Olisinpa onnellisesti rakastunut

Anonyymi-ap

tai edes terassilla missä on ihmisiä ja voisi vaikka ihastua.
En haluaisi aina vaan olla kotona, mutta mitäpä minä siellä nuorison seassa, vanha ihminen.

18

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kai niissä on vanhojaki ihmisiä. Mulla usein samat fiilikset, kun jään vaan kotiin istumaan, ja tiedostan että maailma on tuolla ulkona. Siinä alkaa seinät kaatumaan päälle.

      • Anonyymi

        Varsinkin kesällä tuntuu helposti tältä. Parinkymmenen asteen pakkasella sen edes menisi. Pitäisi asua jossain missä voisi kotimatkalla tai iltalenkillä ohimennen pysähtyä yhdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kesällä tuntuu helposti tältä. Parinkymmenen asteen pakkasella sen edes menisi. Pitäisi asua jossain missä voisi kotimatkalla tai iltalenkillä ohimennen pysähtyä yhdelle.

        Mulla juottolat on tossa alakerrassa minuutin päässä, en koskaan käy silti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kesällä tuntuu helposti tältä. Parinkymmenen asteen pakkasella sen edes menisi. Pitäisi asua jossain missä voisi kotimatkalla tai iltalenkillä ohimennen pysähtyä yhdelle.

        Mun menemiset on loppuneet, koska ei ole seuraa... Ei yksin huvita mennä oikein minnekään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mun menemiset on loppuneet, koska ei ole seuraa... Ei yksin huvita mennä oikein minnekään.

        eikö se sun auton korjaaja kaverikaan lähe sun kaa mihinkään


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö se sun auton korjaaja kaverikaan lähe sun kaa mihinkään

        Ei olla koskaan menty...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei olla koskaan menty...

        se korjaa vaan sun autoa ja muuten ette näe


      • Anonyymi

        Miksi et liiku ulkona? Kun olen kuunnellut Westlifea ja Bäkkäreitä vähän että saan hyvän fiiliksen, niin sitten lähden ajamaan pyörällä. Tänään tuli 40 km ajettua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et liiku ulkona? Kun olen kuunnellut Westlifea ja Bäkkäreitä vähän että saan hyvän fiiliksen, niin sitten lähden ajamaan pyörällä. Tänään tuli 40 km ajettua.

        No kyllä joskus käyn pihalla. Joskus en ehdi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä joskus käyn pihalla. Joskus en ehdi.

        niin sä olet vapaa-ajallakin tosi kiireinen. kauheesti näet ystäviä ja kavereita


    • Anonyymi

      Ai..Pitää sanoa, että eihän se ikä sitä katso... Voit tietysti mennä viihtymään ”nuorten” sekaan🕺🏻.. Itse olen nuori ja viihdyn kotosalla. En käy terasseilla, baareissa, festareilla koska ahdistun.

      • Anonyymi

        Minä kävin nuorena ja viihdyin hyvin. Silloin oli kavereita joiden kanssa mennä.


    • Anonyymi

      En minäkään jaksa mennä mihinkään kuhinaan.

    • Anonyymi

      Totta tuokin, mutta ei se niin hääviä ole olla rakastunut mutta kotona ilman sitä rakasta joka ei ole rakastunut.

    • Anonyymi

      On ihanaa olla rakastunut ja kertoa se omalle ihanalle kumppanille.

    • Anonyymi

      Kyllä terasseilla käy monen ikäistä väkeä ja yksinkin voi mennä. Jos vaikka rohkaistut juttelemaan jonkun kanssa, ei tiedä vaikka kohtaat uusia mielenkiintoisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Naisella on uskomattoman vahva vaikutus mieheen.

    • Anonyymi

      😘 päiväksi kultainen ☀️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe