Kertoisitteko hieman siitä paikasta
ja myös ihmisistä siellä?
Ja mitä siellä yleensäkään olisi jos sinne muuttaisi asumaan.
Ei oikein osaa muodostaa mitään mielipidettä noista kirjoituksista mitä täällä jo löytyy.
• muikkeli etelästä •
Muutto mielessä
47
766
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu missä asuu, korvessa asuen saat olla ypöyksin... hamaan tulevaisuuteen... jos haluat, naapurit outoja...työttömyyttä ja mielenterveys potilaita paljon
- Anonyymi
Eli tyypillistä Keskustan tuki aluetta
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta!
Pitäisi hieman mietiskellä juuri sitä minne muuttaisi. Ehkä alkuun vuokralle ja sitten vasta ostaisi syrjemmältä talon kun tietää onko syytä kotiutua sinne. - Anonyymi
Suosittelen maalla asumista. On luonnon rauhaa ja lintuja,eläimiä ympärillä.
Ei kylälle jossa on pärinää, renkaan vingutusta,popitusta, juoppoja ja yöllistä häiriötä naapuristosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen maalla asumista. On luonnon rauhaa ja lintuja,eläimiä ympärillä.
Ei kylälle jossa on pärinää, renkaan vingutusta,popitusta, juoppoja ja yöllistä häiriötä naapuristosta.Anna mun kaikki kestää, tämäkin aloitus, midlttä vailla. Ei mitään asiaa.
Joutavaa trollin löpinää.
- Anonyymi
Ja munkki kahvia saa talon reseptillä
- Anonyymi
Anteeksi mutta mitä tuo tarkoittaa 🤔
- Anonyymi
Ne munkkikahvit, ovat hieman erikoista laatua, pihvilihaakin välissä.
- Anonyymi
Ei kai ny kukkaa tervejärkine tänne muuta 🤣
- Anonyymi
Ainakaan ei kovin tervejärkisille vaikuta jotkut palstailijat. Ehkäpä juuri siksi harkinnassa onkin muutto sinne 😉
- Anonyymi
Muuta pois, sittenhän näet ja koet.
- Anonyymi
Ei ihan tietämättä mitään viitsis lähes 500km muutella, en ainakaan itse vaik joku saattaakin. Minkälaisia asuinalueita vaikkapa keskustan lähistöllä ovat? Jostain luin että homeisia jotkin rivitalot olisivat, mutta ei varmaan sellaisia olisi tarjolla jos homeisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan tietämättä mitään viitsis lähes 500km muutella, en ainakaan itse vaik joku saattaakin. Minkälaisia asuinalueita vaikkapa keskustan lähistöllä ovat? Jostain luin että homeisia jotkin rivitalot olisivat, mutta ei varmaan sellaisia olisi tarjolla jos homeisia?
Kyllä täällä on kunnollista vuokrakämppää myös seassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on kunnollista vuokrakämppää myös seassa
Osaisitko sanoa mistä kannattaisi kysellä?
- Anonyymi
Joku vanaha uko käppyrä teheny tuo alotukse
- Anonyymi
On hyvät kalavedet ja paljo marjoja joka kesä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvät kalavedet ja paljo marjoja joka kesä.
Voi harrastaa golffia on monitoimihalli jossa voi luistella sekä mainio urheilukenttä sekä pesäpallo kenttä sekä varttunila mahdollisuus pelata biljardia niin ja musiikin hrrastelijoile on pänditilat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harrastaa golffia on monitoimihalli jossa voi luistella sekä mainio urheilukenttä sekä pesäpallo kenttä sekä varttunila mahdollisuus pelata biljardia niin ja musiikin hrrastelijoile on pänditilat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta samaten tuolle aiemmallekin! Onko siellä nuorisolle mitään ajanviettoa miettien? Entä julkinen liikenne onko sitä jostain sivummalta ns keskustaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta samaten tuolle aiemmallekin! Onko siellä nuorisolle mitään ajanviettoa miettien? Entä julkinen liikenne onko sitä jostain sivummalta ns keskustaan?
Ei ole julkista ainut on mummoille palveluliilenne
- Anonyymi
Mieheksiluulija iski paikalle 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulija iski paikalle 🙃
Se seuraa näemmä joka paikkaan, Mode prhna.
- Anonyymi
Joka kesä ?
