Tajusin miehenä että tunteet ovat kiiihotettavissa

Anonyymi-ap

Melkein keinotekoisesti minkälaiseen sfääfiin tahansa. Nopeasti kuumentunut ja karille karahtanut kesäromanssini paljasti tämän. Molemminpuolinen kiusoittelu ja taitava rakkauspisteiden kutittelu toisen sielussa voi nopeasti luoda täysin keinotekoisen tunnetilan, joka rysähtää alas melko pienestäkin torjunnan osoittamisesta.

Eli jos on jotain yhteistä aaltopituutta ja molemminpuolista viehättyneisyyttä (ihan millä tavalla hyvänsä), niin siinä on AINA kaikki ainekset hyvin tuliseen ja totaaliseen rakastumiseen. Eli ei ole mitään yhtä oikeaa. On loputtomasti ihmisiä joiden kanssa oikeissa olosuhteissa sopivien tekijöiden löydyttyä on mahdollista kehittää kiihkeä yhteinen tarina.

Voitte siis päästää irti. Tunteita on vaikea ymmärtää, koska kyse on alitajuisesti vaikuttavista tekijöistä. Siis ihmisen tiedostamaton puoli prosessoi koko ajan asioita tiettyjen logiikoiden mukaan. Se on täysin järjellistä toimintaa vaikka me emme havaitse sitä. Me siis voimme halutessamme rakastua hyvin moniin ihmisiin monissa eri tilanteissa, ja se on aina yhtä kiihkeää.

Pitkittynyt palstakaipailu on vaan sitä että kun ihmiset kulkevat jonkin matkaa yhdessä, syntyy kiintymystä heidän välille, eikä se side välttämättä koskaan katkea.

Mieheltä

56

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutta lomoromanssia sit vaa tulille bro.

      • Anonyymi

        Varmaan tunne-energia on tällä hetkellä sen verran vähissä, että uutta romanssia ei tule kovin nopeasti. Olen kyllä joskus vaihtanut lennossa ihan jopa romanssista toiseen, joten koskaan ei tiedä, jos on virittynyt rakkausaalloille.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tunne-energia on tällä hetkellä sen verran vähissä, että uutta romanssia ei tule kovin nopeasti. Olen kyllä joskus vaihtanut lennossa ihan jopa romanssista toiseen, joten koskaan ei tiedä, jos on virittynyt rakkausaalloille.

        AP

        AIkamoinen sattuma. Tänään ajattelin tuossa pari tuntia sitten, että kaivattuni on varmaan sellainen kukasta kukaan lentelijä ja on myös laivapanoja on muuta irtonaista. En halua häntä siksi, koska itse olen erilainen. Olet varmaan hän. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIkamoinen sattuma. Tänään ajattelin tuossa pari tuntia sitten, että kaivattuni on varmaan sellainen kukasta kukaan lentelijä ja on myös laivapanoja on muuta irtonaista. En halua häntä siksi, koska itse olen erilainen. Olet varmaan hän. 🤔

        Ilmeisesti olen sitten tällainen luonteeltani. Rakkaus syttyy nopeasti, ja liekki pienenee nopeasti kun rakkautta loukataan. Sitten ei muuta kuin uutta romanssia tulille.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olen sitten tällainen luonteeltani. Rakkaus syttyy nopeasti, ja liekki pienenee nopeasti kun rakkautta loukataan. Sitten ei muuta kuin uutta romanssia tulille.

        AP

        Pysy mielummin poikamiehenä, säästyt monelta harmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy mielummin poikamiehenä, säästyt monelta harmilta.

        Olen samaa mieltä. Taidan pysyä. Juuri ajattelin samaa äsken.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Taidan pysyä. Juuri ajattelin samaa äsken.

        AP

        Siinä oli sitten kaksi kommentoijaa tai kommentoija vaihtui lennosta. Minua ei sinun jatkosi kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Taidan pysyä. Juuri ajattelin samaa äsken.

        AP

        Vaikka nainen oletkin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli sitten kaksi kommentoijaa tai kommentoija vaihtui lennosta. Minua ei sinun jatkosi kiinnosta.

        Romanssit on luultavasti nyt osaltani nähty. Maailmanloppu lähestyy.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka nainen oletkin;)

        Mies olen. Ja älykäs.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olen. Ja älykäs.

        AP

        Omasta mielestäsi älykäs. Minusta on tyhjäpäistä alkaa neuvoa toisia ihmisiä omiin löyhiin moraaliajatuksiin. Säälittää ne sun kaatamat naiset, joiden sielua satutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäsi älykäs. Minusta on tyhjäpäistä alkaa neuvoa toisia ihmisiä omiin löyhiin moraaliajatuksiin. Säälittää ne sun kaatamat naiset, joiden sielua satutat.

        Minä olen hyvin älykäs ja vähän viisaskin..

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäsi älykäs. Minusta on tyhjäpäistä alkaa neuvoa toisia ihmisiä omiin löyhiin moraaliajatuksiin. Säälittää ne sun kaatamat naiset, joiden sielua satutat.

        Mt kuntoutuja ja lisäksi traumasoitunut.


    • Anonyymi

      Näin on. Tiettyihin pisteisiin kun koskee niin homma eskaloituu kyllä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Joku vaisto siinä pelaa kun oikeita pisteitä kutitellaan mukamas viattomasti ja läpällä.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Joku vaisto siinä pelaa kun oikeita pisteitä kutitellaan mukamas viattomasti ja läpällä.

        AP

        Niin just. Muka läpällä. Hah. Aina siellä takana jotakin suurempaa muhii.

        AP:lle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just. Muka läpällä. Hah. Aina siellä takana jotakin suurempaa muhii.

        AP:lle

        No taatusti! Vissiin kokemuksia kertynyt? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taatusti! Vissiin kokemuksia kertynyt? 😂

        No ehkä vähän erään kanssa.... :)


    • Anonyymi

      En allekirjoita.

      • Anonyymi

        Olet luultavasti vain romanttisten elokuvien ja jalustalle nostamisen uhri.

        AP


      • Anonyymi

        En minäkään. Sytyn todella harvoin kenestäkään. Pitää olla aikamoinen mies kyseessä, että sukat alkaa pyöriä jaloissa ja niitä ei tule vastaan kuin usean vuoden välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Sytyn todella harvoin kenestäkään. Pitää olla aikamoinen mies kyseessä, että sukat alkaa pyöriä jaloissa ja niitä ei tule vastaan kuin usean vuoden välein.

        Millainen on sitten aikamoinen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on sitten aikamoinen mies?

        En rupea kuvailemaan häntä täällä.


    • Anonyymi

      Miksi se olisi keinotekoista vaikka se ei kestä pitkään? Teillä oli intohimoa, mutta jompi kumpi ei vastannut kuvitelmia ja intohimo ajoi karille muutaman kokeilun jälkeen. Tosi yleistä. Toinen huomasi että mielikuva ei vastannut todellisuutta. Ei se tarkoita etteikä se intohimo olisi ollut totta sen hetken. Joskus se vaan on parempaa ennen aktia..

      • Anonyymi

        Tuossa alla vastaus...
        AP


    • Anonyymi

      Sinä et ole kaikki ihmiset. Pitkittynyt paltsakaipailu johtuu ainakin itselläni siitä, että ihastun ihan älyttömän harvoin. Menee 5-10 vuotta ennenkuin kukaan uusi kiinnostaa yhtään. En ole kuten sinä.

      • Anonyymi

        Ööh, romanssi voi olla lyhyt tai pitkä, mutta aina siellä on samoja tekijöitä taustalla. Mutta ilmeisesti koet mystistä ja kärsivää rakkautta, joten sen setviminen voi olla vaikeaa. Luulisin. Tai ehkä sinulle ei...

        AP


    • Anonyymi

      Miehet osaa ton kutittelun. Muuta ne ei sit osaakaan. Mut toihan on miehille ihan mahtijuttu, voi kutitella vaiks ketä ja aina kuumenee. Loputon uusien kumppanien sinfonia.

      • Anonyymi

        Jos sen haluaa noin nähdä. Se on kuitenkin aika ihanaa...

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen haluaa noin nähdä. Se on kuitenkin aika ihanaa...

        AP

        Seksi ja rakastuminen on eri asia. Kun kasvat aikuiseksi, niin huomaat sen.


    • Anonyymi

      Entäs jos se toinen halusi vaan pitää hauskaa? Nusia pari kertaa ja toisia oli koko ajan rinnalla. Olit hänelle tietoisesti lyhyt kesäromanssi. Kysyitkö hänen mielipidettään?

      • Anonyymi

        Enpä kysynyt, en. Aavistin että hänellä ei ehkä ollut täysin puhtaat jauhot pussissa. Sekä vertauskuvallisesti että kirjaimellisesti. 😉

        AP


    • Anonyymi

      No nimenomaan siihenhän se romanssin luhistuminen aina perustuu, että jompikumpi ei vastaa kuvitelmia. Ehkä molemmat. Ja sitten tunne-energia voi yhtäkkiä loppua, olosuhteet muuttuvat, tulee kuormittavia tekijöitä, ehkä griisejä tai vaikeuksia. Ja yhtäkkiä korttitalo romahtaa. Tavallaan jos tulee joku tekijä joka sotii tunnetta vastaan, niin se paljastaa tunteen "valheellisuuden", ja sitten se on ohi. Tunnetta siis loukataan. Omaa rakkauttani loukattiin tällä tavalla. Varmaan rakastin enemmän.

      AP

      • Anonyymi

        Et välttämättä rakastanut enemmän. Ihmiset on aika rikkonaisia ja esteenä voi olla mikä vaan tunne. Et voi tietää syytä kysymättä häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et välttämättä rakastanut enemmän. Ihmiset on aika rikkonaisia ja esteenä voi olla mikä vaan tunne. Et voi tietää syytä kysymättä häneltä.

        En voikaan. Tiedän vaan että tunteitani loukattiin. Osasin tosin varautua siihen, joten sydämeni ei särkynyt kovin pahasti.

        AP


    • Anonyymi

      Minusta rakkaus ja intohimo on kaksi eri asiaa ja vasta silloin kun molemmat on molemminpuolista, suhde voi kestää pitkää ja olla se "vuosisadan rakkaustarina".

      • Anonyymi

        Kiihtyvällä vauhdilla paisuvaan tunteeseen voi sekoittua ainakin minulla monia tekijöitä. Nyt jotkin selittämättömät tekijät olivat oikeassa asennossa juuri meidän kahden romanssille.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihtyvällä vauhdilla paisuvaan tunteeseen voi sekoittua ainakin minulla monia tekijöitä. Nyt jotkin selittämättömät tekijät olivat oikeassa asennossa juuri meidän kahden romanssille.

        AP

        Ei ollut oikeassa asennossa koska se ei kestänyt. Erehdyitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut oikeassa asennossa koska se ei kestänyt. Erehdyitte.

        No minun romanssit ei yleensä kestä. Silti niitä on ollut. Ne menee aina jotenkin pieleen.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minun romanssit ei yleensä kestä. Silti niitä on ollut. Ne menee aina jotenkin pieleen.

        AP

        Ja mikäpä niille on yhdistävä tekijä , että aina menee pieleen? Osaatko sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikäpä niille on yhdistävä tekijä , että aina menee pieleen? Osaatko sanoa.

        Osaan. En kuitenkaan sano. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan. En kuitenkaan sano. 😊

        Yhdistävä tekijä niille kaikille on mies itse. Tietenkin.
        Siinäpä sitä vaan kutittelemaan itselleen uusia pettymyksiä! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistävä tekijä niille kaikille on mies itse. Tietenkin.
        Siinäpä sitä vaan kutittelemaan itselleen uusia pettymyksiä! 😂

        Hyvin mahdollista! 😂


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet noin ap? Nuori vai vanha? Oletko ollut joskus naimisissa?

      • Anonyymi

        Nuorehko, en ole ollut naimisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorehko, en ole ollut naimisissa.

        Sitten toivon että löydät jonkun jonka kanssa romanssi kestää ja kestää ja.... Kyllä se oikea tulee kun jaksat pitää silmät auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten toivon että löydät jonkun jonka kanssa romanssi kestää ja kestää ja.... Kyllä se oikea tulee kun jaksat pitää silmät auki.

        No olisihan se varmasti palkitsevaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorehko, en ole ollut naimisissa.

        Syrjäytynyt epätoivoinen,mutta kyllä
        joku sulle säälistä antaa.


    • Anonyymi

      Typeriä johtopäätöksiä.

      Tottakai on paremmin ja huonommin yhteensopivia ihmisiä. Ei jonkin ohimenevän fiiliksen, kuten panettamisen seurauksena syntyvä hullaantuminen tarkoita sitä, etteikö hyvä yhteensopivuus olisi olemassa.

      Ja jos on hyvä, on olemassa myös parempi, ja tietenkin vielä paraskin!

      Ja sitten on se, joka loksahtaa juuri oikeine vikoineen ja juuri oikeine parhaine puolineen sun kanssa kuin jokin takiainen, jota ei saa enää kirurgisestikaan susta eroteltua.

      • Anonyymi

        Onko sinulla joku takiainen?


      • Anonyymi

        18:26
        Loppukappale oli aika paha.
        Entäpä, jos ihminen ei oikeastaan olekaan aina valmis parisuhteeseen, vaan on katsotaan-nyt- tuleeko-mitään -fiilis päällä.
        Silti, vaikka noin käy, voiko ajatella, ettei rakkaus häviä, vaan kasvaa ja jossain kohden osuma tulee.
        Eikö sellainen, joka vaihtaa kohdetta tiuhaan ole potentiaalinen taudinkantaja?
        Romantikko?
        Vilma


    • Anonyymi

      Se on kyllä totta. Palstakaipailen, kun on hänen ja minun välillä side, joka ei katkea.

      - naiselta

    • Anonyymi

      Ja alussa kun toista ei vielä ole tuntenut vuosien ajan, tämä illuusio on äärimmäisen helppo toteuttaa. Lisäksi on helppo ihastua ihmiseen jolta saa pyyteetöntä (muttei vielä niin aitoa) ihailua. Kaikkien ego rakastaa sitä.

      Vaikeampaa on rakastaa toista vikoineen kun alkuhuuma on ohi. Ja olla itse rakastettava. kaikki olemme sen verran itserakkaita, että oletamme että MUUT hyväksyvät MEIDÄT vikoinemme..🙈

    • Anonyymi

      Limanuljaska on saanut pakit,koska joku tullut
      tautipelkoon.

    • Anonyymi

      Mitä tuo oikeiden paikkojen kutittelu tarkoittaa? Miten se rakastuminen käy helposti uudestaan?

      Nainen, sivusta

    • Anonyymi

      Rakastuminen on yleensä helpompaa kuin rakastaminen.

      Olet sarjarakastuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe