16v tyttö vaipoissa

Anonyymi-ap

Pissaan joka ilta/yö vaippaan. Kakkakin on jo tullut pari kertaa. Kertokaa mitkä olisi parhaimmat vaipat kun päivällä en oikeen käy vessassa ja sit kun meen nukkuun ni unohdan käydä sit oon jo sängyssä nukkumassa tai hereillä. Aina vaan se vaippa vuotaa ku pissaan varsinkin kun nukun. Ja mitkä ei haisisi niin pahalla kun on pissannut. Kerran tai pari olen ripuloinut vaippaan ja siinä oli kova siivous. Välillä jos oon vaan jos ollaan koton ni pidän vaippaa ku ei se mua eikä äitiäkään näytä haittaavan. Äiti on pari kertaa vaihtanut vaipan kun olin niin kipee et ite en pystynyt.
Nyt tätä kirjoitellessa pissasin vaippaan.

Rakastan pitää vaippoja kun ne rentouttaa ja helpottaa.

14

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks sulla snäppiä? (Oon 15v tbdl poika)

• Anonyymi

Mikä sun snäppi on (15v tbdl:llästä kiinnostunut nuori)

• Anonyymi

Mulla on

• Anonyymi

Kumihousut. Tiukat. Niin ei vuoda.

• Anonyymi

Saanks sun snp oon 17v

• Anonyymi

Care2playsta saa hyviä abdl kuviollisia vaippoja

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä.

• Anonyymi

Ensinnäkin haluun kommentoida (oon 15 en mikään pedo) että oot tosi hyvä tyttö kun käytät vaippoja. Kannattaa testaa drynites tai jotai abdl brändejä

• Anonyymi

Mikä su snp oon 17v poika

• Anonyymi

Vara acc: joulukurkku

• Anonyymi

Tyyppi💀

• Anonyymi

Oon 16-vuotias tbdl poika. Jos joku haluu tulla juttelee niin Ig on @mufkapiirakka ja discord mufka3906. Jutellaan mielummin ainakin jossain vaiheessa puhelussa niin tiiän että oikeasti juttelee samanikäinen mun kanssa. =3

• Anonyymi

Yritin IG dires laittaa viestii mut ei onnistunu :/
        Meitsin IG on diapertbdl2004...

• Anonyymi

onko täl alottajal jotai mis vois puhuu

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      4390
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2670
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2275
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1900
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1656
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1592
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1313
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1256
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1212
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1204
    Aihe