Paras side

Janina.

Mikä on teidän mielestä paras side? Tykkäättekö siivellisistä vai ilman?

Vastauksenne auttaa minua valitsemaan omani.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!

12

3017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Hei!!!
      Mun mielestä paras side ehkä on Always mutta en tykkää niistä siteistä missä on ne läpinäkyvät siivekkeet ku ei pysy millään alushousujen reunoilla joten mä olen joka kerta joutunut repimään irti ne läpinäkyvät siivekkeet jotta ne siteet pysyis alushousuissa kiinni ja hyvin on sit pysynyt kiinni ne siteet alushousuissa.

• Himpsi

Tykkään Hilivinksis ja Igu*nelly -siteistä. Siivet niissä toki on :)

• Ohi vuotaa!

Kuppi on keksitty!

• Janita
        Ohi vuotaa! kirjoitti:

Kuppi on keksitty!

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

• ^mie vaan...
        Janita kirjoitti:

Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

• Diva
        ^mie vaan... kirjoitti:

anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D

Kuppi on kuukautiskuppi, kuukautissuoja siis. Lisätietoa http://kuukuppikunta.net

• alisa

Kysymykseesi on varmaan yhtä monta mielipidettä, kuin on vastaajaakin. Viime kädessä jokaisen kannattaa itse kokeilla, mikä on itselle se paras side.

Se riippuu paitsi omista mieltymyksistä myös esimerkiksi vuodon määrästä ja siteen käyttötarkoituksesta (esim. käyttääkö samaa sidemerkkiä ja -kokoa päivällä ja yöllä vai ostaako erillisen yösiteen, käyttääkö siteen kanssa tamponia, pääseekö vaihtamaan siteen usein jne.).

Itse käytän enimmäkseen siivekkeellistä Libresse Invisible Super Clip -sidettä. Joskus käytän kotimaisia Vuokkoset-siteitä, sillä niissä lienee aika hyvä hinta-laatu-suhde.

Käytän siteen kanssa usein tamponia, sillä kuukautiseni ovat aika runsaat. Alwaysiä vuosia sitten kokeillessani ongelmana oli, että tamponin naru hiersi helposti rikki siteen ohuen harsomaisen pinnan. Siksi luovuin sen käytöstä.

• capsilapsi

Kannattaa ite kokeilla, mikä on itelle paras side. Koska kaikki ei tykkää samoista. Joillakin kuukautisvuoto on runsasta, joillakin niukkaa.

Ite käytän Libressen yösidettä, koska kuukautiseni on niin runsaat.
      Joskus käytän tampaxin regular tamponia.

• Anonyymi

Always tai libresse maxi long wings parhaat ilman niitä en selviäisi kuukautisista

• Anonyymi

Nippuside

• Anonyymi00011

Mitä paksumpi sen parempi,yöside oltava

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä paksumpi sen parempi,yöside oltava

Jep

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      73
      1279
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      748
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      118
      696
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56