Lähinnä niille jotka eivät uskoneet nuorten suosimien liikkeiden menestykseen Mikkelissä. Molemmissa käy kaikenikäistä vauvasta vaariin ja kauppa tuntuu käyvän hyvin.
Uusien liikkeiden (Normal, Sinsay) menestys... Mites nyt suu pannaan
16
380
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tuli vain yhden tavallisen toopen mielipide asiasta. Miten asia todella on, kannattaako kauppa täällä vai jääkö tulos miinukselle, sitä et voi mitenkään sanoa.
- Anonyymi
Minä en tarvitse kumpaakaan liikettä, paits että lehdessä oli kuva Sinsay myymälästä ja taustalla näkyi kiva mekko ja hintakin oli kohdallaan, eiku sinne ainakin katsomaan.
En ole ikinä käynyt mm. New Yorker myymälässä, enkä käy kun en tarvii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tarvitse kumpaakaan liikettä, paits että lehdessä oli kuva Sinsay myymälästä ja taustalla näkyi kiva mekko ja hintakin oli kohdallaan, eiku sinne ainakin katsomaan.
En ole ikinä käynyt mm. New Yorker myymälässä, enkä käy kun en tarvii.Eli koska yksi työtön ei näitä tarvitse, liikkeet eivät kannata. Sitäkö nyt tässä yritit kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koska yksi työtön ei näitä tarvitse, liikkeet eivät kannata. Sitäkö nyt tässä yritit kertoa?
Tämä palsta ei tarvii myöskään ylimielistä kommentiasi. Minähän kerroin kiinnostuneni
Sinsaysta, ilman sitä lehti juttua en olisi kiinnostunut lainkaan. Sopivan tilaisuuden tullen
voin ainakin käydä katsomassa sitä mekkoa. Normaslista en tarvitse mitään. Minulle riittävät Prisma ja Cittari, Voi tehdä edullisia löytöjä. Kerran ostin Prisman alennusmyynnistä mekon, maksoi 2 euroa! Muutoin ostan vaatteita vaikkapa Ekotorilta.
ja mistä sinä tiedät kuka on työtön ja kuka työelämässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koska yksi työtön ei näitä tarvitse, liikkeet eivät kannata. Sitäkö nyt tässä yritit kertoa?
En osta vaatteita ostamisen vuoksi, en tarvii halpamuotia, Sitä minä yritän kertoa, mutta haluat pitää ylimielisen ajatusmaailmasi ylimielisine kommentteinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ei tarvii myöskään ylimielistä kommentiasi. Minähän kerroin kiinnostuneni
Sinsaysta, ilman sitä lehti juttua en olisi kiinnostunut lainkaan. Sopivan tilaisuuden tullen
voin ainakin käydä katsomassa sitä mekkoa. Normaslista en tarvitse mitään. Minulle riittävät Prisma ja Cittari, Voi tehdä edullisia löytöjä. Kerran ostin Prisman alennusmyynnistä mekon, maksoi 2 euroa! Muutoin ostan vaatteita vaikkapa Ekotorilta.
ja mistä sinä tiedät kuka on työtön ja kuka työelämässä?Toki voit ehkä olla töissä. Aika alhaisessa työssä. Ja aivan kirjoitustaitosi perusteella työttömäksi veikkasin. Ja edelleen samaa veikkaan, suuremmalla todennäköisyydellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki voit ehkä olla töissä. Aika alhaisessa työssä. Ja aivan kirjoitustaitosi perusteella työttömäksi veikkasin. Ja edelleen samaa veikkaan, suuremmalla todennäköisyydellä.
Siinäpähän veikkaat, voisit kyllä enempi käyttää veikkaus taitojasi vaikka raveissa.
Sinne pääsee ravibussillakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpähän veikkaat, voisit kyllä enempi käyttää veikkaus taitojasi vaikka raveissa.
Sinne pääsee ravibussillakin.Ei kannata lukea täällä mitään, jos kaikki menee tunteisiin liian pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata lukea täällä mitään, jos kaikki menee tunteisiin liian pahasti.
Ei mene tunteisiin, vaan sinä sanoit kommenttesi, johon minä vastasin
ja sitten sinä taas vastaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mistä sinä tiedät kuka on työtön ja kuka työelämässä?City-Marketissa oli yksi ihana mekko, hinta oli todella edullinen ja kokokin sopiva.
Mutta jäi ostamatta, kun en sitä edellistäkän mekkoa ole käyttänyt kertaakaan. niin
miksi ostaa uusi mekko? Ja se Sinsayn mekkokin taitaa jäädä myös ostamatta. Miksi ostaa
kaapit täyteen vaatteita, joita ei kuitenkaan käytä.
- Anonyymi
SOKOKSEN yläkerta uusiutunut todella edukseen.
- Anonyymi
Sairaalakin on uudistunut.
- Anonyymi
Unohdat mittakaavan ihan kokonaan, tuolla elävissä kaupungeissa on vähän enemmän tuota kauppaa tarjolla. Kannattaa vaikka Kuopiossa käydä ihmettelemässä, matkuksessa.
- Anonyymi
Sokoksen uudistus on susi. Niin sekava kuin jokin kirpputori.
- Anonyymi
Vähillä asiakkailla nuo liikkeet sitten tulevat toimeen, sillä mummolassa ei juuri tuollaisille tarvetta ole!!
- Anonyymi
Katotaan mikä on tilanne viiden vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053