16v tyttö vaipoissa

Anonyymi-ap

Pissaan joka ilta/yö vaippaan. Kakkakin on jo tullut pari kertaa. Kertokaa mitkä olisi parhaimmat vaipat kun päivällä en oikeen käy vessassa ja sit kun meen nukkuun ni unohdan käydä sit oon jo sängyssä nukkumassa tai hereillä. Aina vaan se vaippa vuotaa ku pissaan varsinkin kun nukun. Ja mitkä ei haisisi niin pahalla kun on pissannut. Kerran tai pari olen ripuloinut vaippaan ja siinä oli kova siivous. Välillä jos oon vaan jos ollaan koton ni pidän vaippaa ku ei se mua eikä äitiäkään näytä haittaavan. Äiti on pari kertaa vaihtanut vaipan kun olin niin kipee et ite en pystynyt.
Nyt tätä kirjoitellessa pissasin vaippaan.

Rakastan pitää vaippoja kun ne rentouttaa ja helpottaa.

58

4649

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks sulla snäppiä? (Oon 15v tbdl poika)

• Anonyymi

Mikä sun snäppi on (15v tbdl:llästä kiinnostunut nuori)

• Anonyymi

Mulla on

• Haluutko jutella vaipoista oon 15v ja itekkii tbdl ehkä enemmän dl

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun snäppi on (15v tbdl:llästä kiinnostunut nuori)

Haluutko jutella vaipoista snäpis vaik?

• Anonyymi00023
        Vaippateini15 kirjoitti:

Haluutko jutella vaipoista snäpis vaik?

Addaa snäpis @huikka6 jos haluut jutella

• Anonyymi

Kumihousut. Tiukat. Niin ei vuoda.

• Anonyymi

Saanks sun snp oon 17v

• Anonyymi

💀💀💀💀

• Anonyymi

Care2playsta saa hyviä abdl kuviollisia vaippoja

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä.

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä

• Anonyymi

Mikä su snp oon 17v poika

• Anonyymi

Vara acc: joulukurkku

• Anonyymi

Tyyppi💀

• Anonyymi

Oon 16-vuotias tbdl poika. Jos joku haluu tulla juttelee niin Ig on @mufkapiirakka ja discord mufka3906. Jutellaan mielummin ainakin jossain vaiheessa puhelussa niin tiiän että oikeasti juttelee samanikäinen mun kanssa. =3

• Anonyymi

Yritin IG dires laittaa viestii mut ei onnistunu :/
        Meitsin IG on diapertbdl2004...

• Anonyymi

onko täl alottajal jotai mis vois puhuu

• Mulla on itellä saman lainen juttu. Haluisitko jutella asiasta kahestaan? Terveisin vaippapoika

• Anonyymi

Minkä ikäinen oot

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen oot

Sori ku vastaan eri käyttäjällä mut oon 17v. Entä sä? Ootko tyttö vai poika?

• Anonyymi00029
        Vaippapoika26 kirjoitti:

Sori ku vastaan eri käyttäjällä mut oon 17v. Entä sä? Ootko tyttö vai poika?

Mulla oli vielä 17 vuotiaana kanssa yökastelua, on edelleen

• Anonyymi

Haluatko tutustua?? Itsellä samaa vikaa että rentouttaa/ helpottaa😄

• Anonyymi00024

Mullaki. Jos haluut jutella ni snp on huikka6

• Anonyymi00025

Moikka. Olen nainen ja tykkään tosi paljon vaipoista mutta häpeän asiaa. Mulla on samaa tuo että välillä unohdan käydä vessassa ja sitä ollut lapsesta asti. Mutta myös vaippa rentouttaa mua. Itse teen vaan pissan sinne mutta en käytä koko ajan mutta tilanteita missä oon unohtanut käydä tulee kyllä. Illalla mullakin rentouttaa jos puen vaipan ja pissaa tulee helposti mullakin vaippaan. Tuntuu turvalliselta ja helpottaa. Wc ssä voin joutua käydä monet kerrat ja silti ei meinaa pissa tulla. Häpeän aika paljon tätä kaikkea. Lapsena mulla oli kastelua mutta tokalla vielä tuli myös kakat välillä housuun. Oon ajatellu että tää juontaisi juurensa lapsuuteen kun usein lapsena tuli yllättäen hätä ja lapsena se tuli usein housuun. Nyt just oon vaipassa ja teen kohta ilta pissat sinne kun tuntuu.

• Anonyymi00026

Tänään olin prideilla ja en tiedä miten muut hoitaa tarpeet mutta itsellä vaippa on ihan pakko olla pissa tarpeen takia. Mulla on vaikea pidätellä ja kuuma sää ja pitää juoda senkin takia niin itse ainakin tein pissat vaippaan ja helpotti. Ei myöskään ollut paikkoja missä käydä asioilla heti kun hätä tulee. Jotenkin en usko että olen ainut kenellä tarvetta nopeasti päästä pissa tarpeelle. Oon nainen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tänään olin prideilla ja en tiedä miten muut hoitaa tarpeet mutta itsellä vaippa on ihan pakko olla pissa tarpeen takia. Mulla on vaikea pidätellä ja kuuma sää ja pitää juoda senkin takia niin itse ainakin tein pissat vaippaan ja helpotti. Ei myöskään ollut paikkoja missä käydä asioilla heti kun hätä tulee. Jotenkin en usko että olen ainut kenellä tarvetta nopeasti päästä pissa tarpeelle. Oon nainen.

Ja kyllä välillä tulee paljon pissaa vaippaan kerralla enkä voi sitä estää.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja kyllä välillä tulee paljon pissaa vaippaan kerralla enkä voi sitä estää.

Kyllä se välillä nolottaa mutta tänäänkin sitten kun pissa oli tullut vaippaan niin vähän unohdin koko vaipan. Ja jos vaippaa ei olisi niin en pystyisi osallistua kaikkeen mun tarpeiden takia. Mulla on jotenkin vaikea odottaa pidempään pissan kanssa.

• Onks sulla snäppiä tai jotai missä voitas jutella? Oon 17v poika.

• Anonyymi00030

Ei ole. Onko sulla millaista vaippojen käyttö itselläsi? Tai niiden tarve? Mulla on oikeaan tarpeeseen ja no välillä haluan rentoutua. Mutta kodin ulkopuolella just on välillä iso tarve käyttää pissan takia.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei ole. Onko sulla millaista vaippojen käyttö itselläsi? Tai niiden tarve? Mulla on oikeaan tarpeeseen ja no välillä haluan rentoutua. Mutta kodin ulkopuolella just on välillä iso tarve käyttää pissan takia.

Ensi viikolla oon ainakin menossa leffaan ja siellä haluan aina laittaa vaipat koska mulla tulee usein leffassa pissa ja en oikein tiedä miksi ei riitä käydä ennen ja jälkeen vessassa/on vaan helpompi laittaa vaippa ja käydä se riisumassa/vaihtamassa leffan jälkeen. Mulla alkaa ahdistaa jos pissattaa ja en just nopeasti pääse tyhjentää rakkoa. Mutta välillä unohdan koko asian ja sitten tulee hirveä hätä ja sekin pitää nopeasti päästä tekemään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ensi viikolla oon ainakin menossa leffaan ja siellä haluan aina laittaa vaipat koska mulla tulee usein leffassa pissa ja en oikein tiedä miksi ei riitä käydä ennen ja jälkeen vessassa/on vaan helpompi laittaa vaippa ja käydä se riisumassa/vaihtamassa leffan jälkeen. Mulla alkaa ahdistaa jos pissattaa ja en just nopeasti pääse tyhjentää rakkoa. Mutta välillä unohdan koko asian ja sitten tulee hirveä hätä ja sekin pitää nopeasti päästä tekemään.

Ristiriita siinä että tämä vaippojen käyttö nolottaa välillä mutta välillä se tuntuu aika luonnolliselta osalta elämääni. Ehkä koska oli lapsena vaihdellen päiväkastelua ja yökastelua. Vaikeinta kuitenkin oli silloin olla ilman vaippaa ja esim jäänyt trauma yökastelusta kylässä kun aikuinen päivitteli sitä, kuinka paljon olin kastellut. No aika paljon pissaa tulee jo 12-13 vuotiaalla yöllä jos rakko on täynnä. Silloin hävetti.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ristiriita siinä että tämä vaippojen käyttö nolottaa välillä mutta välillä se tuntuu aika luonnolliselta osalta elämääni. Ehkä koska oli lapsena vaihdellen päiväkastelua ja yökastelua. Vaikeinta kuitenkin oli silloin olla ilman vaippaa ja esim jäänyt trauma yökastelusta kylässä kun aikuinen päivitteli sitä, kuinka paljon olin kastellut. No aika paljon pissaa tulee jo 12-13 vuotiaalla yöllä jos rakko on täynnä. Silloin hävetti.

Ja tuon saman aikuisen kanssa tuli lapsena/nuorena tilanteita, että mulla tuli pissahätä ja olin ujo ja en kehdannut usein sanoa tai sitten viivyttelin sanoa(ajattelin kai että hätä menee itsekseen ohi) ja useamman kerran oli sitten pakko sanoa, kun hätä oli jo kova ja hän saattoi alkaa sättiä, että miksi en käynyt siellä ja siellä sitten enkä osannut vastata, että varmaan kun en huomannut/muistanut. Jossain vaiheessa hän myös alkoi kysellä tarvitseeko mun käydä pissalla ja mun oli tosi vaikea sanoa että tarvitsi. Silloin jo oli sitä että pissa ei meinannut heti tulla kun ujostutti/jännitti tai että tuli vsin osa. Jostain syystä mulla on aina tullut yöllä iso pissa tai lähes aina. Koen että vissiin rentoudun sitten.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ja tuon saman aikuisen kanssa tuli lapsena/nuorena tilanteita, että mulla tuli pissahätä ja olin ujo ja en kehdannut usein sanoa tai sitten viivyttelin sanoa(ajattelin kai että hätä menee itsekseen ohi) ja useamman kerran oli sitten pakko sanoa, kun hätä oli jo kova ja hän saattoi alkaa sättiä, että miksi en käynyt siellä ja siellä sitten enkä osannut vastata, että varmaan kun en huomannut/muistanut. Jossain vaiheessa hän myös alkoi kysellä tarvitseeko mun käydä pissalla ja mun oli tosi vaikea sanoa että tarvitsi. Silloin jo oli sitä että pissa ei meinannut heti tulla kun ujostutti/jännitti tai että tuli vsin osa. Jostain syystä mulla on aina tullut yöllä iso pissa tai lähes aina. Koen että vissiin rentoudun sitten.

Silloin kun ei ollut vielä vaippaa niin vieläkin ahdistaa muistaa kuinka vaikea oli olla välillä monissa tilanteissa. Jossain just vaikka prismassa kun piti kävellä joku 2km ja pidättää ja se oli vaikeaa ja ristin jalkoja ja liikuttelin itseäni levottomana ja kylmä osastolla hätä yltyi ja kassalla just ristin jalkoja ja liikuin paikoillani ja sitten joko juoksin vessaan tai pidättelin vielä autossa. Autossa saatoin takapenkillä painaa kädellä haaroista.

• Anonyymi00035

Onko joskus tullut pissi housuun asti, jos on ollut vaikeutta pidättää?

• Anonyymi00036

No joo on tullut joskus housuun pissat. Tai niin useamman kerran.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No joo on tullut joskus housuun pissat. Tai niin useamman kerran.

Pieni pissi on päässyt usein housuun ja iso pissi on tullut myös mutta harvoin, joskus tullut iso.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pieni pissi on päässyt usein housuun ja iso pissi on tullut myös mutta harvoin, joskus tullut iso.

Tänään olin leffassa mutta vaippa pysyi kuivana, vaikka en yrittänyt pidätellä. Kävin vessassa leffan jälkeen ja jostain syystä kaikki tuli sinne. Vaippa toi turvaa kuitenkin kun usein on tullut leffan aikana.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tänään olin leffassa mutta vaippa pysyi kuivana, vaikka en yrittänyt pidätellä. Kävin vessassa leffan jälkeen ja jostain syystä kaikki tuli sinne. Vaippa toi turvaa kuitenkin kun usein on tullut leffan aikana.

Mulla on joo vaikeutta pidättää mutta myös vaikeutta tunnistaa hätää silloin kun se no on vielä aika pieni, en huomaa sitä, ja koen täyden rakon tosi epämiellyttäväksi myös ja aika usein tulee tilanne, että huomaan rakon olevan täysi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mulla on joo vaikeutta pidättää mutta myös vaikeutta tunnistaa hätää silloin kun se no on vielä aika pieni, en huomaa sitä, ja koen täyden rakon tosi epämiellyttäväksi myös ja aika usein tulee tilanne, että huomaan rakon olevan täysi.

Ennen leffaa en just tunnistanut pissattaako vai ei ja menin vessaan 2 kertaa peräkkäin ja pissiä ei tullut yhtään. Leffan jälkeen tuli vauhdilla isot pissat ja helpotti paljon. Mutta mulla on tällaisia vaikeuksia vähän.

• Anonyymi00041

Mullakin vaippat käytössä yöllä ja päivälläkin. Olen17v poika

• Anonyymi00042

Miksi? Siis onko sulla inkontinenssi vsi tykkäätkö käyttää vai mikä

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Miksi? Siis onko sulla inkontinenssi vsi tykkäätkö käyttää vai mikä

Miltä se tuntuu susta? Nolottaako , helpottaako tms

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miltä se tuntuu susta? Nolottaako , helpottaako tms

Ilmeisesti sulla tulee sinne yöllä? Mulla ei ole säännöllisesti yöllä mutta välillä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ilmeisesti sulla tulee sinne yöllä? Mulla ei ole säännöllisesti yöllä mutta välillä.

Nyt esim ei ole ja nukuttaa kovasti ja pissattaa (on just hätä) niin olisi helpointa/ihana antaa vaan tulla sängyssä ettei tarviis nousta enää.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Nyt esim ei ole ja nukuttaa kovasti ja pissattaa (on just hätä) niin olisi helpointa/ihana antaa vaan tulla sängyssä ettei tarviis nousta enää.

Ootko tyttö vai poika?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ootko tyttö vai poika?

Tyttö. Kuin?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tyttö. Kuin?

En jaksais nousta enää mutta pakko. Tuntuu että jos nukahdan niin pissa tulee sänkyyn sitten.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

En jaksais nousta enää mutta pakko. Tuntuu että jos nukahdan niin pissa tulee sänkyyn sitten.

Nyt jäin oottaa jos vastaat eikä nukuta enää. Ootko tyttö vai poika

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Nyt jäin oottaa jos vastaat eikä nukuta enää. Ootko tyttö vai poika

Tulisikohan se uni nytten, kun kävin wc ssä ja vielä peräkkäin 2 kertaa. Ensin isolla pissahädällä ja perään tuli vielä pieni pissa.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tulisikohan se uni nytten, kun kävin wc ssä ja vielä peräkkäin 2 kertaa. Ensin isolla pissahädällä ja perään tuli vielä pieni pissa.

Tänään mulla ei ollut vaippaa ja matkalla kotiin aika lähellä kotia alkoi pissittää tosi kovaa. Oli pakko pysähtyä välillä paikoilleen ja keskittyä vaan puristamaan jalkoja yhteen. Onneksi pissi ei tullut vaikka meinasi tulla. Menin suoraan vessaan mutta siellä en ehtinyt riisua pikkuhousuja kun pissi alkoi tulla ja ne ehti kastuu mutta loput meni veskiin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tänään mulla ei ollut vaippaa ja matkalla kotiin aika lähellä kotia alkoi pissittää tosi kovaa. Oli pakko pysähtyä välillä paikoilleen ja keskittyä vaan puristamaan jalkoja yhteen. Onneksi pissi ei tullut vaikka meinasi tulla. Menin suoraan vessaan mutta siellä en ehtinyt riisua pikkuhousuja kun pissi alkoi tulla ja ne ehti kastuu mutta loput meni veskiin.

Harmi kun kukaan ei halua keskustella🤔

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Harmi kun kukaan ei halua keskustella🤔

Olen täysin rentoutunut kun laitoin illaksi/yöksi vaipan ja oon ollut jo tovin sängyssä puhelimella ja vaippa auttaa rentoutua kokonaan. Tuntuu hyvältä ja iltapissa tuli ja saa tulla lisää tai yöllä miten keho tarvitsee

• Anonyymi00054
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tyttö. Kuin?

Saanko sun snäpin?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Saanko sun snäpin?

Ei oo
        Enkä ota

• Anonyymi00056
      UUSI

17v poika joka tykkää kanssa käyttää vaippoja ihana nukkua teippivaipoissa

• Anonyymi00057
        UUSI

Kiva. Mä just kuuntelen kirjaa ja tää pyörii koko ajan mielessä kun tekee mieli tehdä iltapissa vaippaan samalla. Se tuntuu rentouttavalta ja lämpimältä

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kiva. Mä just kuuntelen kirjaa ja tää pyörii koko ajan mielessä kun tekee mieli tehdä iltapissa vaippaan samalla. Se tuntuu rentouttavalta ja lämpimältä

Mulla on tällaiset alushousuja muistuttavat yövaipat. Tykkään näistä. Eivät kahise mutta imukyky voisi joskus olla parempi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe