Sillon kun varaa pitää automaa maailman vikaherkintä autoa range rower
Holloy ja ajo kustantaa niin paljon että alle 40 000 e kkk ei onnitu
Milloin ihminen on keskituloine
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
Moni palstalainen äänestää kokoomusta mutta ei lennä yksityiskoneella vaan turistiluokassa minun kanssa vaikka olen sdp
- Anonyymi
sähköauton, ja etenkin sen ajoakun, valmistaminen kuormittaa ympäristöä enemmän. Saman syyn vuoksi sen alkutaipaleen kilometrit ovat kokonaisuutena ympäristöä rasittavampia.
- Anonyymi
Suomen kansa on jakautunut. kahtia rikkaisiin miljomääreihin ja pienituloisiin työläisiin jotka käyvät pakosta töissä joka päivä elääkseen
Ja nihin jotka ei ymmärrä että eivät olekkaan miljonäärejä. Vaan töissä miljonääreille - Anonyymi
Ilmoita
🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Suomessa in ollut oikeisto hallitukset n. 2o vuotta vallassa ennen marinin tasapuolista loistavaa hallitusta 20, vuotta oikeiston riisto ja sekoilua enne marina jonka vika muka kaikki nykytilanne on vaikka peri oikeiston kaatopaikan
. Jäätteenmäki 2003 - 2003 69 Keskusta
. Vanhanen 2003 - 2007 1396 Keskusta Enemmistö x
. Vanhanen II 2007 - .2010 1161 Keskusta Enemmistö x
Kiviniemi 2010 - 2011 366 Keskusta Enemmistö x
. Katainen 2011 - .2014 1099 Kokoomus Enemmistön
Stubb 2014 - 2015 340 Kokoomus Enemmistö x
. Sipilä 2015 - 2019 1470 Keskusta Enemmistö x
. Rinne 6.6.2019 - 10.12.2019 188 SDP Enemmistö s
Marin 2019 - 2023 1289 SDP Enemmistö
Miksi oikiesto ei laittaneet asioita ja sopeutusta kuntoon vaan lisäsivät työttömyyttä
Kun aikaa on ollut 20 vuotta ja syytetään yhtä koronaj aikan otetua velkaa joka otetiin yrittäjille kun ne ei meneet töihin esim siivoomaan pääsee aina - Anonyymi
Varmaan kun tuloja on vuodessa noin 200. 000 e
Suurituloiset tienaan noin 20 miljoonaa vuidessa - Anonyymi
🥰🥰🥰🥰👺🥰👺🥰👺🥰👺😄😙😙😃
Enemmistö suomalaisista kokee istuvan hallituksen tehneen epäoikeudenmukaisia päätöksiä kaudellaan.
Erityisesti opiskelijoita, lapsia ja nuoria sekä työttömiä koskevat päätökset ja toimet on koettu epäoikeudenmukaiseksi. Asia selviää Kunnallisalan kehittämissäätiön (Kaks) teettämästä kyselytutkimuksesta, jonka toteutti kesäkuun alussa tutkimusyhtiö Verian.
Lähes joka toinen arvioi myös, että eläkeläisiä ja ikääntyneitä sekä palkansaajia on kohdeltu hallituksen päätöksissä kaltoin. Työnantajia ja yrittäjiä taas on vastaajien mielestä kohdeltu suhteellisesti oikeudenmukaisimmin.
Tasan puolet katsoo, että hallitus on kohdellut työnantajia ainakin jokseenkin oikeudenmukaisesti, ja yrittäjien kohdalla tätä mieltä on 45 prosenttia.
Tutkimukseen haastateltiin yli tuhatta täysi-ikäistä Manner-Suomessa. Tutkimusaineisto koottiin Gallup Kanavalla 1.-5. kesäkuuta, ja tulosten virhemarginaali on koko aineiston tasolla suurimmillaan vajaat kolme prosenttiyksikköä suuntaansa.
Lue myös: USU: Yli puolet suomalaisista arvioi Orpon hallituksen onnistuneen huonosti
Tausta vaikuttaa
Kyselyssä vastanneiden tuli pohtia asiaa 12 väestöryhmän näkökulmasta, ja lisäksi arvioida sitä, kuinka hallituksen toimet ovat vaikuttaneet heihin itseensä. 42 prosenttia vastasi kokevansa, että toimet eivät ole olleet heitä kohtaan epäreiluja, mutta 39 prosenttia sen sijaan koki niiden kohdelleen heitä epäoikeudenmukaisesti.
Hallituspuolueiden kannattajat suhtautuivat hallituksen päätöksiin tuntuvasti ymmärtäväisemmin kuin oppositiopuolueiden kannattajat. Myös ikä ja sukupuoli vaikuttavat siihen, miten kansalaiset hallituksen toimiin suhtautuvat.
Tutkimustulosten perusteella miehet kokivat naisia useammin, että hallitus ei ole tehnyt epäoikeudenmukaisia päätöksiä eri viiteryhmiä kohtaan. 18–30-vuotiaat suhtautuivat toimiin kriittisemmin, kun taas yli 60-vuotiaat suhtautuivat niihin suopeammin.
Ikääntyneiden kyselyyn osaa ottaneiden vastauksissa korostui näkemys siitä, että hallitus on toiminut epäreiluimmin juuri eläkeläisiä ja vanhuksia kohtaan. Kuitenkin vain neljäsosa heistä koki hallituksen toimien olleen heitä itseään kohtaan epäoikeudenmukaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569