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Yksinkertainen on todella kaunista ja yksinkertaista 🤣
- Anonyymi
Niin no onhan meillä Vpk.n elokuvateatteri paloasemalla 👍
- Anonyymi
Googleta Pyhäsalmen - Vpk.n elokuvat
- Anonyymi
Lamminaholla on hiihtoladut... tietenkin talvella, hiihtoputkea ei ole vielä vaikka onhan se usein ollut puheissa. Metro löytyy 🤣 ja tietysti sähköistetty junarata
- Anonyymi
Niiiiiin ja laivaristeilyt Pyhäjärven aalloilla keinuen
- Anonyymi
Maauimala löytyy, formularata löytyy, toimiva lentokenttä löytyy, supermarketteja löytyy, R-kioski löytyy, kirjakauppa löytyy, autoliike löytyy vai löytyykö sittenkään...no ei löydy ei löydy mitään näistä 🤣
- Anonyymi
On se sitten surkiaa kun ei löydy Formularataa. Voi Hyvää Päivää teitä persuja🤣
- Anonyymi
Onpa vaikiaa saaha kunnollisia vastauksia näemmä. Ehkä olis tosiaan aiheellista muuttaa sinne ja laittaa jokunen pääkoppa siellä kuntoon.
Apuahan selkiästä siellä tartteis joku. 🤗🤣- Anonyymi
Mitä haluat tietää? Ei ole palveluja, ei kauppoja, ei nuorille mtn, ei yökerhoja, ei julkista liikennettä, ei töitä. Rautatie ja bussi abcilta et pääsee pois, aino positiivinen asia. Vuoden asut niin tunnet kaikki, tiedät kaikki juorut ja susta puhutaan ympäri kyliä.
- Anonyymi
Kahtomalla leviää sano kiero savolaene 🤣
- Anonyymi
Taetaa tällä muikkelilla olla joku kiikarissa 😉 ei kae tänne kukkaa huvipäensä muuta
- Anonyymi
Tais ollakin vaan huijari kyseessä. Voipi sen kodin muualtakin etsiä.
- Anonyymi
Toinen toistaan huonompi ihminen
Kaipaa rakkautta kuitenkin
Silloin särkynyt sielumme syntinen
Löytää toisestansa enkelin- Jope Ruonansuu
Myötähäpeää tuntien somekeskusteluista, oli aihe mikä tahansa, tai sama, niin väärinymmärtäminen on pääosassa, irvailu, kirjoittajien pilkkaaminen...kun pitäisi keskustella asiasta,miksi pitää vähätellä , vääristellä , häiriköidä ja osoittaa olevansa aina toista nerompi.`?
Keskusteleminen on monivaiheista; Kuuleminen, kuuntelu, vastaaminen, jopa inttäminen, mielipiteiden punnitseminen, antaa tilaa toisen sanoa mitä hän oikein tarkoittaa.. eikö näistä näkökulmista löydy kulloiseenkin aiheeseen antia?
Onhan meillä jokaiselle omaa ajattelua ja oikeus paikallisiin asioihin, osallisuus?
Tuntuuko tutulta?
Some on saiaraan harhaista silppua ja sanansäilää, piikettelyä ja pahennusta.
Eikä tässä kaikki,
myötähäpeää aiheuttavat tavalliset immeiset huonolla mielellä esim.kaupoissa, leipääntyneet palvelualojen työntekijät, hätkähdyttävää on joidenkin virkamiesten ynseys ja "kaikki tuntevat kaikista" yliolkainen asenne, valtuutettujen käytös. - Anonyymi
Näsäviisas 🙂
- Anonyymi
Harmiksi sulle. kun olen sinun genressäsi, "viisaampi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmiksi sulle. kun olen sinun genressäsi, "viisaampi."
Omasta mielestä
- Anonyymi
Kuka on siis näsäviisas??
- Anonyymi
Tämän palstan perusteella, eihä tänne kukaan muuta.
Onko se sitten koko totuus, tiedä häntä.
Minä olen saanut hyvää palvelua. Kunnasta, se vähän, , mitä olen tarvinnut.
Kauppaliikkeissä myös , jos ei ole jotain ollut, tilanneet.
Kyllä täällä pärjää, kaipa suurinosa on jotensakkin tyytyväisiä. - Anonyymi
Henkilöt jotka puhuu liikaa on yleensä saamattomia, tämä pätee työpaikoilla
- Anonyymi
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Samoin 🤣
- Anonyymi
No onhan se nyt tuo ohitustie sen takkii tänne kannattaa muuttaa. .VoIP ajjaa pil*urallii
- Anonyymi
Tervetuloa Pyhäjärvelle/Pyhäsalmeen kuka lienetkin
- Anonyymi
Kiitos tuosta, kuka lienetkin itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346