Minä haluan sinut

Anonyymi-ap

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗

45

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon jos kuulisi ihan ääneen sanottuna.. ❤️
      Siinä olisi kaikki mitä olen halunnut kuulla häneltä!

      • Anonyymi

        Anna siihen tilaisuus Rakkaani...Tule ja purista hellästi saat todella lämpimät halaukset vastalahjaksi. Haluan täyden maisemanvaihdoksen näistä selkään puukottajista ja asioittemme pilaajista...Tiedän kaupungin vähän yli sadan kilometrin päästä...Siellä voisimme aloittaa jotain uutta ja kaunista juuri mitä haluamme ja olla rauhassa tästä susilaumasta. Työ ei tuota minulle siellä ongelmaa ja oman alasi ammattilaisena saat varmasti työpaikan minkä hallitset. Ostetaan sieltä ison järven rannalta oma asunto missä ei silmäparit meidän asioitamme seuraile. Yhden Naisen tarvitsen vielä elämääni... Ja hän on vain Sinä Rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna siihen tilaisuus Rakkaani...Tule ja purista hellästi saat todella lämpimät halaukset vastalahjaksi. Haluan täyden maisemanvaihdoksen näistä selkään puukottajista ja asioittemme pilaajista...Tiedän kaupungin vähän yli sadan kilometrin päästä...Siellä voisimme aloittaa jotain uutta ja kaunista juuri mitä haluamme ja olla rauhassa tästä susilaumasta. Työ ei tuota minulle siellä ongelmaa ja oman alasi ammattilaisena saat varmasti työpaikan minkä hallitset. Ostetaan sieltä ison järven rannalta oma asunto missä ei silmäparit meidän asioitamme seuraile. Yhden Naisen tarvitsen vielä elämääni... Ja hän on vain Sinä Rakkaani

        Lähtisin heti sun matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna siihen tilaisuus Rakkaani...Tule ja purista hellästi saat todella lämpimät halaukset vastalahjaksi. Haluan täyden maisemanvaihdoksen näistä selkään puukottajista ja asioittemme pilaajista...Tiedän kaupungin vähän yli sadan kilometrin päästä...Siellä voisimme aloittaa jotain uutta ja kaunista juuri mitä haluamme ja olla rauhassa tästä susilaumasta. Työ ei tuota minulle siellä ongelmaa ja oman alasi ammattilaisena saat varmasti työpaikan minkä hallitset. Ostetaan sieltä ison järven rannalta oma asunto missä ei silmäparit meidän asioitamme seuraile. Yhden Naisen tarvitsen vielä elämääni... Ja hän on vain Sinä Rakkaani

        Voi kuinka kuulostaa ihanalta❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna siihen tilaisuus Rakkaani...Tule ja purista hellästi saat todella lämpimät halaukset vastalahjaksi. Haluan täyden maisemanvaihdoksen näistä selkään puukottajista ja asioittemme pilaajista...Tiedän kaupungin vähän yli sadan kilometrin päästä...Siellä voisimme aloittaa jotain uutta ja kaunista juuri mitä haluamme ja olla rauhassa tästä susilaumasta. Työ ei tuota minulle siellä ongelmaa ja oman alasi ammattilaisena saat varmasti työpaikan minkä hallitset. Ostetaan sieltä ison järven rannalta oma asunto missä ei silmäparit meidän asioitamme seuraile. Yhden Naisen tarvitsen vielä elämääni... Ja hän on vain Sinä Rakkaani

        Mitä sanoi tästä oma vaimo?!


    • Anonyymi

      Jaa kekä kunet?

    • Anonyymi

      Inhoan tästä jankuttamista mutta ottakaa ihmiset yhteyttä niihin kaivattuihinne jos on pienikin mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Niin minäkin inhoan. Aloittaja itsekin tietää että kukaan aito ei vastaa näihin.


    • Anonyymi

      Lemottaa, silli,lemottaa.

      • Anonyymi

        Ukilla,on,iso,muna.


    • Anonyymi

      Minuako? Mukava kuulla. Laita vaan viestiä tänne ja saat minut rakas. Miehelle

    • Anonyymi

      Kunpa tämä olisi minulle, sillä sanon samoin, kukaan muu ei kelpaa. Tiedän sen varmasti, sillä paljon aikaa on kulunut, eikä tunteet ole yhtään muuttuneet.
      n>m

      • Anonyymi

        Ei ole sinulle. Tyhmäkin näkee että naiselta on.


      • Anonyymi

        Niin rakas... Minäkin tunnen samoin olet se oikea...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakas... Minäkin tunnen samoin olet se oikea...

        ap

        Onko exä riesana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakas... Minäkin tunnen samoin olet se oikea...

        ap

        Rakkaani olet ja ainoa Rakkauteni...Ihana Nainen...Matkaa jatketaan sinne mitä ehdotin


    • Anonyymi

      Onnea sinulle

    • Anonyymi

      18.20 on Mieheltä Rakkaalleen

    • Anonyymi

      Samoin nalle 🤩🤩🥰 olet elämäni rakkaus 😍

    • Anonyymi

      Tuu hakee... Tee aloite. Tee jotain.

    • Anonyymi

      Etsin jo rakkaani tulevaa kotiamme

    • Anonyymi

      Olen jo miettinyt Rakkaani... Kaupunki alkaa kirjaimella K...Olet kaikkeni ja super kumppani ja upeinta mitä voin elämässäni saada...Joskus voi myrskytä mutta aikuisina voimme asiat kylläkin sopia...Anteeksi...Olen Sinuun niin hulluna rakastunut. Olen aina halunnut kaupunkiin johon haluan Sinut vierelleni...Alue johon Sinut veisin on maisemiltaan harrastus mahdollisuuksin aivan upea...Rantaa ja lenkkipolkuja, savusaunaa ja kaikkea ihanaa kanssasi. Olet ihana Rakkaani...Lähdetkö mukaani?

      • Anonyymi

        Onko Kuopio ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kuopio ?

        Kuopio on...Rakkaani


      • Anonyymi

        Minä pyydän myös anteeksi ja annan anteeksi. Olen suhun rakastunut. Kuulostaa ihanalta ja lähtisin mielelläni sun mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopio on...Rakkaani

        Jaa, joskus olen miettinyt asuvani vuoren juurella.


    • Anonyymi

      Rakas nainen olet ihana ja haluan rakastella sinun kanssa ja jumaloin sinua 💗💗💗 olet jotain taivaallista palvon sinua edessäsi 💖💗

      • Anonyymi

        Rakkani tuota rakasteluketjua en tuota.


    • Anonyymi

      Joko tilataan muuttokuorma?

    • Anonyymi

      Toivottavasti vielä löydätte ne oikeat rakkaudet kuin myös aloittajakin ja sanotte ne sille oikealle ihmiselle ellei ole sitten mahdotonta tai jo myöhäistä. Joku on jo saattanut löytääkin. Tämä nainen nyt lähtee ja alkaa etsimään sitä elämän polkua, sitä satamaa johon on hyvä ja onnellista laskea tukevasti ankkurin. Tämä on myös vähän kuin vuorikiipeilijänä oloa, jossain vaiheessa pääsee sinne vuoren huipulle, sitä ei osaa ennustaa että milloin mutta toivottavasti jokainen jossain vaiheessa elämäänsä.

      Eikö meistä ihmisistä jokainen halua olla jokseenkin onnellinen, oli se sitten mitä tahansa mikä tuo sitä onnellisuutta ja hyvää oloa elämään, turvallisuutta ja tunne siitä että on tullut kotiin. Sydän on siellä, missä on hyvä olla.

      Kaunista yötä ja ihanaa viikonloppua!

    • Anonyymi

      Soita tai tekstaa

    • Anonyymi

      Kallavesi odottaa pikkareitasi uimaan...Ihana Rakkaani

    • Anonyymi

      Olet kyllä edustava ja kaunein Nainen mitä haluan... Xxxi

      • Anonyymi

        J**i?


    • Anonyymi

      Tänään urheilin...Ja hiki tuli. Toivoisin, että olisit kotonani/suihkussa ja pesisit minut ja loppuhoidon varman tiedät... Rakkaani

      • Anonyymi

        Kyllä saat itse leikata kyntesi!


      • Anonyymi

        Sopii. Kenelle?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuka on rakkaaksi, ja minkä ikäisiä olette?

    • Anonyymi

      Rakkaani on kaunein Nainen mitä tiedän...Olemme sopivassa iässä...Hän Nainen nuorempi minä vanhempi

    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaikille

    • Anonyymi

      Se maksaa helvetin paljon jos haluat tavata kiusaaja varastaja ex kiusaaja ja tönijä

    • Anonyymi

      Toivotttavasti saatte toisenne jo huomenna.

    • Anonyymi

      Olet vienyt sydämeni ja olen todella kiinnostunut millainen ihminen sen onkaan vienyt ;) Näen ja tunnen asioita...ja nyt tuntuu todella hyvältä en sano enempää 🤍
      Miehelle saavuttamattomalle

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe