Maston autoacryl kirkaslakka

Anonyymi-ap

Tässä on onneton suutin. Tekee pistemäisen kuvion. Valumisriski erittäin suuri ellei suhkuta kaukaa 30cm ja nopeasti. Tuosta johtuen epätasainen kerros. Suihkutuksen pitää alkaa liikkeestä ja lämmin pullo. Itse lakka vaikuttaa hyvältä. Ajovaloumpiot kestäneet 2 vuotta kellastumatta.

8

767

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoista, no ei!
      Suuttimissa voi olla yksilöeroja paljonkin ja joskus jopa lakan koostumuksessa joka taas vaikuttaa sen suihkun muotoon.

• Anonyymi

miksi kommentoit jos ei ollut mielenkiintoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi kommentoit jos ei ollut mielenkiintoista

Haluan auttaa tietämätöntä. Toisaalta on typerää tuomita joku tuote julkisesti yhden jutun perusteella joka voi olla yhden onnettoman purkin ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan auttaa tietämätöntä. Toisaalta on typerää tuomita joku tuote julkisesti yhden jutun perusteella joka voi olla yhden onnettoman purkin ongelma.

Toisaalta, voihan se olla myös niinkin, että tuo sama ongelma on kaikissa purkeissa.

Ja eikö ole typerää puolustella tuotetta josta ei ole itsellä kokemuksia.

• Anonyymi

Skeidaa se on ei kestä bio pesua, vetää harmaaksi.🧑‍🔧

• Anonyymi

Useamman ruiskuttajan edessä tekee munkit.

• Anonyymi

Surkein spray pintamaali mitä olen käyttänyt. Kuvio pistemäinen, tosi herkästi alkaa valumaan, pitää tosi kaukaa suihkuttaa, todella huono peittokyky, erittäin vaikea saada tasainen jälki, suutin todella jäykkä, sormi vieläkin eilisen kolmen purkin maalauksen jälkeen turtana.

• Anonyymi

Spraymaalaaminen on helppoa kun ymmärtää lukea ohjeet ja noudattaa niitä, tässä suora kopio Mastonin sivuilta. Huomaa ruiskutusetäisyys 15-40 cm maalista riippuen.

Noudata purkissa olevia ohjeita
      7. Tarkista etäisyys

Tarkista maalausetäisyys purkin kyljestä pictogrammista. Etäisyys vaihtelee 15-40 cm tuotteesta riippuen. Aloita maalaaminen aina kohteen ulkopuolelta ja siirrä sen jälkeen maalisuihku kohteen päälle.

8. Säädä suutin

Jos tuotteessa on säädettävä suutin, siitä on maininta etiketissä. Voit kääntää ovaalinmuotoista suutinta pihdeillä pysty- tai vaakasuoraan.

9. Tee useita ohuita kerroksia

Suihkuta ohuita kerroksia, sivulta sivulle, pystysuoraan ja uudelleen vaakasuoraan. Aloita aina ohuella harsomaisella kerroksella. Anna kerroksen kuivua aina kuivaksi noin 5 minuuttia (tarkista kuivumisaika tuotteen kyljestä pictogrammeista) tai kunnes pinta on pölykuiva ennen seuraavan kerroksen maalaamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1652
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      88
      574
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe