Istuminenvääränpöytäänvuonna1980

Anonyymi-ap

Elämäni pahin virhe. Ja nyt erään suvun mielestä, maailman julmin mies.

12

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Ei ketään.


    • Anonyymi

      Kyllä vähän kiinnostaisi. Nämä Kouvolan palstan jutut, kun ovat vähän. Miten sen nyt ketään loukkaamatta sanoisin? Tasapaksuhkoja taiteelliselta laadultaan.

    • Anonyymi

      Luvimpa tuossa Iltasanomat läpyskää. Kauhian moni liitto sen mielestä nykyään loppuu seksin puutteeseen. Yhlyn täysin tuohon iltiksen väitteeseen. Neideiltä ei liitoissa pidä mennä vaatimaan enemmin seksiä, jos ei halua morsiammen suvun mielestä olla täysin pervertikko.

      • Anonyymi

        Jaa vaari päässyt taas vauhtiin. Missä kolossa taas pitkän aikaa löytämättömissä ollutkaan?


    • Anonyymi

      En ollut 1980 kapakanpöydässä vielä ikäloppu, kun taitoni verpaalisuus ja en viitsi edes tässäyhteydessä mainita silloista ulkomuotoani, joka saattaisi muistuttaa nykyään, jopa Greetta Garboa. Pimpeli pompeli. Muistakaa ulkonäkö voi pettää.

    • Anonyymi

      Tämä on varmaan se transvestiitti, joka 80-luvulla kaupungilla ajaessaan huudatti stereoista "I'm lady, jee jee,jee, i'm a lady"

      • Anonyymi

        Tästä ketjusta on poistettu mun jeljien inho meikää kohtaan. Olen syvästi pettynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ketjusta on poistettu mun jeljien inho meikää kohtaan. Olen syvästi pettynyt.

        Veljien inho meikäläistä kohtaan.


    • Anonyymi

      Varmaan niin. Niitä hän oli vissiin. Käyppäs tupasessani, niin sieltä kuuluu karjunta pitkin kymenrantaa. Lieneen sukunsa mestari yksilöt nykyää vaidelaatikkona teletuotannossa.

    • Anonyymi

      Aavistuksiaakaan ilmeisesti naisten maailmoista. Miten ilman jakoavainta kädessä voi perustaa perheen. Kylän tyttösen kanssa, ihan kaksistaan.

    • Anonyymi

      Hullua sakkia seitkytluvulla nuoretmiehet. Nenät kiinni volvojensa vaihdelaatikoissa. Kyllä siinä kylän tyttöset ajallaan jäivät paljosta paitsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe