Tyttöjen juttuja kuuntelemassa (osa 1)

Anonyymi-ap

Näin kun tyttö näytti käsillään edessään mittaa ja muut tytöt katsoivat. Tyttö piti kämmeniä edessään, sormia suoria ja näytti 20-30 cm matkaa, ehkä 25 cm pituista. Yksi tytöistä nosti sormensa suunsa eteen kuin peittääkseen hämmästyksestä aukevan suunsa. Arvasin heti mistä he puhuivat. Tuskin oli kyseessä kalajutut.

Tytöt näkivät että katselin heitä ja tyttö pani kätensä pois. Tytöt tirskuivat.

Jäin muka venyttelemään muurin viereen ja katselin merelle. Otin juoksurepusta bluetooth-mikrofonin, aktivoin sen ja yhdistin kännykkään. Siirryin hiekkatien vierellä nurmeen tallautuneelle polulle, joka kulki aivan tyttöjen penkin takaa.

Tytöt olivat selvästi vaiti kun tulin heidän kohdalleen. Asetin ohikävellessä mikrofonin penkin kohdalla olevan roskapöntön tolpalle. Tytöt eivät huomanneet mitään.

Pysähdyin seuraavalle penkille ja istuin siihen. Kuulin tyttöjen keskustelun kuulokkeista selvästi.

- Se oli jo aikuinen, siis tosi komee. Se pyysi alussa että oisin aukassut sen vyön ja että lasken sen housut alas. Se pullotti ihan hulluna sen boksereissa. Se pyysi että vetäsin ne alas. Sit ku se tuli näkyviin ne se oli heti ihan kauhee. Heti ku ne housut olin laskenut niin se alko nousta sieltä. Se silleen nytkähteli ku nousi. Se käski mua ottaan sen käteen.

Katson aurinkolaseissa tyttöihin. Tyttö näyttää kädellään niin kuin pitäisi kädessään suurta kurkkua. Käännän katseeni pois.

- Kun mun kädet oli tälleen niin ne ei läheskään peittänyt sitä. Et se oli ainakin neljä tämmöstä mun käden leveyttä. Se vaan sano että saisin puristella sitä ja se vaan kasvo ja koveni ja nousi mun naaman eteen. Se kysyi halusinko ottaa sen suuhun. Sanon että ei se mahdu. No, kokeile, se sano.

- Eiks se haissu? toinen tyttö kysyi.

- Ei haissu ollenkaan pahalle, se oli varmaan just pessy sen kun se haisi semmoselle jännälle. Koitin sitä suussa, se oli hiton kuuma ja kova. Panin sitä syvemmälle ja se katto mua alaspäin ja huokaili vaan.

- Sit se meni makaamaan selälleen ja pyysi että tulisin sen päälle. Istuin eka sen mahan päällä ja se suuteli mun rintoja. Se kysyi haluaisinko ottaa sen sisään?
Sanoin että ei se mahdu. Kyllä se mahtuu, se vaan sano ja osoitti pöydällä olevaa liukkarii.

- Mä otin sitä liukkarii ja laitoin sitä. mut pikkarit oli kyllä muutenkin jo kostunu ku otin ne pois. Mä nousin kyykylleni ja levitin mun pimpsaa niin et sain sen pään menee oikeelle kohdalle. Painauduin hieman alaspäin ja tunsin kun se muna levitti paikkoja ja meni mun sisään.

- Liikuin siinä varovasti niin et se tuli aina vähän ulos ja meni taas sisäänpäin. Sit se tyyppi tarttu mua lanteista ja paino mua alaspäin. Ai hitto, se nippas kipeesti. Se kalu meni tosi syvälle, varmaan jotain kaks kolmannesta siitä kullista holahti sisään kerralla ku mä olin pannu vaan jotain viis senttii ite.

- Kiljasin ja nousin ja se pahoitteli et ei ollut tarkoittanu satuttaa. No sit mä itekin aloin laittaa sitä syvemmälle ja nyt se ei enää sattunut silleen. Hitto mä olin ihan märkä ku se äijä oli niin komee.

- Mä vaihdoin asentoo silleen että menin hajareisin istumaan se päälle ja tulin liuin silleen etusuunnasta taaksepäin ja taas eteen. Sehän alko huokaileen ja mullakin alko hengitys kiihtyy. Sit mä vaan jossain vaiheessa huomasin et se saatanan iso kyrpä oli kokonaan mun sisässä. Mä vaan istuin sen tyypin nivusten päällä ihan koko painolla ja se stondaava muna oli siellä jossain mun sisässä ties missä asti.

Katsoin tyttöjä. Yksi tytöistä pitä taas kättään suunsa edessä. Käänsin nopeasti katseeni että tytöt eivät huomaisi.

- Miten paksu se oli?
- Jotain tämmönen.

En uskaltanut katsoa tyttöjä.

- Se paksuus ei ees ollu mikään ongelma, musta tuntu että se ois voinut olla vielä paksumpikin. Mut se pituus oli ihan karsee, ja tietenkin sit yhdessä se paksuus teki siitä tosi ison. Musta tuntu ihan niin kuin se ois koskettanut mun napaa silleen jännästi sisältä päin.

- Eiks se sit sattunut enää.

- Ei, se tuntu vaan niin hiton ihanalta ja mä olin niin ylpee et mä olin ottanut sen äijän kokonaan ja se äijä vaan voihiki ja kehu mun rintoja ja peppua miten ihanan kiimanen mää sen mielestä olin kun mun märkä tuhma tussu oli halunnut sen kalun noin kokonaan.

- Aika kiihottavaa kyllä.

- Mää menin sit uudestaan sillain kyykylleen ja aloin vaan pomppii siinä kalun päällä niin että mun peppu vaan läsähti sen kundin nivusiin. Tässä asennossa se meni vieläkin syvemmälle mut mää vaan annoin mennä ja se kundi alko puhuu että sillä taitaa kohta tulla. Mää en lopettanu, tein vaan kokoajan semmosia pitkiä vetoja. Tunsin kun sen kalu jäykisty ja alko sit suihkuttaa mun sisälle. Se tuntu kyl ihanalta.

2

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        Ota sitten lääkkeesi niin voi helpottaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe