Pitkän pääänsisäisen käsittelyn tulos

Anonyymi-ap

Olen jo kyllä luovuttanut ajatuksen tasolla kun realiteetit/ todellisuus on mitä on, kaikki tuntuu jo niin turhalta kun tietää oikeasti kaiken tarvittavan mitä pitää tietää kun ikävöi. Tullut järki pintaan joka suojelee tulevilta mahdollisilta pettymyksiltä ja ettei enää haihattele mitään. Tiedän kyllä että tänne kun "joutuu" niin mikään ei ole totta oikeasti ja kaikki on todellisuudessa mahdotonta. Ikävä sanoa näin mutta näin olen myöntänyt viimein itselleni. Pettymykset saa jo riittää toistaiseksi sillä en vain enää jaksa.

9

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järki kannattaa pitää myös yläpäässä. Anomuumimamma on kuin ameeba, se kyllä vastaa kuin sinulle vaikka eihän se sinua tunne.

    • Anonyymi

      Sama täällä heti kun tilaisuus tulee se on moro nääs👋

    • Anonyymi

      Niinhän se menee. Kyllähän sitä pitkään tulikin jo sinniteltyä.

      • Anonyymi

        Mitä olet sinnitellyt ja miksi? Mulle on jo aika alussa ollut selvää tämä kaikki mutten ole vaan sitä sisäistänyt kokonaan. Kun palstan ulkopuolella on ollut kaikki merkit että ikävöinti on turhaa, ei minkäänlaista kiinnostuneen merkkejä toiselta. Ehkä ihminen on vaan niin tajuttoman tyhmä, kunnes herää viimein todellisuuteen.

        Kuka sitten oletkaan kanssa ikävöijä, niin toivottavasti voit nyt huokaista ettei tarvii enää sinnitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet sinnitellyt ja miksi? Mulle on jo aika alussa ollut selvää tämä kaikki mutten ole vaan sitä sisäistänyt kokonaan. Kun palstan ulkopuolella on ollut kaikki merkit että ikävöinti on turhaa, ei minkäänlaista kiinnostuneen merkkejä toiselta. Ehkä ihminen on vaan niin tajuttoman tyhmä, kunnes herää viimein todellisuuteen.

        Kuka sitten oletkaan kanssa ikävöijä, niin toivottavasti voit nyt huokaista ettei tarvii enää sinnitellä.

        Täällä kukaan mitään ikävöi oikeasti, vittuilu on ykkösjuttu ja mustamaalaaminen sekä paskanjauhanta sopii hyvin suomalaiseen luonteenlaatuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kukaan mitään ikävöi oikeasti, vittuilu on ykkösjuttu ja mustamaalaaminen sekä paskanjauhanta sopii hyvin suomalaiseen luonteenlaatuun.

        Jos sä niitä teet niin ei oo mun ongelma eikä se tarkoita että muut niitä tekisi niinkuin sinä ja luonteenlaatusi.


    • Anonyymi

      Päänsisäisen pähkäilyn tuloksena on mulla ihan päinvastaista. Sillai hassua.

    • Anonyymi

      Samoilla ajatuksilla. :) Kyllä tämä tästä.

    • Anonyymi

      Olisiko pitänyt puhua kaivatun kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe