auttavat kädet

Anonyymi-ap

Auttavat kädet



Yritin aina runkatessa viivytellä orgasmia, yritin. Ehkä kaksi-kolme kertaa sain käden irti kalustani juuri ennen laukeamista muuten annoin aina vaan mennä vaikka olin luvannut itselleni tunnin pituista nautintoa.
Katselin netissä edging videoita joissa partneri osaa ajoittaa hyväilynsä juuri oikein ja estää kumppaninsa voihkinnasta ja tärinästä huolimatta laukeamisen kerta toisensa jälkeen. Ah olisinpa minä tuo orgasmin partaalla keikkuva olento.
Kokeilin seuranhaku ilmoituksia ja chättejä niistä sellaista luotettavan oloista kuitenkaan löytämättä. Pervoilta.vaikuttavia miehiä tai vaki homostelukaveria etsiviä tuntui riittävän.

En voinut kuvitella että se uimahallin höyrysaunassa tapaamani nuori kundikaan olisi tässä asiassa oikea henkilö. Hänen tapansa oli liian suoraviivainen, kalusta kiinni ja täyttä vauhtia kohti loppua. Tietenkin julkinen paikka ja kiinnijäämisen pelko saattoivat vauhdittaa häntä. Olimme tosiaan kahdestaan saunassa välissämme oli monta metriä tyhjää. Yhtäkkiä kundi pyysi siirtymään viereensä,, ihmettelin kyllä hieman mutta kaveri sanoi haluavansa vähän jutella jos sopii? No mikäs siinä ja siirryin lähemmäs. Kundi kertoi nimekseen jani ja iäkseen 19vuotta ja olevansa isovanhempiensa luona parin päivän visiitillä. Sen enempää ei kertonut itsestään eikä kysellyt minultakaan, vaan nopeasti tarttui käteeni ennenkuin tajusinkaan oli käteni jäykällä kalulla ”sori” sanoi jani anteeksi pyydellen mutta lisäsi että oli pitkään miettinyt miltä tuntuisi toisen miehen käsi omalla kalulla ja toisen miehen kalu omassa kädessä. Olinpa tuota itsekkin miettinyt vaan jäänyt sille tasolle. paitsi nyt siinä oli kädessäni nuori kyrpä kovana tilanne aiheutti oman vehkeeni pumppaavan nousun johon jani käsikopelolla törmäsi. ”Sopii varmaan kun et oo mitään estellyt” jani tokaisi. Jani alkoi liikuttaa kättään kohtalaisen voimakkaasti puristaen aivan taakse ja eteen. Puristin janin kullin vartta aluksi hellemmin mutta oman laukeamiseni lähestyessä lisäsin puristusta osaksi varmaan tahtomattanikin osin tietoisesti että jani ymmärtäisi että olen saavuttamassa huippua hänhän voisi sitten hidastaa ja odottaa puristukseni höllentymistä jatkaakseen taas, mutta jani vaan jatkoi ja puristin janin kullia todella kovaa en pystynyt pidättelemään eikä jani suonut taukoja vaan ammuin lastini ähkäisten. ”Mun vuoro” jani sanoi olin, hengässtynyt mutta aloitin janin kullin sivelyn liutin sormiani varren sivuja pitkin ylös ja alas, ”nopeesti nyt” ennenku joku tulee!
Otin koko vehkeen nyrkkiini ja aloin vedellä vauhdilla esinahkaa eestaas. Jani nojasi taaksepäin ja hengitti raskaasti mumisten jotain. Hetken päästä tunsin janin kullin jäykistyvän vielä lisää pysäytin runkkauksen ja elin alkoi tekemään pumppausliikettä jani ähki ja ärisi mutta en jatkanut käden liikuttamista vaan pidin esinahan aivan taakse vedettynä, elin pumppasi kädessäni lastinsa ulos. ”Vittu että tuntu kuumottavalta” kiitos kaveri ja jani nousi poistui saunasta. Odottelin tovin ennenkuin itse poistuin.

Etsintä siis jatkukoon, ikinä ei tiedä koska kohtaa etsimänsä pitää muistaa.
Koska etsin itselleni parturia. Löysin paikallisesta ilmaislehdestä artikkelin vanhasta rouvasta joka vielä eläkepäivillään kotona leikkaa miesten tukkia silloin tällöin.
Soitin lankanumeroon ja pirteän kuuloinen nainen vastasi. Kysyin koska sopisi tulla ja aikaa löytyisi puoliltapäivin. Hintakin 20euroa kuulosti hyväntekeväisyydeltä. Saavuin ajallani vanhan puutalon pihalle jossa kuistin ovi oli kutsuvasti auki, astuin sisään mummolan tuoksuun ja kahvin. Hei huudettiin ja kutsuttiin keittiöön. Siellä oli lempi sellainen 150 senttinen hoikka iloinen mummeli jolla oli yllätyksekseni pitkät vaaleat hiukset yhdellä letillä. Istuin minulle osoitettuun tuoliin ja sain kupillisen kahvia ja keksejä eteeni hyvä palvelu mietin. Mummeli oli varmaan lähemmäs 80vuotias mutta jotenkin sieltä kaikkien ikämerkkien takaa pilkisteli nuori tyttömäisyys. Niin puheissa kuin eleissä. Hänen sormensa olivat ohuet ja pitkät. Sormuksia oli paljon ja punaista kynsilakkaa pitkissä kynsissään. Hän oli olllut myös hieroja mutta vanhemmiten ei olkapäät enää kestäneet sitä työtä. Juttujen perusteella hän tuntui olevan aika ronskilla huumorintajulla varustettu suvaitsevainen ja avomielinen tyyppi joten asioinnin edistyttyä jo hiusten leikkuuseenkin rohkaistuin kysäisemään pieni muotoisesta hieronnasta joka tapahtuisi hyvin rajatulla alueella ja olisi kevyttä hierojan kannalta. Kerroin asiallisesti haaveestani kokea viivytettyä nautintoa penikseni kanssa johon lempi hetken asiaa maisteltuaan sanoi ”mikäs siinä ” ei tuo nyt oudoimpia ole mitä on ehdotettu tai tehty. Sovittiin että lempi järjastää yläkerrassa olevaan tyhjillään olevaan huoneeseen paikan hieronnalle, hierontapöytä löytynee vielä talon kätköistä lempin mies saa luvan sen etsiä putsata jos tarvetta on. Lempi sanoi soittavansa kun on valmista. Lähdin kotiin saksituilla hiuksilla ja levottomin mielin koska fantasiani nytkähti

8

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kohti toteutumista. Viikko kului ja ajattelin jo että se siitä ei tartte hiuksiakaan sinne enää viedä leikattavaksi. Illalla soi puhelin, tuttu ääni ilmoitti että hierontapiste on avattu millos tulen? Nielaisin tyhjää ja yritin puhua mutta ääni ei tullut sain rykäistyä äänen kulkemaan ja pahoittelin kakomistani. Lempi kysyi että jos olen kipeenä niin voi sitä hierontaa siirtää. EI siirretä sanoin tuletko huomenna puoliltapäivin? Lempi kysyi. Tulen tulen huomenna nähdään. Nukuin levotttomasti koska puolijäykkä elimeni sai joka asiasta ärsykkeitä, enkä todellakaan alkaisi paineita päästelemään nyt. Aamulla pesin vehkeeni erityisen hyvin ja laitoin löysät kollarit jalkaan. Olin ajoissa lempin luona. En halunnut edes kahvia olin liian hekumoissani, että yläkertaan vaan ja hommiin. Riisu vaan housuja ja käy siihen hierontapöydälle ota pyyhe naulakosta ovenpielestä lempi ohjeisti. Makasin selälläni hämärässä huoneessa, hengästyneenä muna kihelmöivänä aivan valmiina sille mitä tuleman piti. Lempi tuli hymyillen huoneeseen ja istahti tuolille aivan viereeni hieroi käsiinsä hieronta öljyä . Olen minä joskus jollekin vakio asiakkaalle tällaistakin tehnyt hieronnan lopuksi. Mutta nyt on sinun vuoro joten, lempi tarttui kaluuni kevyesti ja kohotti sitä irti vatsasta levitti öljyä kummallakin kädellä koko varren pituudelle esinahan hän veti tiukasti taakse toisella kädellä. Samalla toista kättä pyöritteli terskan ympäri nyt oli hyvin öljytty ja kiiltävä kalu. Yritän nyt parhaani mukaan sitten aavistella sinun laukeamispistettä että osaan lopettaa hieromisen lempi sanoi . Suljin silmäni ja antauduin lempin käsittelyyn tällä kertaa en voinut pilata itse sessiotani hätäilyllä. Lempi käsitteli taitavasti rauhallisin vedoin kaluani ja tunsin hyvänolon tunteen aaltoilevan nivusistani koko kehoon. Lempi ei pitänyt taukoja runkkauksessa joten mieleeni hiipi pelko että oliko hän ymmärtänyt toiveeni. Saman tahtinen tasainen vetely liukkailla sormilla aiheutti kuin aiheuttikin pikkuhiljaa nousevan pakotuksen nivusissani tässä kohtaa yleensä itse lisään tahtia. Ja syöksyn kohti laukeamista. Paineen tunne lisääntyi yhä ja lempi jatkoi rauhallista vetelyään nyt aivan puskista tunsin että mälli on lähdössä, ähkäisin jotenkin ja lempi lopetti elimeni koskemisen. Lasti ei lentänyt mutta jossain sisälläni oli krampin kaltainen pakotus joka ei meinannut poistua joten en voinut olla vaikeroimatta ah kyllä toisen kädet tekee hyvää! Tunsin että lastini on vedetty takaisin putkesta ja hengittelin rauhallisemmin. Lempi otti kaluni jälleen sormiinsa ja aloitti saman tasaisen vetelyn. Nyt tiesin että lempillä ja minulla oli yhteisymmärrys hieronnan kulusta. Tuttu jännitteinen pakotus aavisteli nivusissani jälleen mutta ei vielä liian voimallisesti joten ynisin nautinnollisesti hymyillen . Lempi irroitti toisen kätensä kaluni varresta ja siirtyi sillä terskan alapuolella olevan poimun kimppuun hieroen sitä kynnen kärjellä kevyesti eestaas välillä siirtäen kynnenkärjen virtsa-aukolla ja pyöritteli siinä. Taas oli salamana nalli laukeamassa ehdin ähkäistä varmana että se oli siinä mutta lempi lopettikaiken liikkeen puristi vain tiukasti kalun varresta. Rauhotuin ja pahin laukeamisjännitys laantui sykäyksittäin. Voisin kyllä jo laueta jos kysytään ajattelin. Lempi hieroi jalkojani sillä välin kun odotteli että tasaannun. Kädet lähestyivät kassejani sormet puristuivat niiden ympärille ja lempi pyöritteli kuin kuulia kourassaan. Lisää öljyä käsiin laittoi lempi ja tarttui siihen päivänsankariini aloitti tutun eestaas liikkeen ja hyvä tunne alkoi taas tämä se on elämää aattelin. siirsin vahingossa kättäni kohti lempiä ja osuin rintaan kun lempi oli siinä osin päälleni kurottautuneena ja kaula-aukko oli melko avonaisena löysien riippurintojen venyttämänä. Lempi ei reagoinut mitenkään joten kurotin kättäni syvemmälle ja löysin napakan nännin muuten kovin löysästä rinnasta puristin hieman sitä ja lempi lopetti hieromisen. Minun kannattaisi nyt keskittyä yhteen asiaan kerralla niinkuin hänenkin muuten ei fantasiasi toteudu suunnitellusti lempi sanoi. Mutta kosketa nyt kun aloitit lempi nousi tuolista ja nosti mekkoansa raotti isoja alushousujaan ohjasi käteni kurttuiselle lähes karvattomalle pimpilleen kokeilim vakoa sormella hieman nihkeä mutta lämmin samoin kun yritin työntää sormea syvemmälle koloon niin olisi tarvittu liukkaria . Vedin käteni pois ja lempi korjasi mekkonsa ja rintojensa asennon . Nyt lempi aloitti astetta nopeamman vetelyn samalla kumartuen kaluni ylle asettaen huulensa terskan ympärille. Ah mikä lämpö altasi terskanpään. Lempin kieli vaelteli terskan alapinnassa. Käsi runkkasi määrätietoisesti, nyt mennään maaliin ajattelin. Keskityin alkavaan orgasmin tunteeseen kuinka se voimistui ja lähestyi pikkuhiljaa kohta saan laueta ihan kohta. Tunsin taas lastin liikkuvan kohti putkea lopetin hengittämisen keskityin vain mällin ampumiseen lempin suuhun enemmänkuin saatoin toivoa tapahtuu.

      • Anonyymi

        NYT TULEE sanoin mutta lempi lopetti kaiken koskettelun ja antoi pienen luunapin terskaani kipu lopetti alkavan purkautumiseni alkutekijöihinsä, pieni määrä esi siemennestettä valui ulos hepistäni. Ei vielä ystävä hyvä lempi sanoi virnistäen ilkikurisesti. Samalla kuului kolahdus huoneessa olevan sermin takaa ja ihmettelin mitä ihmettä! Lempin mies arvo tuli esiin ja veti sepalustaan kiinni. Lempi jatkoi kullini käsittelyä kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Minä hyvin kaksijakoisessa mielentilassa toisaalla hyvä tunne hepissä kun sitä kosketellaan ja vieras tyyppi ilmestyy viereeni. Arvo näytti kämmentään jossa oli vaaleaa nestettä. Oli pakko runkata tuolla sermin takana on sen verran kiihottavaa katsella lempiä toisen miehen kalun kimpussa, anteeks et näin. Lempi kiihdytti kaluni tyydyttämistä ihan sekoa mutta olkoon tätä nautintoa ei nyt keskeytä mikään ajattelin. Arvo laittoi kätensä lempin käsien paikalle kullilleni ja jatkoi kaluni vetelyä omalla spermaisella kourallaan, kumartui irroitti otteensa ja nuoli pois omaa spermaa munastani, nousi ylös ja poistui huoneesta. lempi jatkoi nyt spermatun kullini hierontaa tämä kaikki oli enemmänkuin kuvittelin ja mahtavaa joten olin taas kiipeämässä laukeamista kohti. Kiipeämiseksi kohti se jäikin koska lempi lopetti taas juuri kun olin antautumassa orkun tuloon. Munani kaipasi niin laukaisua että sitä pakotti. Voisinko tehdä sen itse? Haluatko jo ruiskauttaa? Lempi kysyi. On tässä jo moninkertaisesti koettu se mitä halusin ja enemmän niin että kyllä vastasin. mitenkäs me se tehtäisiin?lempi mietti. suuhun en tahdo arvo sitä joskus kinusi mutta en pidä. onhan tää munkin värkki niille nesteille suunniteltu eikä raskauden pelkoakaan olisi? Arvo ottaisi kyllä suuhunsa on se homostellu yhen kaverinsa kanssa joskus. koko keskustelun ajan piti lempi liekkiä yllä kaluni kanssa hivellen sitä kevyesti. kaikki vaihtoehdot tuntuivat kiihottavilta. Arvo tuus tänne ylös! lempi huusi. arvo kiipesi luoksemme ja kysyi onko valmista? ei ole. poika on kuti putkessa maali vaan puuttuu. nyt kelpaa arvo, lempi ja mikä vaan kunhan pääsen kiimaisesta pakotuksesta ajattelin. Kun olit niin tuhma poika aro että vakoilit meitä niin housut alas ja kontilles lattialle mars! lempi komensi miestään. arvohan teki työtä käskettyä. siinä sulle osoite mehuilles lempi näytti sormella arvoa kohti joka oli kontillaan lattialla ja levitti pakaroitaan kädellä.
        En ole miehen kanssa sillä tavalla ollut enkä tätä suunnitellut nytkään mutta jotain sairaan kiihottavaa tässä oli joten muna sojossa polvistuin arvon taakse ja arvo otti kaluni joka oli räjähtämäisillään käteensä. Lempi lorautti öljyä arvon vakoon ja hieraisi nopeasti reiän kohdallekin. Olin kyllä joskus videoissa nähnyt anaalijuttuja joten tiesin ettei se ihan sujahtamalla sinne mene. Meni se sinne kun vaan määrätietoisesti ohjattiin. Tiukin reikä missä olen kulliani uittanut . Kuuma tiukka ja kielletty. Tiukin puristus tuntui hellittävän kun sai syvemmälle mentyä ,nyt oli hepin varsi puristuksissa ja jotain tuntemuksia terskassakin ,oliko se eturauhanen vai mika tuntui .työnsin lantiotani eteenpäin syvemmälle ja arvo työnsi vastaan. Vetäydyin hieman ja painoin uudestaan pohjaan samassa arvo supisteli anustaan ja en kestänyt enempää tajunnan räjäyttvä orgasmi syöksyi ylitseni ampuen siemenet kivesteni perukoilta arvon perseen perälle lyyhistyin arvon selkään huohottaen ja vedin munani ulos arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT TULEE sanoin mutta lempi lopetti kaiken koskettelun ja antoi pienen luunapin terskaani kipu lopetti alkavan purkautumiseni alkutekijöihinsä, pieni määrä esi siemennestettä valui ulos hepistäni. Ei vielä ystävä hyvä lempi sanoi virnistäen ilkikurisesti. Samalla kuului kolahdus huoneessa olevan sermin takaa ja ihmettelin mitä ihmettä! Lempin mies arvo tuli esiin ja veti sepalustaan kiinni. Lempi jatkoi kullini käsittelyä kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Minä hyvin kaksijakoisessa mielentilassa toisaalla hyvä tunne hepissä kun sitä kosketellaan ja vieras tyyppi ilmestyy viereeni. Arvo näytti kämmentään jossa oli vaaleaa nestettä. Oli pakko runkata tuolla sermin takana on sen verran kiihottavaa katsella lempiä toisen miehen kalun kimpussa, anteeks et näin. Lempi kiihdytti kaluni tyydyttämistä ihan sekoa mutta olkoon tätä nautintoa ei nyt keskeytä mikään ajattelin. Arvo laittoi kätensä lempin käsien paikalle kullilleni ja jatkoi kaluni vetelyä omalla spermaisella kourallaan, kumartui irroitti otteensa ja nuoli pois omaa spermaa munastani, nousi ylös ja poistui huoneesta. lempi jatkoi nyt spermatun kullini hierontaa tämä kaikki oli enemmänkuin kuvittelin ja mahtavaa joten olin taas kiipeämässä laukeamista kohti. Kiipeämiseksi kohti se jäikin koska lempi lopetti taas juuri kun olin antautumassa orkun tuloon. Munani kaipasi niin laukaisua että sitä pakotti. Voisinko tehdä sen itse? Haluatko jo ruiskauttaa? Lempi kysyi. On tässä jo moninkertaisesti koettu se mitä halusin ja enemmän niin että kyllä vastasin. mitenkäs me se tehtäisiin?lempi mietti. suuhun en tahdo arvo sitä joskus kinusi mutta en pidä. onhan tää munkin värkki niille nesteille suunniteltu eikä raskauden pelkoakaan olisi? Arvo ottaisi kyllä suuhunsa on se homostellu yhen kaverinsa kanssa joskus. koko keskustelun ajan piti lempi liekkiä yllä kaluni kanssa hivellen sitä kevyesti. kaikki vaihtoehdot tuntuivat kiihottavilta. Arvo tuus tänne ylös! lempi huusi. arvo kiipesi luoksemme ja kysyi onko valmista? ei ole. poika on kuti putkessa maali vaan puuttuu. nyt kelpaa arvo, lempi ja mikä vaan kunhan pääsen kiimaisesta pakotuksesta ajattelin. Kun olit niin tuhma poika aro että vakoilit meitä niin housut alas ja kontilles lattialle mars! lempi komensi miestään. arvohan teki työtä käskettyä. siinä sulle osoite mehuilles lempi näytti sormella arvoa kohti joka oli kontillaan lattialla ja levitti pakaroitaan kädellä.
        En ole miehen kanssa sillä tavalla ollut enkä tätä suunnitellut nytkään mutta jotain sairaan kiihottavaa tässä oli joten muna sojossa polvistuin arvon taakse ja arvo otti kaluni joka oli räjähtämäisillään käteensä. Lempi lorautti öljyä arvon vakoon ja hieraisi nopeasti reiän kohdallekin. Olin kyllä joskus videoissa nähnyt anaalijuttuja joten tiesin ettei se ihan sujahtamalla sinne mene. Meni se sinne kun vaan määrätietoisesti ohjattiin. Tiukin reikä missä olen kulliani uittanut . Kuuma tiukka ja kielletty. Tiukin puristus tuntui hellittävän kun sai syvemmälle mentyä ,nyt oli hepin varsi puristuksissa ja jotain tuntemuksia terskassakin ,oliko se eturauhanen vai mika tuntui .työnsin lantiotani eteenpäin syvemmälle ja arvo työnsi vastaan. Vetäydyin hieman ja painoin uudestaan pohjaan samassa arvo supisteli anustaan ja en kestänyt enempää tajunnan räjäyttvä orgasmi syöksyi ylitseni ampuen siemenet kivesteni perukoilta arvon perseen perälle lyyhistyin arvon selkään huohottaen ja vedin munani ulos arvosta.

        Voi vidurallaa yhtäsoittoa bull shittiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vidurallaa yhtäsoittoa bull shittiä...

        Mitäs latelet paskaas yhtäsoittoa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs latelet paskaas yhtäsoittoa buaahaa

        Mitäs lasket hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs lasket hähähää

        Hähähää Mitäs latelet paskaas yhtäsoittoa buaahaa


    • Anonyymi

      No, ei tuo huono stoori suinkaan ollut👍
      Pikkuisen opettelet niiden merkkien käyttöä vielä, niin hyvä tulee😀

    • Anonyymi

      Auuu-haaaa-haaa-buaahaa!
      Aah-aaah-aaaah-uuua!
      Mä tuun-tuuu-tuuun!
      Aaaaaaah!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe