Paras side

Janina.

Mikä on teidän mielestä paras side? Tykkäättekö siivellisistä vai ilman?

Vastauksenne auttaa minua valitsemaan omani.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

10

2715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Hei!!!
      Mun mielestä paras side ehkä on Always mutta en tykkää niistä siteistä missä on ne läpinäkyvät siivekkeet ku ei pysy millään alushousujen reunoilla joten mä olen joka kerta joutunut repimään irti ne läpinäkyvät siivekkeet jotta ne siteet pysyis alushousuissa kiinni ja hyvin on sit pysynyt kiinni ne siteet alushousuissa.

• Himpsi

Tykkään Hilivinksis ja Igu*nelly -siteistä. Siivet niissä toki on :)

• Ohi vuotaa!

Kuppi on keksitty!

• Janita
        Ohi vuotaa! kirjoitti:

Kuppi on keksitty!

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

• ^mie vaan...
        Janita kirjoitti:

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

• Diva
        ^mie vaan... kirjoitti:

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

Kuppi on kuukautiskuppi, kuukautissuoja siis. Lisätietoa http://kuukuppikunta.net

• alisa

Kysymykseesi on varmaan yhtä monta mielipidettä, kuin on vastaajaakin. Viime kädessä jokaisen kannattaa itse kokeilla, mikä on itselle se paras side.

Se riippuu paitsi omista mieltymyksistä myös esimerkiksi vuodon määrästä ja siteen käyttötarkoituksesta (esim. käyttääkö samaa sidemerkkiä ja -kokoa päivällä ja yöllä vai ostaako erillisen yösiteen, käyttääkö siteen kanssa tamponia, pääseekö vaihtamaan siteen usein jne.).

Itse käytän enimmäkseen siivekkeellistä Libresse Invisible Super Clip -sidettä. Joskus käytän kotimaisia Vuokkoset-siteitä, sillä niissä lienee aika hyvä hinta-laatu-suhde.

Käytän siteen kanssa usein tamponia, sillä kuukautiseni ovat aika runsaat. Alwaysiä vuosia sitten kokeillessani ongelmana oli, että tamponin naru hiersi helposti rikki siteen ohuen harsomaisen pinnan. Siksi luovuin sen käytöstä.

• capsilapsi

Kannattaa ite kokeilla, mikä on itelle paras side. Koska kaikki ei tykkää samoista. Joillakin kuukautisvuoto on runsasta, joillakin niukkaa.

Ite käytän Libressen yösidettä, koska kuukautiseni on niin runsaat.
      Joskus käytän tampaxin regular tamponia.

• Anonyymi

Always tai libresse maxi long wings parhaat ilman niitä en selviäisi kuukautisista

• Anonyymi

Nippuside

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176