Mikä on teidän mielestä paras side? Tykkäättekö siivellisistä vai ilman?
Vastauksenne auttaa minua valitsemaan omani.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Paras side
10
2847
Vastaukset
- Angela
Hei!!!
Mun mielestä paras side ehkä on Always mutta en tykkää niistä siteistä missä on ne läpinäkyvät siivekkeet ku ei pysy millään alushousujen reunoilla joten mä olen joka kerta joutunut repimään irti ne läpinäkyvät siivekkeet jotta ne siteet pysyis alushousuissa kiinni ja hyvin on sit pysynyt kiinni ne siteet alushousuissa. - Himpsi
Tykkään Hilivinksis ja Igu*nelly -siteistä. Siivet niissä toki on :)
- Ohi vuotaa!
Kuppi on keksitty!
- Janita
Ohi vuotaa! kirjoitti:
Kuppi on keksitty!
Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.
- ^mie vaan...
Janita kirjoitti:
Paras side on Vuokkosten yöside. koskaan ei ole päästänyt läpi. Kuppia en tule koskaan käyttämään enään.
anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D
- Diva
^mie vaan... kirjoitti:
anteeksi tyhmyyteni mutta mikä on kuppi?:D
Kuppi on kuukautiskuppi, kuukautissuoja siis. Lisätietoa http://kuukuppikunta.net
- alisa
Kysymykseesi on varmaan yhtä monta mielipidettä, kuin on vastaajaakin. Viime kädessä jokaisen kannattaa itse kokeilla, mikä on itselle se paras side.
Se riippuu paitsi omista mieltymyksistä myös esimerkiksi vuodon määrästä ja siteen käyttötarkoituksesta (esim. käyttääkö samaa sidemerkkiä ja -kokoa päivällä ja yöllä vai ostaako erillisen yösiteen, käyttääkö siteen kanssa tamponia, pääseekö vaihtamaan siteen usein jne.).
Itse käytän enimmäkseen siivekkeellistä Libresse Invisible Super Clip -sidettä. Joskus käytän kotimaisia Vuokkoset-siteitä, sillä niissä lienee aika hyvä hinta-laatu-suhde.
Käytän siteen kanssa usein tamponia, sillä kuukautiseni ovat aika runsaat. Alwaysiä vuosia sitten kokeillessani ongelmana oli, että tamponin naru hiersi helposti rikki siteen ohuen harsomaisen pinnan. Siksi luovuin sen käytöstä. - capsilapsi
Kannattaa ite kokeilla, mikä on itelle paras side. Koska kaikki ei tykkää samoista. Joillakin kuukautisvuoto on runsasta, joillakin niukkaa.
Ite käytän Libressen yösidettä, koska kuukautiseni on niin runsaat.
Joskus käytän tampaxin regular tamponia. - Anonyymi
Always tai libresse maxi long wings parhaat ilman niitä en selviäisi kuukautisista
- Anonyymi
Nippuside
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295007Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova631880HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091794- 1111660
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291554Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p221896- 71891
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43823Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54783- 53772