Tässä nyt kummallakaan ei ole

Anonyymi-ap

Mennyt ihan putkeen kommunikointi. Tiet on vienyt meidät erilleen. Onko nyt hyvä, näinkö toivoit mies kaiken päättyvän?

62

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halunnut, mutta ei ollut minusta kiinni.

      • Anonyymi

        Epäilitkö etten olisi ollut kiinnostunut vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilitkö etten olisi ollut kiinnostunut vai?

        Mä olin aika varma, että kiinnostusta ei ollut, mutta nyt pelkään palstaharhoissani, että ystävyyskin on mennyttä.

        Varmuuden vuoksi haluan sanoutua irti kuitenkin kaikesta katkeruudesta, joka tällä palstalla on valloillaan ja sen takia minä täällä enää pyörinkin, että voisin varjella imagoani. Tuo omakin huolimattomasti laukomani kirjoituksenikin antaa vähän tahattoman marttyyrimaisen kuvan, sori siitä!


    • Anonyymi

      Toivoin menevän näin

    • Anonyymi

      En toivonut. Et vaan oikaissut asiota!

      • Anonyymi

        Pyysin anteeksi. Pyysitkö sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyysin anteeksi. Pyysitkö sinä?

        Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos valehtelee samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos valehtelee samalla

        Syytät koko ajan mua. Se ei tunnu kivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos valehtelee samalla

        Oletko täysin varma, että on valehdellut? Onko pienintäkään mahdollisuutta että olisi ollut väärinymmärryksestä johtuvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytät koko ajan mua. Se ei tunnu kivalta.

        Ei tässä ketään syytellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ketään syytellä.

        Ja hoida asiat oikealle polulle vielä kun on pieni mahdollisuus helppoa se ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ketään syytellä.

        Sellainen olo tulee. Kun sivuutat kokonaan sen miten kommunikoit mulle.


      • Anonyymi

        Mistä voit olla noin varma. Oliko tekoja vai sanoja vai viestejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen olo tulee. Kun sivuutat kokonaan sen miten kommunikoit mulle.

        Niin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voit olla noin varma. Oliko tekoja vai sanoja vai viestejä?

        Nyt pois täältä jos olen varma niin olen varma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan

        No minä vastaan nyt sitten samalla tavalla. Tätä sä selvästi toivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hoida asiat oikealle polulle vielä kun on pieni mahdollisuus helppoa se ei ole

        Syytät, vastaat vihalla ja sen jälkeen pyydät mua hoitamaan koko tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos valehtelee samalla

        Mitätöit toisen anteeksipyynnön täysin. Luulet että hän on valehdellut. Mutta onko se uskomuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pois täältä jos olen varma niin olen varma!

        No nyt osui ytimeen. Onko tarpeesi olla oikeassa tärkeämpää kuin toisen kuunteleminen. Sivusta


    • Anonyymi

      Meillä vähän sama erään miehen kanssa. Jotenkin reppana pitää olla kun on kiinnostusta mutta ei uskallusta kohdata.

      • Anonyymi

        Voisin vaikka heti laittaa viestiä sinulle jos olisin varma, että se olisi toivottua. Minä olen kyllä varmuudella ilmaissut omat toiveeni. Sinun tunteista ja asioista olen vielä epävarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka heti laittaa viestiä sinulle jos olisin varma, että se olisi toivottua. Minä olen kyllä varmuudella ilmaissut omat toiveeni. Sinun tunteista ja asioista olen vielä epävarma.

        Laita rohkeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka heti laittaa viestiä sinulle jos olisin varma, että se olisi toivottua. Minä olen kyllä varmuudella ilmaissut omat toiveeni. Sinun tunteista ja asioista olen vielä epävarma.

        Asiat/Ei en ole parisuhteessa, muutto kohta
        Tunteet/pidän sinusta niin että se kuumottaa
        Viesti/olisin tosi onnellinen siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat/Ei en ole parisuhteessa, muutto kohta
        Tunteet/pidän sinusta niin että se kuumottaa
        Viesti/olisin tosi onnellinen siitä.

        Pakko kysyä minne muutat, koska ekaa kertaa kuulin tästä? En ole kuulut edes muuttohaluistasi niin mietin menikö tämä ohi vai, etkö ole kertonut?


    • Anonyymi

      Aikansa kutakii sano lapamato

      • Anonyymi

        Ei se noin mene. Se menee näin:

        ”Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.” 😁


    • Anonyymi

      Päättyi, mutta en olisi niin halunnut käyvän. T. Ampio

    • Anonyymi

      Ensiluokkaista ei tosiaan voi viestinnän sanoa olleen kummallakaan. Jos on epäily jostain väärinymmärryksestä, niin asiaa ei saisi jättää pölyyntymään.

      • Anonyymi

        Eipä todellakaan ole ollut viestintä puolin eikä toisin ensiluokkaista. Mutta sen verran lisään että toinen osapuoli olisi voinut tehdä aloitteen keskustelulle jo vuosia sitten, oli monta sellaista tilannetta. Niin siinä usein käy, että kun asiat pitkittyy ne samalla mutkistuu. Ystävyydestä oli kyse.


      • Anonyymi

        Niin siinä on käynyt surullista


    • Anonyymi

      Aloitus alkoi hienosti ilman syyttelyä, mutta pitihän loppuun taas perus syytökset heittää.

      • Anonyymi

        Koet syytöksenä kysymyksen koskien sitä toivoiko noin menevän? Silloin on syytä katsoa peliin, jos ei kykene kommunikoimaan ilman syyllistävää oloa kokien.


    • Anonyymi

      Ei kun tän piti päättyä, ... onnellisena elämänsä loppuun asti.

    • Anonyymi

      Oman pään sisästä löytyy useimmat vastaukset..,

    • Anonyymi

      Valkkaa se vaihtoehto joka puhuttelee eniten. Ei tässä palstanarratiivissa muilla ole tekoa.

    • Anonyymi

      Et saa ikinä anteeksi temppujasi muista se!

      • Anonyymi

        Se ei ole minulta pois! Ap


    • Anonyymi

      Eikä älä sano aloittaja noin. Anteeksi olen ollut epäkohtelias mutta pelkkää ajattelemattomuuttani. Hyvä että nostit asian esille niin huomaan itsekin miten itsekäs olen ollut... Ikävää jos olet saanut sen kuvan että tiuskisin ja jättäisin kaikki sun niskoille ja vielä syyttävään sävyyn olen oikeasti pahoillani se ei ole ollut tarkoitus...

      Tarkoitus on ollut vaan kehottaa sinua olemaan rohkeampi mutta ei syyttää tai mitään muutakaan peiliin voin itse katsoa enpä tässä itsekään ole malliesimerkki ollut. Haluaisin että meidän juttu vasta alkaisi...

      • Anonyymi

        Mitä esität narsisti?


      • Anonyymi

        En ole täydellinen, kadun enemmän kuin mitään miten asiat meni, ja voin siitä pahoin. Voimat ei enää riitä, kun olen kokenut miehen käytöksen pitkään kiusaamisena ja rangaistuksena. Henkisesti alas painettu olo ja se sattuu. Siksi suuri kynnys enää lähestyä ja musta on tullu arka ei rohkea.

        Rohkeus muutokseen tulee lempeydestä ja lämmöstä. Siitä että toisen seurassa uskaltaa kasvaa eikä tarvitse pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole täydellinen, kadun enemmän kuin mitään miten asiat meni, ja voin siitä pahoin. Voimat ei enää riitä, kun olen kokenut miehen käytöksen pitkään kiusaamisena ja rangaistuksena. Henkisesti alas painettu olo ja se sattuu. Siksi suuri kynnys enää lähestyä ja musta on tullu arka ei rohkea.

        Rohkeus muutokseen tulee lempeydestä ja lämmöstä. Siitä että toisen seurassa uskaltaa kasvaa eikä tarvitse pelätä.

        Miksi pitäisi kasvaa? Aikuisen kuvittelisi olevan aikuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi kasvaa? Aikuisen kuvittelisi olevan aikuinen

        Että ymmärtäisi itseään ja muita paremmin, pystyisi ottamaan vastuun omista reaktioista, tunteista ja sanoista. Että olisi parempi olla ja osaisi käsitellä tilanteita yhdessä niin ettei satuta toista samoin. Kukaan aikuinenkaan ei ole valmis.


    • Anonyymi

      Aloittajalle. Ei ole mennyt niin kuin olisi hyvä. Harmi.

      • Anonyymi

        Miten olisi ollut hyvä?


    • Anonyymi

      Hei, nyt on hyvä kertoa perunan löytämistarina, miten mr.colombon valtameri paatti saavutti, Rioon, missä sijaitsivat ihmiskunnan ensimmäiset havaitut perunat, mr.colombon toimista johtuen.

      Tottakai.

      Mmmmmmoro.

      https://m.youtube.com/watch?v=ALJELVZer7o

    • Anonyymi

      Ei ole kommunikointi toiminut, jos palstalla pitää tällaisia läpikäydä. Eikä kasvotusten.

    • Anonyymi

      Valheilla on usein lyhyet jäljet, mitä tulee ihmisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Niin ja pitkävihaisuus rikkoo viimeisetkin rippeet ihmissuhteissa.


    • Anonyymi

      Toivoin kaikkea muuta,mutten sulta saanut mitään?

      • Anonyymi

        Mitä jäit vaille?


    • Anonyymi

      Ylläolevaa vuoropuhelua ei voi luonnehtia muuksi kuin sairaaksi .Kirjoitella ja satuilla olemattomia mielikuvitusolennon kanssa.Täysin tuntematon saattaa osottautua arjessa fiaskoksi. Ennemmin puhelen itsekseni höpöjä muiden kuulematta kuin sortuisin palstalle masturboimaan sanaleikein.

      • Anonyymi

        Ja juuri osallistuit siihen itsekin.


    • Anonyymi

      Ei mennyt putkeen mutta onneksi estot saatiin aikaan ulkopuolisen apua käyttäen.

      • Anonyymi

        Mistä estoista puhut?


      • Anonyymi

        Jahas, täytyy olla aika pelokas jos estot laittaa? Ja kun ulkopuolinen laittaa vaikuttaa että eston saaja on demonisoitu tälle ulkopuoliselle. Ei muuta tänne. Taidan olla itse se eston saaja? En tosin oo kokeillut onko tullut mutta hyvin tutulta kuulostaa.


      • Anonyymi

        Kaiken voi maalata miksi tahansa


      • Anonyymi
        UUSI

        Narsistiseen käyttäytymiseen kuuluu mm. Aiheuttaa omalla toiminnallaan eronsa ja kuvittelemalla että jätetty vainoaa häntä sitten estot päälle, kun eihän narsistia jätetä..huoh. narsistinen mustalaalauskampanja tuli mieleen tuosta ulkopuolisen toimesta estojen laitto väkivaltaiselle exälle.


    • Anonyymi

      Ei ole mitän sanottavaa näille henkilöille.

    • Anonyymi

      Lieneenkö syy siinä, että kommunikoit anonyymisti Suomi24-palstalla?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kannattaako koko sivustolla kirjoitella
        Yhtään mitää koskaa kellekkään .
        Mitinpähän syystä vain .


      • Anonyymi
        UUSI

        Syyt on takuulla jossain muualla


    • Anonyymi
      UUSI

      Ap naiselle tiedoksi vaan, että voit ihan itse tulkita omat juttusi ja selvittää asiasi.
      Mun virhe oli suostua toimittamaan viestisi henkilölle jolle et itse uskaltanut sanoa asiasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

      Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      547
      4823
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

      mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      59
      2158
    3. Kova oli pauke!

      Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      48
      1551
    4. Kerro kolme hyvää asiaa

      kaivatustasi :)
      Ikävä
      78
      1452
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      88
      1367
    6. Sunnuntain kirjainleikkejä

      Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1222
    7. Sitä vielä...

      Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Pelkään, etten unohda sinua koskaan

      Ja olo jää tällaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      Ikävä
      40
      899
    9. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      57
      776
    10. Sisällissota syttymässä?

      Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkäykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmästä syystä.
      NATO
      166
      707
    Aihe