16v tyttö vaipoissa

Anonyymi-ap

Pissaan joka ilta/yö vaippaan. Kakkakin on jo tullut pari kertaa. Kertokaa mitkä olisi parhaimmat vaipat kun päivällä en oikeen käy vessassa ja sit kun meen nukkuun ni unohdan käydä sit oon jo sängyssä nukkumassa tai hereillä. Aina vaan se vaippa vuotaa ku pissaan varsinkin kun nukun. Ja mitkä ei haisisi niin pahalla kun on pissannut. Kerran tai pari olen ripuloinut vaippaan ja siinä oli kova siivous. Välillä jos oon vaan jos ollaan koton ni pidän vaippaa ku ei se mua eikä äitiäkään näytä haittaavan. Äiti on pari kertaa vaihtanut vaipan kun olin niin kipee et ite en pystynyt.
Nyt tätä kirjoitellessa pissasin vaippaan.

Rakastan pitää vaippoja kun ne rentouttaa ja helpottaa.

26

4358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks sulla snäppiä? (Oon 15v tbdl poika)

• Anonyymi

Mikä sun snäppi on (15v tbdl:llästä kiinnostunut nuori)

• Anonyymi

Mulla on

• Haluutko jutella vaipoista oon 15v ja itekkii tbdl ehkä enemmän dl

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun snäppi on (15v tbdl:llästä kiinnostunut nuori)

Haluutko jutella vaipoista snäpis vaik?

• Anonyymi00023
        Vaippateini15 kirjoitti:

Haluutko jutella vaipoista snäpis vaik?

Addaa snäpis @huikka6 jos haluut jutella

• Anonyymi

Kumihousut. Tiukat. Niin ei vuoda.

• Anonyymi

Saanks sun snp oon 17v

• Anonyymi

💀💀💀💀

• Anonyymi

Care2playsta saa hyviä abdl kuviollisia vaippoja

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä.

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä

• Anonyymi

Mikä su snp oon 17v poika

• Anonyymi

Vara acc: joulukurkku

• Anonyymi

Tyyppi💀

• Anonyymi

Oon 16-vuotias tbdl poika. Jos joku haluu tulla juttelee niin Ig on @mufkapiirakka ja discord mufka3906. Jutellaan mielummin ainakin jossain vaiheessa puhelussa niin tiiän että oikeasti juttelee samanikäinen mun kanssa. =3

• Anonyymi

Yritin IG dires laittaa viestii mut ei onnistunu :/
        Meitsin IG on diapertbdl2004...

• Anonyymi

onko täl alottajal jotai mis vois puhuu

• Mulla on itellä saman lainen juttu. Haluisitko jutella asiasta kahestaan? Terveisin vaippapoika

• Anonyymi

Minkä ikäinen oot

• Anonyymi

Haluatko tutustua?? Itsellä samaa vikaa että rentouttaa/ helpottaa😄

• Anonyymi00024

Mullaki. Jos haluut jutella ni snp on huikka6

• Anonyymi00025

Moikka. Olen nainen ja tykkään tosi paljon vaipoista mutta häpeän asiaa. Mulla on samaa tuo että välillä unohdan käydä vessassa ja sitä ollut lapsesta asti. Mutta myös vaippa rentouttaa mua. Itse teen vaan pissan sinne mutta en käytä koko ajan mutta tilanteita missä oon unohtanut käydä tulee kyllä. Illalla mullakin rentouttaa jos puen vaipan ja pissaa tulee helposti mullakin vaippaan. Tuntuu turvalliselta ja helpottaa. Wc ssä voin joutua käydä monet kerrat ja silti ei meinaa pissa tulla. Häpeän aika paljon tätä kaikkea. Lapsena mulla oli kastelua mutta tokalla vielä tuli myös kakat välillä housuun. Oon ajatellu että tää juontaisi juurensa lapsuuteen kun usein lapsena tuli yllättäen hätä ja lapsena se tuli usein housuun. Nyt just oon vaipassa ja teen kohta ilta pissat sinne kun tuntuu.

• Anonyymi00026
        UUSI

Tänään olin prideilla ja en tiedä miten muut hoitaa tarpeet mutta itsellä vaippa on ihan pakko olla pissa tarpeen takia. Mulla on vaikea pidätellä ja kuuma sää ja pitää juoda senkin takia niin itse ainakin tein pissat vaippaan ja helpotti. Ei myöskään ollut paikkoja missä käydä asioilla heti kun hätä tulee. Jotenkin en usko että olen ainut kenellä tarvetta nopeasti päästä pissa tarpeelle. Oon nainen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tänään olin prideilla ja en tiedä miten muut hoitaa tarpeet mutta itsellä vaippa on ihan pakko olla pissa tarpeen takia. Mulla on vaikea pidätellä ja kuuma sää ja pitää juoda senkin takia niin itse ainakin tein pissat vaippaan ja helpotti. Ei myöskään ollut paikkoja missä käydä asioilla heti kun hätä tulee. Jotenkin en usko että olen ainut kenellä tarvetta nopeasti päästä pissa tarpeelle. Oon nainen.

Ja kyllä välillä tulee paljon pissaa vaippaan kerralla enkä voi sitä estää.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja kyllä välillä tulee paljon pissaa vaippaan kerralla enkä voi sitä estää.

Kyllä se välillä nolottaa mutta tänäänkin sitten kun pissa oli tullut vaippaan niin vähän unohdin koko vaipan. Ja jos vaippaa ei olisi niin en pystyisi osallistua kaikkeen mun tarpeiden takia. Mulla on jotenkin vaikea odottaa pidempään pissan kanssa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe