Paras side

Janina.

Mikä on teidän mielestä paras side? Tykkäättekö siivellisistä vai ilman?

Vastauksenne auttaa minua valitsemaan omani.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

12

3020

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Hei!!!
      Mun mielestä paras side ehkä on Always mutta en tykkää niistä siteistä missä on ne läpinäkyvät siivekkeet ku ei pysy millään alushousujen reunoilla joten mä olen joka kerta joutunut repimään irti ne läpinäkyvät siivekkeet jotta ne siteet pysyis alushousuissa kiinni ja hyvin on sit pysynyt kiinni ne siteet alushousuissa.

• Himpsi

Tykkään Hilivinksis ja Igu*nelly -siteistä. Siivet niissä toki on :)

• Ohi vuotaa!

Kuppi on keksitty!

• Janita
        Ohi vuotaa! kirjoitti:

Kuppi on keksitty!

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

• ^mie vaan...
        Janita kirjoitti:

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

• Diva
        ^mie vaan... kirjoitti:

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

Kuppi on kuukautiskuppi, kuukautissuoja siis. Lisätietoa http://kuukuppikunta.net

• alisa

Kysymykseesi on varmaan yhtä monta mielipidettä, kuin on vastaajaakin. Viime kädessä jokaisen kannattaa itse kokeilla, mikä on itselle se paras side.

Se riippuu paitsi omista mieltymyksistä myös esimerkiksi vuodon määrästä ja siteen käyttötarkoituksesta (esim. käyttääkö samaa sidemerkkiä ja -kokoa päivällä ja yöllä vai ostaako erillisen yösiteen, käyttääkö siteen kanssa tamponia, pääseekö vaihtamaan siteen usein jne.).

Itse käytän enimmäkseen siivekkeellistä Libresse Invisible Super Clip -sidettä. Joskus käytän kotimaisia Vuokkoset-siteitä, sillä niissä lienee aika hyvä hinta-laatu-suhde.

Käytän siteen kanssa usein tamponia, sillä kuukautiseni ovat aika runsaat. Alwaysiä vuosia sitten kokeillessani ongelmana oli, että tamponin naru hiersi helposti rikki siteen ohuen harsomaisen pinnan. Siksi luovuin sen käytöstä.

• capsilapsi

Kannattaa ite kokeilla, mikä on itelle paras side. Koska kaikki ei tykkää samoista. Joillakin kuukautisvuoto on runsasta, joillakin niukkaa.

Ite käytän Libressen yösidettä, koska kuukautiseni on niin runsaat.
      Joskus käytän tampaxin regular tamponia.

• Anonyymi

Always tai libresse maxi long wings parhaat ilman niitä en selviäisi kuukautisista

• Anonyymi

Nippuside

• Anonyymi00011

Mitä paksumpi sen parempi,yöside oltava

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä paksumpi sen parempi,yöside oltava

Jep

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      8
      1010
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 53
      892
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      152
      696
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      62
      658
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      576
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    14. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      36
      509
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      486
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      460
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      433
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe