Keneen näyttelijään olet tällä hetkellä ihastunut?

Laitetaan tähän tälläinen kevyempi ketju. Saa olla joku muukin julkkis kuin näyttelijä, suomalainen tai ulkomainen

26

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ihastunut, mutta jostain syystä viehättää mm. Jenna Ortega ja Inka Kallén, vaikka eivät ole yhtään tyyppiäni.

    • Anonyymi

      En ihastuntut, mutta rakastunut olen suomalaisista näyttelijöistä Seela Sellaan ja ulkomaalaisista tulee ekana mieleen Barbara Barrie.
      Eikä saa lynkata, minulla on oma makuni.

      • Minä en ainakaan lynkkaa. Jälkimmäinen näyttelijä ei ole niin tuttu, mutta Seela Sella hieno näyttelijä.


    • Anonyymi

      No niin, tää vahvisti asian 😆 priitamaria on sama henkilö kuin enosaa jne. Tyyppi juttelee itsensä kanssa ja nyt tekee samanlaisia aloituksia toisella nimellä

      • No ilman muuta. Mitäs muuta järkevää olet keksinyt? En haluaisi olla sinunkaan housuissas, kun olet noin suorastaan vainoharhainen.


      • Anonyymi

        Ei voi olla sama tyyppi. Nuohan on ihan kuin yö ja päivä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla sama tyyppi. Nuohan on ihan kuin yö ja päivä keskenään.

        Toinen soittaa nokkahuilua ja toinen grillailee parvekkeella. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla sama tyyppi. Nuohan on ihan kuin yö ja päivä keskenään.

        Kiitos


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla sama tyyppi. Nuohan on ihan kuin yö ja päivä keskenään.

        Kyllä molemmilla nimimerkeillä kirjoitetaan pakkomielteisesti ihan samaa mitäänsanomatonta paskaa. Siinä mielessä vois kyllä ollakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä molemmilla nimimerkeillä kirjoitetaan pakkomielteisesti ihan samaa mitäänsanomatonta paskaa. Siinä mielessä vois kyllä ollakin.

        Niin, kyllähän ne väittää, että anonyymikin olisi yksi ja sama tyyppi niin miksi ei sitten nuo nimimerkillisetkin olisi yksi ja sama heppu, ei voi tietää. Anonyymit täällä kuulemma kirjoittelee sitä sontaa eikä nuo nimimerkilliset.

        Taas lipsuu muuten ohi aiheen tämäkin keskustelu, mutta eihän se uutta ole niin antaa mennä vaan. ;)

        Mitäs mieltä muuten nokkahuilumusiikista, viekö jalat alta? ;)


    • Anonyymi

      Pidän viehättävänä Clemence Poesya, Natalie Dormeria, Priyanka Chopraa ja monia muita.

    • UUSI

      No ihastunut nyt en vallan ehkä keneenkään koskaan, mutta Elsa Saisio ja Pirjo Heikkilä on semmosia, joita oon mielelläni kattonu ehkä hieman enemmän ja pitempään. Muuten tarttee mainita Katja Ståhl. Oon jo pitemmän aikaa tykännyt tyypistä ja häneen voisin varmasti ihastuakin, koska vaikuttaa erinomaiselta tyypiltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä yllättänyt, että täällä se taas jauhaa, vaikka on luvannut lähteä ties kuinka monet kerrat


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä yllättänyt, että täällä se taas jauhaa, vaikka on luvannut lähteä ties kuinka monet kerrat

        Bisselandiassahan voisi käydä arvostelemassa lesboja, ja sitten tehdä onnistuneen come backin tänne. Oisko hyvä idea?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisselandiassahan voisi käydä arvostelemassa lesboja, ja sitten tehdä onnistuneen come backin tänne. Oisko hyvä idea?

        Sekin toimii, mutta ehkä se ei vaan aina muista, millä nimimerkillä taas olikaan kirjautunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin toimii, mutta ehkä se ei vaan aina muista, millä nimimerkillä taas olikaan kirjautunut.

        Muistisairaudethan alkaa juurikin nimien unohteluilla. Jos on, vaikka pytkäyttänyt tehdä neljäkin eri nimimerkkiä niin siinähän voi jo nuorempikin mennä sekaisin, saati sitten vähän iäkkäämpi tapaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistisairaudethan alkaa juurikin nimien unohteluilla. Jos on, vaikka pytkäyttänyt tehdä neljäkin eri nimimerkkiä niin siinähän voi jo nuorempikin mennä sekaisin, saati sitten vähän iäkkäämpi tapaus.

        Nyt se aloitti taas uuden ketjun poissaolevana 🧐


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se aloitti taas uuden ketjun poissaolevana 🧐

        Kenelläkään muulla ei ole ongelmaa kuin hänellä itsellään niin nyt se kääntää asian niin, että meillä muilla olisi paha olla. Voiko tuollainen "hahmo" olla todellinen vai onko tuo oikeasti jokin feikkiprofiili? Onko joku oikeasti nähnyt tätä tyyppiä livenä niinkuin itse väittää?

        Minullakin alkaa mennä pikkuhiljaa hermo. Eikö kaikki voisi vaan kirjoitella anonyymisti. Silloin asiat "riitelisi" keskenään eikä feikkiprofiilit. Tulisi rehellisempiä mielipiteitä asioista ja turha perseennuolentakin ehkä jäisi pois.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelläkään muulla ei ole ongelmaa kuin hänellä itsellään niin nyt se kääntää asian niin, että meillä muilla olisi paha olla. Voiko tuollainen "hahmo" olla todellinen vai onko tuo oikeasti jokin feikkiprofiili? Onko joku oikeasti nähnyt tätä tyyppiä livenä niinkuin itse väittää?

        Minullakin alkaa mennä pikkuhiljaa hermo. Eikö kaikki voisi vaan kirjoitella anonyymisti. Silloin asiat "riitelisi" keskenään eikä feikkiprofiilit. Tulisi rehellisempiä mielipiteitä asioista ja turha perseennuolentakin ehkä jäisi pois.

        Kannattaisi kasvattaa aivot, niin ei näe feikkiprofiileja joka paikassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        priitamaria kirjoitti:

        Kannattaisi kasvattaa aivot, niin ei näe feikkiprofiileja joka paikassa.

        Ai, ai, melko napakka kommentti tuli nyt sieltä suunnalta.
        Olen yrittänyt kyllä kovasti kasvattaa aivotoimintaa, on valitettavasti vielä vähän vaiheessa. Pelkkää harmaata mössöä on minun encephalon. Ei voi mitään.

        Otan kyllä mielelläni haasteen vastaan, jos haluat "kisailla" minun kanssani aivopähkinöissä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, ai, melko napakka kommentti tuli nyt sieltä suunnalta.
        Olen yrittänyt kyllä kovasti kasvattaa aivotoimintaa, on valitettavasti vielä vähän vaiheessa. Pelkkää harmaata mössöä on minun encephalon. Ei voi mitään.

        Otan kyllä mielelläni haasteen vastaan, jos haluat "kisailla" minun kanssani aivopähkinöissä?

        Ei kiitos, tykkään fiksummasta seurasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        priitamaria kirjoitti:

        Ei kiitos, tykkään fiksummasta seurasta.

        Selvä juttu.


    • Anonyymi
      UUSI

      Näin miehenä sanoisin, että en ”ihastunut”, mutta mielestäni tosi söpö on lätkäpelaaja Jere Innala!
      Mukava, että olympialaiset alkavat kohta. Toki urheilu kiinnostaa muutenkin, mutta ISONA PLUSSANA hyvännäköiset kundit ja kyllä niitä naisiakin on kiva katsella!

    • Anonyymi
      UUSI

      Saara Aalto, lasken näyttelijäksi kun ääninäytellyt ja ollut musikaaleissa

    • Anonyymi
      UUSI

      Näyttelijä/laulaja Heather Peace
      Krista Kosonen ja Minna Haapkylä
      Näissä on jotain 🥰

    • Anonyymi
      UUSI

      kreeta salminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

      Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      547
      4823
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

      mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      59
      2158
    3. Kova oli pauke!

      Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      48
      1551
    4. Kerro kolme hyvää asiaa

      kaivatustasi :)
      Ikävä
      78
      1452
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      88
      1367
    6. Sunnuntain kirjainleikkejä

      Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1222
    7. Sitä vielä...

      Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Pelkään, etten unohda sinua koskaan

      Ja olo jää tällaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      Ikävä
      40
      899
    9. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      57
      776
    10. Sisällissota syttymässä?

      Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkäykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmästä syystä.
      NATO
      166
      707
    Aihe