauanko ehditte.. Se on näköjään mulla kirjotan väärin päivä tänään 😁
Voisi ollakin, jos olisi. Jos olisi sellainen ystävä johon rakastuu ja jos olisi sinkku. Kaveripohjalta mulla kaikki on alkanut, ei hyppyä ventovieraan kaulaan.
- Anonyymi
Puolet elämästä läheisinä ystävinä. Uskon että kummankin hiljaisissa ajatuksissa nousee esiin toiveet jostain vielä tätä syvemmästä. Elämäntilanteet ei kuitenkaan salli niiden ajatusten purkamista. Kuulisin erittäin mielelläni myös, miten mahdollisesti muilla ystävyys on muuttanut onnistuneesti muotoaan?
Nostan (vaikka oma alotus onkin)
- Anonyymi
minä minä minä ja oma napa
- Anonyymi
Ihastus ehti loppumaan ennen kuin mitään ehti alkaakaan. Opin tuntemaan paremmin ja näkemään puutteelliset ihmissuhdetaidot ennen sitä. Kohti uusia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751581- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431368- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1051092Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1041091