Hiukan topsaisee välillä B&S

Anonyymi-ap

Ja perinteinen ruohonleikkuri kyseessä. Leikkaa pois tiehensä heinää mutta muutaman sekunnin välein tsp eli polttaa jotenkin yhden lyönnin epäpuhtaasti. Sitä on tehnyt jo monta kesää ja tuntia mutta saisihan se käydä tasaisestikkin kuten muutkin polttotapahtumansa 99,99%.

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla tulppa, oletko vaihtanut tai puhdistanut?

• Anonyymi

Tulppa kestää yleensä esim 10v tai enemmän mutta huvikseen vaihdoin täysin identtiseen ja kumpikin kone käy aivan samoin. Alampa huvikseen purkamaan ensimmäisen kerran konetta vuodelta 2008 ja taitaa se tulppa olla alkuperäinen eli kyllä ne kestää. Liekkö kondensaattori ikääntynyt tai kaasuttimen kalvo kun minusta käy ehkä hivenen rikkaalla. Joo olen jo aiemmin pessyt suodattimen eikä niissäkään yleensä ole mitään vikaa kuten ei tässäkään yksilössä mitään vaikutusta kun viimekesänä huvikseen sen pesin topsahtelun tähden. Pitääpä huvikseen vaihtaa kaasuttimen kalvo vaikka ei se vaikuta tämmöiseen vikaan on kokemuksesta huomattu mutta onhan sekin jo 16v vanha. Kun kone pyörii mitä lie 30sek normaalisti ja sitten tops siltä se ääni kuulostaa ivailijoille tiedoksi vaan. Ja se tulee epämääräisesti ajallisesti kuitenkin tai riippumatta koneen heilumisestsa kävellessä koneen perässä tai vetäessä ihan miten vaan. Kunhan viitsin niin otan magneeton irti ja vaihdan kärjet ja kondensaattorin niin kirjoittelen miten käy. Venttiili vikaa ei ole tuon käytöksen perusteella. On muuten iso ero käryissä käyttääkö E98 vai pienkone bensaa jolla pääasiassa ajelen mutt anyt taas lopussa ja piti laitta anormi e98 ja kyllä on pakokaasut paksumpia ja aivan kuin huon olo itellekiin tulee niitä hengitellessä. Nyt fiksaa .fi tilausta vetämään osista. Se on hyvä paikka ostella ei halvin mutta oikeaty osat löytyy ja se on tärkeintä. Olen alaknut katselemaan akku konetta pikkuhiljaa https://www.hautalaservice.com/akkutyokalut/pellenc-rasion-2-easy-itsevetava-ja-keraava-akkuruohonleikkuri/394/
        Voi olla ettei kynnet kykene. https://www.youtube.com/watch?v=ufuP9o0InKo

• Anonyymi

Venttiili topsaisee vähän. Voi olla että kaasutinkin topsaisee. Imuputki ja kalvokin topsaisee melko usein.

• Anonyymi

tsp ?

• Anonyymi

Lyhenne Tjsp:stä.

• Anonyymi

Vaikea arvata mikä sanoo tops

• Anonyymi

Jaa, onomatopoeettinen ilmaisu ei kelvannut selitykseksi vaan sensuroitiin. Pahoittiko aloittaja mielensä vai eikö mitään saa enää sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, onomatopoeettinen ilmaisu ei kelvannut selitykseksi vaan sensuroitiin. Pahoittiko aloittaja mielensä vai eikö mitään saa enää sanoa?

Mitään ei saa sanoa ettei kukaan pahoita mieltä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1559
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1352
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      217
      1323
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1009
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe