mut aion pysyy hiljaa 😔
Rakastan sua nainen vieläkin
89
4109
Vastaukset
- Anonyymi
Niimpä...Rakastan erästä miestä menneisyydessäni, mutta vaikenen. En voi kertoa.
- Anonyymi
Varmaan niinkuin ortodokskirkon pappi murhasi entisen vaimonsa siinä sitä rakkautta Joensuussa.
- Anonyymi
Olkaa vaan hiljaa ja miettikää, miten joku toinen sekstailee rakkaanne kanssa. Joka ilta, joskus päivälläkin....
- Anonyymi
Aamu ja ilta parasta aikaa siihen 🥳
- Anonyymi
En minä halua sellaista miettiä, mietin vain häntä ja kuinka ihana hän on..../sivusta
- Anonyymi
Minäkö se olen? Minäkin rakastan edelleen naista menneisyydestä, nuoria oltiin silloin.
- Anonyymi
Jos toista rakastaa ei ole hiljaa vaan ottaa yhteyttä
- Anonyymi
On otettu.
Ei vastannut.
Elämä jatkuu jonkun toisen kanssa.
Ei tarvitse kaivata enää.
Voit unohtaa.
Kiitos muistoista.
- Anonyymi
Olisi sinun vuoro, otin viimeksi yhteyttä.
Et siis halua mtn..?
Vieläkin, niin.- Anonyymi
Helppo se silloin oli ottaa yhteyttä, kun molemmat oli selvästi ihastuneita. Nyt suurempia epävarmuuksia ilmassa.
- Anonyymi
Pysy sitten… jos hän olisit, tuskaa se aiheutta, mutta niin aiheuttaa kaikesta puhuminenkin. Tällaistahan se oli silloinkin. Tuli tosi hyvä olo molemmille.
Rakastan vain enemmän päivä päivältä.- Anonyymi
Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.
Miksi u u v a t t i sitten taas kirjoitit täyttä pskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuitenki suhtaudut tähän lähinnä yhden miehen teatteriin jotenki todella tärähtäneesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sullekaa ei o kukaa kirjoittanu? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sullekaa ei o kukaa kirjoittanu? Sivusta
Ja siulla lähti ukko tuoreen perää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain silloin kun sinun kaltaisesi täällä kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaah ah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle nää ihmiset kirjoittaa onko kuvitelmaa vai mitä tässä ei ole mitään tolkkua
- Anonyymi
PAKKOMIELLE EI OLE MITÄÄN RAKKAUTTA.
- Anonyymi
Minäkin sinua. Ja pysyn hiljaa.
Kunnes aika on.- Anonyymi
Milloin aika voisi olla? Sivusta mies eräälle tutulle, ihanalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin aika voisi olla? Sivusta mies eräälle tutulle, ihanalle naiselle.
Vaikka tänään jos olet oikea eräs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tänään jos olet oikea eräs?
Tää vastaaja oli eri.
Minä en vielä tiedä vastausta.
- Anonyymi
Oisitpa vaimoni ❤️t. Aloittaja
- Anonyymi
Siis tää onkin n-n juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tää onkin n-n juttu.
Ei ole kun mieheltä naiselle t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun mieheltä naiselle t. Aloittaja
Transu joka on mieheksi muuntautunut
täyttä hottia naiselle. - Anonyymi
Aloittajalle: Olen vaimosi, olen jossain vaiheessa kirjoitellut sinulle viestejä siitä kuinka paljon kaipaan sinua joka hetki 😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle: Olen vaimosi, olen jossain vaiheessa kirjoitellut sinulle viestejä siitä kuinka paljon kaipaan sinua joka hetki 😍😍😍
Pariskunta palstailee! 😅
- Anonyymi
Se on oikein!
- Anonyymi
Mitä jos halaisin sinua?
- Anonyymi
Rakastun vain enemmän. T. Aloittaja
- Anonyymi
Tule ja halaa rakas loppu viikosta❤️
- Anonyymi
Nyt loppui näiden palstojen selailu. Yhtä ja samaa jatustelua vailla järjen hiventä. Maltetaanko edes kusella välillä käydä? Vuorokauden ympäri puhelin kourassa ja toinen käsi paikassa vississä. Pari läpilukukertaa meikälle riitti toteamaanmaailman onnellisimman kansan rappiokulttuuri : syrjäytyneitä persaukeimia hekumoimassa sanaleikeillä.
- Anonyymi
💕💕👍😘
- Anonyymi
Nuo sydämmet saa minut raivooooooon.
Meni hermo,Hyvää yötä muille.
Terveisin:Mustis nainen
- Anonyymi
Niin minäkin rakastan sinua. Ja samoin, vaikenen, kun niin käskettykin tehdä ja pysyä kaukana susta.
- Anonyymi
Eräälle J.lle terkut. Rakastan sua mut en löydä täältä sua. Tänään menee porukalla futista katsellen, ♥️♥️♥️♥️♥️.
- Anonyymi
Ei täällä enää Jiit notku. Joku psyko alko Jiimiehii ahdistelemaan niin fanaattisesti että kaikki pakeni paikalta. Oli se outo lintu, ei taida löytyä lintukirjasta. Ilmestyskirjasta ehkä👹.
- Anonyymi
No et löydä, kun on jo uusi kierroksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä enää Jiit notku. Joku psyko alko Jiimiehii ahdistelemaan niin fanaattisesti että kaikki pakeni paikalta. Oli se outo lintu, ei taida löytyä lintukirjasta. Ilmestyskirjasta ehkä👹.
Se psyko oli naiseksi tekeytynyt mies. Vainoaja joka koki J miehen uhkakseen. J miehellä suhde psykon exään. Psyko karkottaa myös naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko itseksesi kirjoitteleva trollimies kertoa, että mikä merkitys tällä nimikirjaimella on elämäsi kulun kannalta?
- Anonyymi
Milloin olette viimeksi olleet jollain tavalla tekemisissä?
- Anonyymi
Eilen näin miehen jossakin ... Se J mies tietäisi.
Olin itse hiljaa niiku sanoin noin vuosi sitten ett jos Oon vain en voi palata .
Vaikka tunne ja sydän olis jotain ihan muutac toivonut
Joudun jättämään jäähyväiset ,,,miehelle jota kerran rakastin .
Naiselta.,,
- Anonyymi
Puhu nyt prkl jotain. Ärsyttää nää tuppisuut.
- Anonyymi
Siispä olet idiootti. Ota yhteyttä ja kerro tunteesi. Se on ainoa keino.
- Anonyymi
Mikäs v..tun mulkvisti ite oot . Jos kerran haluat tietää niin oot oksettava. Riittääkö tunnekuvaus.
- Anonyymi
Pidä se turpas kiinni.
- Anonyymi
Håmå
- Anonyymi
En edelleenkään oo homo enkä oo ikinä ollutkaan / harrastellut miesten kanssa mut samahan tuo mitä sä kuvittelet
- Anonyymi
Mutta sehän on järkevää 😘
- Anonyymi
Mitä oikeasti menetät, jos otat häneen yhteyttä?
Itse olen joskus niin tehnyt. En saanut mitään vastausta, mutta eniten se otti ylpeydelle. Se auttoi kuitenkin pääsemään elämässä eteenpäin. Suosittelen. - Anonyymi
Etkä rakasta. Et koskaan rakastanut. Olit seksiä vailla, siinä kaikki. Himo ei ole yhtä kuin rakkaus, se on vain rakkauden osatekijä. Mutta pelkkä himo ilman hellyyttä, arvostusta, kunnioitusta, yhdessä viihtymistä ja ystävällisyyttä on yök yök yök. . Kelpasin sinulle vain sängyssä, mutta sängyn ulkopuolella näit minussa vain virheitä ja puutteita. Ärsytyskynnyksesi oli matala. En voinut edes kävellä huoneen poikki ilman että tuli sanomista.
Hyvä sentään että aiot olla hiljaa etkä änkeää siihen vonkaamaan ja tyrkyttämään mukaasi. Sinun kanssasi opin inhoamaan seksiä.- Anonyymi
Tuskin oli sinulla aloitus joten ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
Samaa voisin sanoa yhdelle
J alkavalle miehelle kaiken jälkeen ...
Seksiin ja käytettäväksi kelpasi n
Mutta en muuhun ..
Minä kuitenkin joskus unelmoin rakkaudesta.
Tajusin ja vihelsin pelin poikki.
Toki minun luonteeltani mukana oli kostoakin
En palaa enää koskaan hänen luo
Vaikka joskus olikin niin tärkeä ...
Enkä miten unohdan hänet ...
Osa minusta uskoi että joskus tulee meidän aikamme ..
Mutta ei ollut kun himo ja kylmyys ...
Tilanne rikkoi nii etten ole koskaan entiselläni
A-nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin oli sinulla aloitus joten ihan rauhassa vaan.
Tämän yhden miehen mielipuolinen teatteri itselleen vastaillen on kyllä nii nähty
- Anonyymi
Shhhh🤫. Ei tule rikkoa tätä hiljaisuutta. - nainen
- Anonyymi
🤣😆🥰🤭
- Anonyymi
Onkos vähän mautonta - mutta ei laitonta ! Sähän sanoit että oon kuin Putin - noh mä oon sitten :)
Lapsille annettiin ennen vanhaan selkään, jos ei tottele, turpaan ottaminen voi kasvattaa, ja oma vika jos ei tottele :)
Karman lailla :)- Anonyymi
Älä matki mun kirjoitustyyliä :) :) :) sekaavaa tuo horina stalkkaaja
- Anonyymi
Mites huomaatteko onko tahallista vai vahinkoa, vetää monta juttua samaan aikaan tänne ja sekoittaa pakkaa, mitä luulet kuka luulee että kukin on tehnyt mitäkin :)
Oonko vähän älykkö ;) - Anonyymi
Oot kyllä ihan höpö tyyppi
- Anonyymi
Paha on, jos ei miehellä kestä kuin 0-2 min ja se oli siinä. Joka ainoa kerta. Hyi.
- Anonyymi
2 min. sehän on melkein maailmanennätys!
- Anonyymi
Mä en voi liikkua.
Ei se mitään .. - Anonyymi
Olisit ees kerran sen kuiskinut korvaani mutta, silloinkin olit hiljaa. Nyt on jo myöhäistä....
- Anonyymi
Ota nuorempi ja paremman näkönen herranjumala sentään.
- Anonyymi
Maailma on täynnä naisia, ei kannata yhden perässä juosta, jos siitä on tullut riesa!
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Vaihtamalla paranee! - Anonyymi
No se nainen olikin pelkkä rotta ja rotista on vaan riesaa, kantavat tauteja ja tuhoaa asioita
- Anonyymi
Oon samaa mieltä, mielensä vielä inhottavampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä, mielensä vielä inhottavampi.
Miten ees voi näyttää parikymppinen nainen siltä? Tautinen sika.
- Anonyymi
Kaikki me ovat yhtä pelottavia, ja voi pettyä. Jotkut eivät ota lemmikkejäkään sen vuoksi, koska ne voi kuolla.
- Anonyymi
Pysy sitten hiljaa - sinun tappiosi, on sitten varmaan minun voittoni.
- Anonyymi
Minäkin rakastan entistä mieskaveriani menneisyydestä niin että kipeä tuntuu sydämessäni.
- Anonyymi
Rakastan yhtä poikaa, se on parhain ikinä. En silleen kunnolla edes tunne sitä, mut silti, olen ihastunu. Se on vaa nii hyvännäköne enkä saa sitä pois mun päästä.
- Anonyymi
Ulkonäkö ei kerro mitään persoonasta. Yksi tyyppi taisi joskus olla vähän ihastunut minuun ulkonäöllisesti, mutta persoonat ei vaan millään natsannu. En voisi kuvitella olevani suhteessa hänen kanssaan, mikä on kyllä niin valitettavaa, koska hän on ihmisenä tavattoman mukava ja rakastan häntä kyllä paljon ystävänä. Aina toivon ettei hän kärsinyt liiaksi siitä ettei meistä tullutkaan mitään.
- Anonyymi
En minäkään aio enää mitään. En yhtään mitään. Jatkan elämääni jossain.
- Anonyymi
Alkoiko akka temppuilemaan? Täältä apua eri riitoihin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17343343/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa - Anonyymi
Mäkin rakastan vielä sua, mies. Näin sinusta taas unia joissa koin sen saman tunteen mitä parhaimmillaan kanssasi oli. Se oli sanatonta yhteisymmärrystä, olimme hiljaa ja kokonaisia yhdessä. Meillä oli rauha. En ole kokenut kenenkään toisen kanssa sellaista. Voisin olla kanssasi vielä ystävä, pitää huolta ehkä.
Ota yhteyttä jos se sopii sinullekin :)- Anonyymi
Ei mua rakasta kukaan, sitä paitsi pilaan aina kaiken enintään pitävät naurettavana. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua rakasta kukaan, sitä paitsi pilaan aina kaiken enintään pitävät naurettavana. T. Aloittaja
No, vaikeaa on odottaa toiselta arvostusta, jos ei arvosta itse itseäänkään. On sitten mies tai nainen, niin kyllä se yhteys ja rakkauskin löytynee toistensa kunnioituksesta, ainakin pidemmällä aikavälillä, ellei ole etsimässä vain yhden illan suhdetta, joten koitapas nyt tsempata ensin itseäsi.
- Anonyymi
Kiitos, että pelastit mun päivän❤️
- Anonyymi
Niin nainen, nyt sen tiedät, mut älä huoli pysyn kaukana t. Aloittaja 🐦🔥🌹
- Anonyymi
oletko susi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko susi?
En ole mikään susi tai muukaan palstahahmo.
- Anonyymi
Kiitos sulle nainen tästä päivästä ❤️
- Anonyymi
Ootte te kyl tavallisen pösilöi, kun täällä jaanaatte...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990