Juhlitaan Rajalakia lonkero kourassa Sebastian Tynkkynen Tiktokissa AC/DC TNT biisillä
Minun Instagram seuraaja Mr Records Levy -yhtiö Australiasta sen laulaja Dave Evans AC/DC eka laulaja
Te teitte sossun huoli-ilmoja valetta levitätte haukutte somessa ja Warkaus lehdessä
Persut jäi kiinni rysän päältä
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkö Tiina Grönlund Jussi Kiira
Olet isompi nimi kuin minä
Jos Mr Records Levy -yhtiö Australiasta seuraa minua Instagramissa ja sen laulaja on Dave Evans AC/DC eka laulaja 😂- Anonyymi
Ootsä vittu noin tyhmä ylimielinen ääliö
Mr Records Levy -yhtiö Australiasta seuraa minua Instagramissa ja sen laulaja Dave Evans on
AC/Dc eka laulaja 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä vittu noin tyhmä ylimielinen ääliö
Mr Records Levy -yhtiö Australiasta seuraa minua Instagramissa ja sen laulaja Dave Evans on
AC/Dc eka laulaja 😂Vitut sinä Persu sitä voita vaikka soitat mitä AC/DC biisiä Tiktokissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitut sinä Persu sitä voita vaikka soitat mitä AC/DC biisiä Tiktokissa
Sinä Persu käytät AC/DC musaa haukkumiseen
Ja Syrjintäntään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä Persu käytät AC/DC musaa haukkumiseen
Ja SyrjintäntäänJa vielä sitä vastaan jolla on Mr Records Levy -yhtiö Australiasta Instagram seuraaja
Sen laulaja Dave Evans on Ac/Dc eka laulaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä sitä vastaan jolla on Mr Records Levy -yhtiö Australiasta Instagram seuraaja
Sen laulaja Dave Evans on Ac/Dc eka laulajaDonald Trumpkaan saa käyttää muiden biisejä vittuiluun
- Anonyymi
Näin on saatana
50vuotta musiikkia kuunnellut
41vuotta kitaraa soittanut - Anonyymi
Jussi Halla-aho häviää soitossa
41vuotta kitaraa soittanut
The Shadows
Hurriganes
Deep Purple
Rainbow
Dire straits
U2
Bon Jovi
Saxon
Type O Negative
AC/DC
Peer Gynt
Mötley crue
A-Ha
Zero Nine
Sonata Arctica
Stratovarius
Yms - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi Halla-aho häviää soitossa
41vuotta kitaraa soittanut
The Shadows
Hurriganes
Deep Purple
Rainbow
Dire straits
U2
Bon Jovi
Saxon
Type O Negative
AC/DC
Peer Gynt
Mötley crue
A-Ha
Zero Nine
Sonata Arctica
Stratovarius
YmsColdplay Charlie Brown
Bruce Springsteen Dancing on The park - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Coldplay Charlie Brown
Bruce Springsteen Dancing on The parkBruce Springsteen Dancing on The dark
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bruce Springsteen Dancing on The dark
Billy Idol
Elvis
Eddie money
Top Gun elokuva tunnari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Billy Idol
Elvis
Eddie money
Top Gun elokuva tunnariSillä aikaa kun sinä kokoomus ja perussuomalaiset ja haukkujat olet somessa
Minä kuuntelen musaa opin uusia biisejä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356