Baarien öinen terassimölinä

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista että baarien terasseilla voi huutaa, laulaa ja mölistä aamu neljään asti asukkaiden yörauhasta välittämättä?
Eikö baarien toimintaa valvo kukaan, eikö edes poliisia kiinnosta tuollainen meteli?
Kyllä tuon möykän luulisi kuuluvan poliisiautoonkin kun kuuluu hyvin asuntoihinkin.
Mielestäni tuollaisilta möykkäbaareilta pitäisi peruuttaa anniskeluluvat kun eivät osaa pitää asiakaskuntaansa järjestyksessä ja toiminnallaan häiritsevät ympäristöä.
Vai raukeavatko kaikki lait ja säännöt rokin ajaksi? Millä asetuksella niin on säädetty?
Nyt on taas kaksi pitkää yötä tuota mielipuolten mölinää ja hoilaamista kuunneltu, tätä pitää ruveta nyt selvittelemään ihan virallista tietä kun ei baarinpitäjät tunnu välittävän kuin kassan kilinästä.

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raha on tärkeintä, joten tuskin puuttuvat helposti muuhun. Suurten tapahtumien aikaan sitten vielä löysätään oikein kunnolla jotta rahaa kilisee kassaan lisää.
      Airbnb ja muu majoitus tuo sitten samalla lisää häiriöitä.
      Sairaan vanhuksen viereiseen asuntoon kun sattuu tulemaan esim. Airbnb väkeä iso porukka suurten tapahtumien aikaan, niin meno saattaa yltyä hurjaksi.

    • Anonyymi

      Ruikuti. Ruikuti ruikuti rui rui rui. Elämäni on surkeaa ja niinpä myös toisten elämän tulee olla surkeaa, eikä mitään juhlimista tule sallia. Vain kuorossa ruikuttaessa saa ääntään korottaa.

      • Anonyymi

        Eikö voi juhlia ja pitää hauskaa muuten kuin huutaa aamuun asti kurkkusuorana keskellä asuttua aluetta?
        Mitä itse ajattelisit jos (siis JOS) sinulla olisi aamulla töihin lähtö (jota en tosin usko) ja juopunut lauma hoilaisi ja huutaisi läpi yön asuntosi lähellä?
        Luulen että itsekin alkaisit ruikuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi juhlia ja pitää hauskaa muuten kuin huutaa aamuun asti kurkkusuorana keskellä asuttua aluetta?
        Mitä itse ajattelisit jos (siis JOS) sinulla olisi aamulla töihin lähtö (jota en tosin usko) ja juopunut lauma hoilaisi ja huutaisi läpi yön asuntosi lähellä?
        Luulen että itsekin alkaisit ruikuttaa...

        Voi voi kun toiset ei töissä käy, minun vaan pitää käydä. Aijai kun en saa nukutuksi. Miksi kaikkien nurkilta ei kuulu meteliä, minunkin piti muuttaa baarin viereen, että saan ruikuttaa. Voi minua poloista Turhapuroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun toiset ei töissä käy, minun vaan pitää käydä. Aijai kun en saa nukutuksi. Miksi kaikkien nurkilta ei kuulu meteliä, minunkin piti muuttaa baarin viereen, että saan ruikuttaa. Voi minua poloista Turhapuroa.

        Minä asuin tässä jo ennen noita baareja, tosin olen jo eläkkeellä mutta silti minua tuo öinen metelöinti häiritsee ja tiedän ettei tuo ole lainmukaista jos tuota hommaa lähdetään riitauttamaan. Se käy silloin baariyrittäjän kukkaroon, joten olen yrittänyt vielä olla armollinen.


    • Anonyymi

      Kovaahan nuo lauloivat, itse en saanut selvää tuliko se jetistä vai gloriasta. Saako ne edes olla auki noin pitkään?

      • Anonyymi

        Tuskin saavat mutta poliisi ei jostakin syystä välitä valvoa.


    • Anonyymi

      Tänään fudiksen loppuottelu ja muuten huudetaan sekä mölytään täysiä!

      • Anonyymi

        Espanja voittaa, ei toinna edes katsoa koko ottelua.


    • Anonyymi

      Muuttaa muualle, syrjemmälle. Säästät rahojas ja hermoja

      • Anonyymi

        Miksi muuttaisin? Pitääkö tulla huutamaan toisten ikkunoiden alle? Kerro pöljä osoitteesi niin järjestän sopivassa tilaisuudessa sinullekin vastaavaan elämyksen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe