Tässä on onneton suutin. Tekee pistemäisen kuvion. Valumisriski erittäin suuri ellei suhkuta kaukaa 30cm ja nopeasti. Tuosta johtuen epätasainen kerros. Suihkutuksen pitää alkaa liikkeestä ja lämmin pullo. Itse lakka vaikuttaa hyvältä. Ajovaloumpiot kestäneet 2 vuotta kellastumatta.
Maston autoacryl kirkaslakka
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista, no ei!
Suuttimissa voi olla yksilöeroja paljonkin ja joskus jopa lakan koostumuksessa joka taas vaikuttaa sen suihkun muotoon.- Anonyymi
miksi kommentoit jos ei ollut mielenkiintoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi kommentoit jos ei ollut mielenkiintoista
Haluan auttaa tietämätöntä. Toisaalta on typerää tuomita joku tuote julkisesti yhden jutun perusteella joka voi olla yhden onnettoman purkin ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan auttaa tietämätöntä. Toisaalta on typerää tuomita joku tuote julkisesti yhden jutun perusteella joka voi olla yhden onnettoman purkin ongelma.
Toisaalta, voihan se olla myös niinkin, että tuo sama ongelma on kaikissa purkeissa.
Ja eikö ole typerää puolustella tuotetta josta ei ole itsellä kokemuksia.
- Anonyymi
Skeidaa se on ei kestä bio pesua, vetää harmaaksi.🧑🔧
- Anonyymi
Useamman ruiskuttajan edessä tekee munkit.
- Anonyymi
Surkein spray pintamaali mitä olen käyttänyt. Kuvio pistemäinen, tosi herkästi alkaa valumaan, pitää tosi kaukaa suihkuttaa, todella huono peittokyky, erittäin vaikea saada tasainen jälki, suutin todella jäykkä, sormi vieläkin eilisen kolmen purkin maalauksen jälkeen turtana.
- Anonyymi
Spraymaalaaminen on helppoa kun ymmärtää lukea ohjeet ja noudattaa niitä, tässä suora kopio Mastonin sivuilta. Huomaa ruiskutusetäisyys 15-40 cm maalista riippuen.
Noudata purkissa olevia ohjeita
7. Tarkista etäisyys
Tarkista maalausetäisyys purkin kyljestä pictogrammista. Etäisyys vaihtelee 15-40 cm tuotteesta riippuen. Aloita maalaaminen aina kohteen ulkopuolelta ja siirrä sen jälkeen maalisuihku kohteen päälle.
8. Säädä suutin
Jos tuotteessa on säädettävä suutin, siitä on maininta etiketissä. Voit kääntää ovaalinmuotoista suutinta pihdeillä pysty- tai vaakasuoraan.
9. Tee useita ohuita kerroksia
Suihkuta ohuita kerroksia, sivulta sivulle, pystysuoraan ja uudelleen vaakasuoraan. Aloita aina ohuella harsomaisella kerroksella. Anna kerroksen kuivua aina kuivaksi noin 5 minuuttia (tarkista kuivumisaika tuotteen kyljestä pictogrammeista) tai kunnes pinta on pölykuiva ennen seuraavan kerroksen maalaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130