Elämäni pahin virhe. Ja nyt erään suvun mielestä, maailman julmin mies.
Istuminenvääränpöytäänvuonna1980
12
739
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Juuri niin. Ei ketään.
- Anonyymi
Kyllä vähän kiinnostaisi. Nämä Kouvolan palstan jutut, kun ovat vähän. Miten sen nyt ketään loukkaamatta sanoisin? Tasapaksuhkoja taiteelliselta laadultaan.
- Anonyymi
Luvimpa tuossa Iltasanomat läpyskää. Kauhian moni liitto sen mielestä nykyään loppuu seksin puutteeseen. Yhlyn täysin tuohon iltiksen väitteeseen. Neideiltä ei liitoissa pidä mennä vaatimaan enemmin seksiä, jos ei halua morsiammen suvun mielestä olla täysin pervertikko.
- Anonyymi
Jaa vaari päässyt taas vauhtiin. Missä kolossa taas pitkän aikaa löytämättömissä ollutkaan?
- Anonyymi
En ollut 1980 kapakanpöydässä vielä ikäloppu, kun taitoni verpaalisuus ja en viitsi edes tässäyhteydessä mainita silloista ulkomuotoani, joka saattaisi muistuttaa nykyään, jopa Greetta Garboa. Pimpeli pompeli. Muistakaa ulkonäkö voi pettää.
- Anonyymi
Tämä on varmaan se transvestiitti, joka 80-luvulla kaupungilla ajaessaan huudatti stereoista "I'm lady, jee jee,jee, i'm a lady"
- Anonyymi
Tästä ketjusta on poistettu mun jeljien inho meikää kohtaan. Olen syvästi pettynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ketjusta on poistettu mun jeljien inho meikää kohtaan. Olen syvästi pettynyt.
Veljien inho meikäläistä kohtaan.
- Anonyymi
Varmaan niin. Niitä hän oli vissiin. Käyppäs tupasessani, niin sieltä kuuluu karjunta pitkin kymenrantaa. Lieneen sukunsa mestari yksilöt nykyää vaidelaatikkona teletuotannossa.
- Anonyymi
Aavistuksiaakaan ilmeisesti naisten maailmoista. Miten ilman jakoavainta kädessä voi perustaa perheen. Kylän tyttösen kanssa, ihan kaksistaan.
- Anonyymi
Hullua sakkia seitkytluvulla nuoretmiehet. Nenät kiinni volvojensa vaihdelaatikoissa. Kyllä siinä kylän tyttöset ajallaan jäivät paljosta paitsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745