Nyt kun Plantui meni konkurssiin, mitkä kapselit sopivat vesiviljelujärjestelmään? Muistelisin, että jollain firmalla oli samankokoisia kapseleita, mutta mikä se olikaan?
Vastaukset 2
- Anonyymi
https://www.ts.fi/uutiset/6093965
Tässä jutussa ilmeisesti kerrotaan, mutta on ilmeisesti maksumuurin takana. - Anonyymi00002
Plantui ei oikeasti vaadi mitää erikoiskapseleita. Tärkeintä on että kapselin koko sopii laitteen aukkoihin ja soveltuu vesiviljelyyn.
Itse olen käyttänyt Plantui Smart Gardenissa kivivillakapseleita ihan sellaisenaan, ilman mitään muovikehikkoja, ja ne ovat toimineet täysin normaalisti.
Näitä kapseleita löytyy nykyään useammastakin kaupasta. Esim Herbova.fi myy Plantuihin sopivia kasvukapseleita, mutta vastaavia ratkaisuja on muitakin. Uutta laitetta ei tämän takia kannata hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554