Itseni inspiroi tanssitekniikan kehittäminen myös kesäaikaan kurssien ollessa tauolla. Lavatansseissa ilahduttavastk käy hyvin tanssitaitoista väkeä.
Mikä teitä vetää lavatansseihin?
35
809
Vastaukset
- Anonyymi
Naisviejät on nykyisin huippuja. Vievät huikealla energialla ja tarkasti huolta pitäen. Ja vapautuu energia aitoon ilonpitoon kun ei ole mitään pelejä ja kiimaluuloja.
- Anonyymi
Naisviejillä on paljonkin kiimaluuloja. Mutta lesboilkoon rauhassa keskenään ja minä haen heterodaameja. Sitten kaikki ovat tyytyväisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisviejillä on paljonkin kiimaluuloja. Mutta lesboilkoon rauhassa keskenään ja minä haen heterodaameja. Sitten kaikki ovat tyytyväisiä
Kateellisen miehen kommentti joka itse on kehno viejä. Mistä se kiima hänelle on mahtanut tulla edes mieleen? Itse jäänyt ilman huomiota? Naistenhaulla ei haeta?
- Anonyymi
Naisviejät saavat lesboilla kaikessa rauhassa. Onneksi tansseissa käy vielä heterodaameja. Tuo energian vapautuminen on lähinnä kiljumista joten ei siitä sen enempää.
- Anonyymi
Lavatanssien tunnelma vetää.
Lavatanssien tunnelma vetää paikalle etenkin jos lavalla on mieleinen esiintyjä joka osaa luoda hyvän tunnelman kappaleillaan. Toki orkesterikin ratkaisee ja orkesterin käyttämät instrumentit. Sähkökitaran liiallinen vinguttaminen. Ei kiitos.
Jos pitäisin jalkapallosta menisin tietenkin katsomaan jalkapallomatseja. - Anonyymi
Paras harrastus mitä ihmisellä voi olla ja sosiaalinen, ja nuorentaa kivasti.
- Anonyymi
Luonnollinen ilo
- Anonyymi
Tanssin ilo, kivat daamit, hyvä orkesteri, tunnelma ja idyllinen tanssipaikka.
- Anonyymi
Annos hyvää oloa tuottavaa hormonia (dopamiini) tansseista haetaan. Kyseessä ns. riippuvuus eli sitä pitää saada lisää jatkuvasti.
Joistakin himotanssijoista huomaa, että ovat ihan tiloissa :D- Anonyymi
Eilen on annos hyvää oloa nautittu :D Perjantaina sitten lisää Kapakanmäeltä <3
- Anonyymi
Ei vedä mikään enää! Lavatanssithan on pilattu kokonaan! Ei noudateta edes etikettiä, jossa aina soitetaan samaa tanssilajia kaksi kappaletta peräkkäin!
Ja musiikki sitten! Ei soiteta valssia, ei tangoa, ei foxiakaan! Orkesterit esittävät vain omia tekeleitään jotka eivät ole mitään tanssilajia! Ei sytytä eikä sykähdytä eikä edes viihdytä!! Ei mitään syytä käydä lavatansseissa!- Anonyymi
Ilmeisesti huonot tanssit sulla?
Mulla taas erinomaiset ja sain tanssia koko illan.
Olipa ihana ilta. 😅 🤗 - Anonyymi
Kannattaa mennä muiden vanhempien orkestereiden keikoille, ei näiden kärkikymmenikön jotka tahkoaa joka paikassa. Itse jätän Tuupaskan, Taikakuun, Hurman ym lavan eteen pönöttäjiä keräävien keikat menemättä.
Mm. Yli-Sikkilä, Rosholm sellaisia jotka soittaa vielä loistavasti sitä perinteistäkin lavatanssimusiikkia, eikä pelkästään veivaajille.
- Anonyymi
Ihanat tanssimiehet ja hyvä tunnelma.
- Anonyymi
Komiat Komiat Komiat 🤗
- Anonyymi
Dopamiini. Tanssit on melekosta huumetta. Lähekkäin toisen kanssa saa aivot säätään aineet niin kuin vauva jota äiti koskettaa.Eipä väliä kuka se joku on kuhan koskettaa. Jos ei ole kosketusta elämässä muuten se tuntuu melkein liika hyvältä. Hyppelyn julmettu ilo se joku pakko päästä on siihen kytketty. Sitten tehdään olettama että tuon kanssa ompi oikein taikaa kun näin tuntuupi. Aivotpa ne vaan huijaapi.
- Anonyymi
Esiintyjä/orkesteri.....
- Anonyymi
Halu löytää kumppani jonka kanssa voisi sitten käydä joka viikonloppu tanssimassa
- Anonyymi
Vannon aina etten mene, koska ei se kekkalointi vie mihinkään. Mutta sitten menen taas heti kun on tyhjä ilta. Joku veto sinne on. Sisäinen hurmion tarve ja seksin puute sinne kait vetää.
- Anonyymi
Kapikselle huomenna vetää nostalginen ilta upeine orkestereineen 🤗
- Anonyymi
Millaista oli Kapiksella nostalgia illassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista oli Kapiksella nostalgia illassa?
Oli huipputanssit, kaamee tanssikrapula seurasi kuuden tunnin tanssirupeamasta :DD
- Anonyymi
Jos edellinen tanssi-ilta on ollut kiva niin pitää päästä pian uudelleen.
- Anonyymi
Huomenna Särkän lavalle vetää Komiat <3
- Anonyymi
Eilen oli aika selviö mikä orkesteri veti Särkän tupaten täyteen.. alkaa K:lla
Ihana Aleksi Yli-Sissala on solisti <3 - Anonyymi
Komiat veti eilen Särkkään 🥰
- Anonyymi
Vain vähän aikaa -laulun sanoituksessa kiteytyy lavatanssin ihanuus hienosti:
"Tahdon kanssasi olla hetken
Tehdä sylissäs pienen retken
Mieli tahtoo unohdusta
Sydän kaipaa lohdutusta
Iho huutaa kosketusta
Meitä musiikki kuljettaa
Unohtamaan se kaiken saa
Kunnes lumous raukeaa
Vasten rintaani painaudut
Musiikki silmämme sulkee
Sinä lähemmäs ajaudut
Kauemmas kaikki muu kulkee"- Anonyymi
Tuon voin täysin allekirjoittaa, ihana sanoitus <3
- Anonyymi
Kauniit tytöt ja hyvä musiikki.
- Anonyymi
Ihanat tanssimiehet ja upea musiikkitarjonta.
- Anonyymi
Ilo
- Anonyymi
Rehelliset kohtaamiset ilman sanoja
- Anonyymi
Taikakuu saa tanssiväen liikkeelle, eli vastaan Taikakuu.
- Anonyymi
Reeta ja Suvi saavat minut liikkeelle. Hieno meno keikoilla.
- Anonyymi
Tänään loistava Weranta tanssiorkesteri Teeriharjun avajaisissa <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356