Olisin kuunnellut salaa sinun ja parin ystävättäresi välisiä, intiimejä ja seksuaalisuuteen liittyviä, keskusteluja vaikka olin luvannut olla kuuntelematta teidän juttelua. Kiinni jäädessäni olisit todennut, että selkäsauna ja häpeänurkkaa tulee, mutta myöhemmin.
Nyt olisimme kahden kesken ja olisit päättänyt, että nyt on oikea hetki sovittaa teko. Kuvaile, miten toimeenpanisit sen. Kyse olisi siis arkisesta, luonnollisenoloisesta, toimituksesta, missä ensin saa takapuoli kipeää ja sitten joudun nurkkaan seisomaan.
Nainen, miten antaisit luonnollisenoloisen kurituksen?
5
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olisimme kahden, komentaisin sinut eteeni. Sanoisin, että olit luvannut itse, ettet kuuntele salaa toisten keskusteluja, mutta silti teit niin. Onko sinulla tähän hyvää selitystä? Yrittäisit selitellä jotain, mutta toteaisin, että ei ole mikään syy tuommoinen, tiesit, että kuuntelu oli kiellettyä, nyt saisit oppia, mitä lupausten rikkomisesta ja huonosta käytöksestä seuraa. Saisit käskyn hakea itse koivuvitsat ulkoa ja aikailematta.
Kun tulisit takaisin, käskisin sinun mennä makuuhuoneeseen, jättämään vitsat sängylle ja seisomaan nurkkaan miettimään tekosiasi. Vähän ajan kuluttua tulisin perässä makuuhuoneeseen, istuisin vuoteelle ja pyytäisin sinut eteeni seisomaan. Käskisin sinua katsomaan minua silmiin ja kysyisin, oletko asiaa miettiessäsi nyt keksinyt jonkun sellaisen selityksen käytöksellesi, jolla välttäisit rangaistuksen. Jos en sellaista kuulisi, alkaisin torua sinua ja kyselisin, miksi teit väärin ja etkö muka muista, mitä seurauksia sillä yhdessä sovittiin olevan.
Sitten käskisin sinua ottamaan kiltisti housut alas ja käymään syliini makaamaan.
Tarkoititko jotain tällaista?- Anonyymi
Kyllä
Paljon kiitoksia!
Mitenhän jatkuisi? 🤔
- Anonyymi
Kiitit niin nätisti, että voin jatkaakin…
Aikailisit ja sormeilisit hermostuneen oloisena housujesi ylänappia. Kehottaisin sinua tekemään kuten käsketty, tietäisit kyllä, mitä tottelemattomuudesta tässä tilanteessa seuraisi. Vitkastellen laskisit housusi ja alushoususi ja kävisit poikittain polvilleni. Auttaisin sinua löytämään paremman asennon niin, että ylävartalosi lepäisi sängyllä.
Sivelisin kädellä pakaroitasi ja kysyisin, muistatko, minkä sanan sanomalla saisit tämän loppumaan, jos et haluaisi enää jatkaa. Mutisisit oikean sanan. Sitten läimäyttäisin sinua takapuolelle niin reippaasti, että päästäisit yllättyneen ähkäisyn. Ihmettelisit jälleen kerran, miten näin pienikokoinen nainen saa aikaan niin kirvelevän läpsäisyn.
Jatkuuko tämä toivomaasi suuntaan?- Anonyymi
Todellakin. Mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Hieno homma saisipa samanlaisen homman.Toivoisin vain kunnon äidillistä kuritusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446