Tyttöjen juttuja kuuntelemassa (osa 2)

Anonyymi-ap

- Me maattiin ja jutskattiin sit siinä. Jossain vaiheessa se vei mun käden sen kalulle ja tunsin et se oli alkanut taas stondaa. Se asetteli kaks semmosta isoa hotellityynyä päällekkäin ja pyysin et menisin makaan siihen mahalleen.

- Miks? mä kysyin vaikka arvasin kyllä mitä se aiko. Mä menin siihen. Se nosti mun peppua ylemmäs ja levitti mun haaroi. Se oli kontillaan mun takana ja oli ottanu kännykän. Mä ajattelin, et ei hitto. Siinä makasin toosa auki, takana kundi kauhee kalu stondiksessa ja ottaa filmii samalla ku alkaa asetella seivästä mun pipariin.
Mä painoin mun päätä siihen sänkyy ettei mun kasvot ois näkynyt.

- Yritin eka kämmenellä vähän estellä sitä ettei se ois tullut hirmu syvälle mut sit ajattelin että olihan se jo käyny mussa pohjil saakka ja sit en enää välittänyt. Ajattelin et se saa tehdä mulle mitä haluaa. Köyrsitin vaan kuulkaa selkääni ja annoin perseeni levitä.

- Sehän innostu siitä ja alko pukkia eikä menny kauaakaan kun taas oltiin palleja myöten mun sisässä. Herrajumala ku mä tunsin miten se kynti mun sisässä ja venytteli paikkoja ja nussi mua. Aatelin ku Laurilla on pieni et muuttaakoo tää jotenkin koko toosan nyt eri kokoseks ja Lauri jotenkin huomais sen.

- No pakkohan sen on muuttua erilaiseks jos se pääsi ihan vapaasti sua tommosella panee.

- Joo, se pani ainakin vartin, tosi tiheeseen se paukutti niin et mun pakarat vaan läsähteli ja hengitteli raskaasti. Itekin olin aivan poskista ja hartioista oudon kuuma ja kiihottunu. Se tuli lopulta rajusti mun sisään, oikeen paino vielä pitkään ja syvälle ja otti ilon irti. Täähän sit toistu yöllä vielä tietenkin toisenkin kerran. Taas mun piti olla siinä tyynyillä mut nyt polvet yhdessä niin et se koko ajan pääsi hieroon mun persettä joka oli tietenkin noilla spekseillä oikeesti kun joku pyöree persikka.

- Sulla on niin hiton hyvä ihoki, voin kuvitella et se jätkä, tai äijä siis on ollut ihan fiiliksissä.

- Joo, sit se tietenkin nussi mua siinä samalla. Se tuntu oudolta silleen jalat yhdessä, jotenkin paljon ahtaammalta. Mut kai se tykkäs kun sillä tuli aika nopee...

- Mäkin kyllä haluan tommosen isokalusen sit mieheks. Ku Veetillä on kans semmonen aika pieni.

Katson tyttöjä. Tyttö näyttää kahdella etusormella noin 10 cm matkaa. Käännän katseeni pois.

- Sit ku ajattelee että mää oon nyt nuori ja ku harrastaa voimisteluu ja tällee ett ei oo lihava niin on varmaan tosi kiinteet paikat. Silti se menee nyt jo ihan helposti. Sit jos vaikka on synnyttänyt ja muutenkin paikat löystyy niin eihän se sit varmaan ees paljoo tunnu.

- Matiaskin kun jää mun sisään kun ollaan pantu lusikassa ja sillä löystyy niin mää en enää ees tiiä että onko se sisällä vai ei. Mun pitää sormillaan suunnilleen kokeilla että mihin se menee.

- No toi kyllä tuntu löysänäkin sisällä ku jäätiin makaamaan. Venytti tussuu,

Tytöt ovat nousseet ja tulevat kohti.

Katselen heitä. Isoa saaneella on hammasraudat. Kaikilla ribbitopit ja sirot ylävartalot. Tytöt ohittavat. Peput jo noin muhevat, totean,vaikka ylävartalot sirot. Pienet kädet ja korvalehdet. Hennot suorastaan. Mutta nuo peput, pyöreitä, vetävät kaluja puoleensa kuin magneetit. Kohdalle tulleita nielevät, halukkaasti, kantaan saakka.

0

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1767
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        72
        1591
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1283
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1121
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        755
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        737
      8. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        718
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        715
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      Aihe