Mennyt ihan putkeen kommunikointi. Tiet on vienyt meidät erilleen. Onko nyt hyvä, näinkö toivoit mies kaiken päättyvän?
Tässä nyt kummallakaan ei ole
62
1190
Vastaukset
- Anonyymi
En halunnut, mutta ei ollut minusta kiinni.
- Anonyymi
Epäilitkö etten olisi ollut kiinnostunut vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilitkö etten olisi ollut kiinnostunut vai?
Mä olin aika varma, että kiinnostusta ei ollut, mutta nyt pelkään palstaharhoissani, että ystävyyskin on mennyttä.
Varmuuden vuoksi haluan sanoutua irti kuitenkin kaikesta katkeruudesta, joka tällä palstalla on valloillaan ja sen takia minä täällä enää pyörinkin, että voisin varjella imagoani. Tuo omakin huolimattomasti laukomani kirjoituksenikin antaa vähän tahattoman marttyyrimaisen kuvan, sori siitä!
- Anonyymi
Toivoin menevän näin
- Anonyymi
En toivonut. Et vaan oikaissut asiota!
- Anonyymi
Pyysin anteeksi. Pyysitkö sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin anteeksi. Pyysitkö sinä?
Anteeksi pyynnöllä ei ole merkitystä jos valehtelee samalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytät koko ajan mua. Se ei tunnu kivalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko täysin varma, että on valehdellut? Onko pienintäkään mahdollisuutta että olisi ollut väärinymmärryksestä johtuvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytät koko ajan mua. Se ei tunnu kivalta.
Ei tässä ketään syytellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hoida asiat oikealle polulle vielä kun on pieni mahdollisuus helppoa se ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen olo tulee. Kun sivuutat kokonaan sen miten kommunikoit mulle.
- Anonyymi
Mistä voit olla noin varma. Oliko tekoja vai sanoja vai viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen olo tulee. Kun sivuutat kokonaan sen miten kommunikoit mulle.
Niin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit olla noin varma. Oliko tekoja vai sanoja vai viestejä?
Nyt pois täältä jos olen varma niin olen varma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se metsä vastaa kuinka sinne huudetaan
No minä vastaan nyt sitten samalla tavalla. Tätä sä selvästi toivot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hoida asiat oikealle polulle vielä kun on pieni mahdollisuus helppoa se ei ole
Syytät, vastaat vihalla ja sen jälkeen pyydät mua hoitamaan koko tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitätöit toisen anteeksipyynnön täysin. Luulet että hän on valehdellut. Mutta onko se uskomuksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pois täältä jos olen varma niin olen varma!
No nyt osui ytimeen. Onko tarpeesi olla oikeassa tärkeämpää kuin toisen kuunteleminen. Sivusta
- Anonyymi
Meillä vähän sama erään miehen kanssa. Jotenkin reppana pitää olla kun on kiinnostusta mutta ei uskallusta kohdata.
- Anonyymi
Voisin vaikka heti laittaa viestiä sinulle jos olisin varma, että se olisi toivottua. Minä olen kyllä varmuudella ilmaissut omat toiveeni. Sinun tunteista ja asioista olen vielä epävarma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin vaikka heti laittaa viestiä sinulle jos olisin varma, että se olisi toivottua. Minä olen kyllä varmuudella ilmaissut omat toiveeni. Sinun tunteista ja asioista olen vielä epävarma.
Laita rohkeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat/Ei en ole parisuhteessa, muutto kohta
Tunteet/pidän sinusta niin että se kuumottaa
Viesti/olisin tosi onnellinen siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat/Ei en ole parisuhteessa, muutto kohta
Tunteet/pidän sinusta niin että se kuumottaa
Viesti/olisin tosi onnellinen siitä.Pakko kysyä minne muutat, koska ekaa kertaa kuulin tästä? En ole kuulut edes muuttohaluistasi niin mietin menikö tämä ohi vai, etkö ole kertonut?
- Anonyymi
Aikansa kutakii sano lapamato
- Anonyymi
Ei se noin mene. Se menee näin:
”Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.” 😁
- Anonyymi
Päättyi, mutta en olisi niin halunnut käyvän. T. Ampio
- Anonyymi
Ensiluokkaista ei tosiaan voi viestinnän sanoa olleen kummallakaan. Jos on epäily jostain väärinymmärryksestä, niin asiaa ei saisi jättää pölyyntymään.
- Anonyymi
Eipä todellakaan ole ollut viestintä puolin eikä toisin ensiluokkaista. Mutta sen verran lisään että toinen osapuoli olisi voinut tehdä aloitteen keskustelulle jo vuosia sitten, oli monta sellaista tilannetta. Niin siinä usein käy, että kun asiat pitkittyy ne samalla mutkistuu. Ystävyydestä oli kyse.
- Anonyymi
Niin siinä on käynyt surullista
- Anonyymi
Aloitus alkoi hienosti ilman syyttelyä, mutta pitihän loppuun taas perus syytökset heittää.
- Anonyymi
Koet syytöksenä kysymyksen koskien sitä toivoiko noin menevän? Silloin on syytä katsoa peliin, jos ei kykene kommunikoimaan ilman syyllistävää oloa kokien.
- Anonyymi
Ei kun tän piti päättyä, ... onnellisena elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
Oman pään sisästä löytyy useimmat vastaukset..,
- Anonyymi
Valkkaa se vaihtoehto joka puhuttelee eniten. Ei tässä palstanarratiivissa muilla ole tekoa.
- Anonyymi
Et saa ikinä anteeksi temppujasi muista se!
- Anonyymi
Se ei ole minulta pois! Ap
- Anonyymi
Eikä älä sano aloittaja noin. Anteeksi olen ollut epäkohtelias mutta pelkkää ajattelemattomuuttani. Hyvä että nostit asian esille niin huomaan itsekin miten itsekäs olen ollut... Ikävää jos olet saanut sen kuvan että tiuskisin ja jättäisin kaikki sun niskoille ja vielä syyttävään sävyyn olen oikeasti pahoillani se ei ole ollut tarkoitus...
Tarkoitus on ollut vaan kehottaa sinua olemaan rohkeampi mutta ei syyttää tai mitään muutakaan peiliin voin itse katsoa enpä tässä itsekään ole malliesimerkki ollut. Haluaisin että meidän juttu vasta alkaisi...- Anonyymi
Mitä esität narsisti?
- Anonyymi
En ole täydellinen, kadun enemmän kuin mitään miten asiat meni, ja voin siitä pahoin. Voimat ei enää riitä, kun olen kokenut miehen käytöksen pitkään kiusaamisena ja rangaistuksena. Henkisesti alas painettu olo ja se sattuu. Siksi suuri kynnys enää lähestyä ja musta on tullu arka ei rohkea.
Rohkeus muutokseen tulee lempeydestä ja lämmöstä. Siitä että toisen seurassa uskaltaa kasvaa eikä tarvitse pelätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole täydellinen, kadun enemmän kuin mitään miten asiat meni, ja voin siitä pahoin. Voimat ei enää riitä, kun olen kokenut miehen käytöksen pitkään kiusaamisena ja rangaistuksena. Henkisesti alas painettu olo ja se sattuu. Siksi suuri kynnys enää lähestyä ja musta on tullu arka ei rohkea.
Rohkeus muutokseen tulee lempeydestä ja lämmöstä. Siitä että toisen seurassa uskaltaa kasvaa eikä tarvitse pelätä.Miksi pitäisi kasvaa? Aikuisen kuvittelisi olevan aikuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kasvaa? Aikuisen kuvittelisi olevan aikuinen
Että ymmärtäisi itseään ja muita paremmin, pystyisi ottamaan vastuun omista reaktioista, tunteista ja sanoista. Että olisi parempi olla ja osaisi käsitellä tilanteita yhdessä niin ettei satuta toista samoin. Kukaan aikuinenkaan ei ole valmis.
- Anonyymi
Aloittajalle. Ei ole mennyt niin kuin olisi hyvä. Harmi.
- Anonyymi
Miten olisi ollut hyvä?
- Anonyymi
Hei, nyt on hyvä kertoa perunan löytämistarina, miten mr.colombon valtameri paatti saavutti, Rioon, missä sijaitsivat ihmiskunnan ensimmäiset havaitut perunat, mr.colombon toimista johtuen.
Tottakai.
Mmmmmmoro.
https://m.youtube.com/watch?v=ALJELVZer7o - Anonyymi
Ei ole kommunikointi toiminut, jos palstalla pitää tällaisia läpikäydä. Eikä kasvotusten.
- Anonyymi
Valheilla on usein lyhyet jäljet, mitä tulee ihmisuhteisiin.
- Anonyymi
Niin ja pitkävihaisuus rikkoo viimeisetkin rippeet ihmissuhteissa.
- Anonyymi
Toivoin kaikkea muuta,mutten sulta saanut mitään?
- Anonyymi
Mitä jäit vaille?
- Anonyymi
Ylläolevaa vuoropuhelua ei voi luonnehtia muuksi kuin sairaaksi .Kirjoitella ja satuilla olemattomia mielikuvitusolennon kanssa.Täysin tuntematon saattaa osottautua arjessa fiaskoksi. Ennemmin puhelen itsekseni höpöjä muiden kuulematta kuin sortuisin palstalle masturboimaan sanaleikein.
- Anonyymi
Ja juuri osallistuit siihen itsekin.
- Anonyymi
Ei mennyt putkeen mutta onneksi estot saatiin aikaan ulkopuolisen apua käyttäen.
- Anonyymi
Mistä estoista puhut?
- Anonyymi
Jahas, täytyy olla aika pelokas jos estot laittaa? Ja kun ulkopuolinen laittaa vaikuttaa että eston saaja on demonisoitu tälle ulkopuoliselle. Ei muuta tänne. Taidan olla itse se eston saaja? En tosin oo kokeillut onko tullut mutta hyvin tutulta kuulostaa.
- Anonyymi
Kaiken voi maalata miksi tahansa
- Anonyymi
Narsistiseen käyttäytymiseen kuuluu mm. Aiheuttaa omalla toiminnallaan eronsa ja kuvittelemalla että jätetty vainoaa häntä sitten estot päälle, kun eihän narsistia jätetä..huoh. narsistinen mustalaalauskampanja tuli mieleen tuosta ulkopuolisen toimesta estojen laitto väkivaltaiselle exälle.
- Anonyymi
Ei ole mitän sanottavaa näille henkilöille.
- Anonyymi
Lieneenkö syy siinä, että kommunikoit anonyymisti Suomi24-palstalla?
- Anonyymi
Kannattaako koko sivustolla kirjoitella
Yhtään mitää koskaa kellekkään .
Mitinpähän syystä vain . - Anonyymi
Syyt on takuulla jossain muualla
- Anonyymi
Ap naiselle tiedoksi vaan, että voit ihan itse tulkita omat juttusi ja selvittää asiasi.
Mun virhe oli suostua toimittamaan viestisi henkilölle jolle et itse uskaltanut sanoa asiasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990