Rakastan sua nainen vieläkin

Anonyymi-ap

mut aion pysyy hiljaa 😔

59

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niimpä...Rakastan erästä miestä menneisyydessäni, mutta vaikenen. En voi kertoa.

    • Anonyymi

      Olkaa vaan hiljaa ja miettikää, miten joku toinen sekstailee rakkaanne kanssa. Joka ilta, joskus päivälläkin....

      • Anonyymi

        Aamu ja ilta parasta aikaa siihen 🥳


      • Anonyymi

        En minä halua sellaista miettiä, mietin vain häntä ja kuinka ihana hän on..../sivusta


    • Anonyymi

      Jos toista rakastaa ei ole hiljaa vaan ottaa yhteyttä

    • Anonyymi

      Olisi sinun vuoro, otin viimeksi yhteyttä.
      Et siis halua mtn..?
      Vieläkin, niin.

      • Anonyymi

        Helppo se silloin oli ottaa yhteyttä, kun molemmat oli selvästi ihastuneita. Nyt suurempia epävarmuuksia ilmassa.


    • Anonyymi

      Pysy sitten… jos hän olisit, tuskaa se aiheutta, mutta niin aiheuttaa kaikesta puhuminenkin. Tällaistahan se oli silloinkin. Tuli tosi hyvä olo molemmille.

      Rakastan vain enemmän päivä päivältä.

      • Anonyymi

        Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.

        Miksi u u v a t t i sitten taas kirjoitit täyttä pskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.

        Sä kuitenki suhtaudut tähän lähinnä yhden miehen teatteriin jotenki todella tärähtäneesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi u u v a t t i sitten taas kirjoitit täyttä pskaa

        Ehkä sullekaa ei o kukaa kirjoittanu? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sullekaa ei o kukaa kirjoittanu? Sivusta

        Ja siulla lähti ukko tuoreen perää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.

        Vain silloin kun sinun kaltaisesi täällä kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitään rakkautta ole, panetusta ja palstaharhaa. Jos jotakuta rakastaa, ei silloin täällä ulise. Puhukaa ja eläkää. Paskanjauhantaa on palsta tää.

        Jaah ah


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi u u v a t t i sitten taas kirjoitit täyttä pskaa

        Kelle nää ihmiset kirjoittaa onko kuvitelmaa vai mitä tässä ei ole mitään tolkkua


    • Anonyymi

      Minäkin sinua. Ja pysyn hiljaa.

      Kunnes aika on.

      • Anonyymi

        Milloin aika voisi olla? Sivusta mies eräälle tutulle, ihanalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin aika voisi olla? Sivusta mies eräälle tutulle, ihanalle naiselle.

        Vaikka tänään jos olet oikea eräs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tänään jos olet oikea eräs?

        Tää vastaaja oli eri.

        Minä en vielä tiedä vastausta.


    • Anonyymi

      Oisitpa vaimoni ❤️t. Aloittaja

      • Anonyymi

        Siis tää onkin n-n juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää onkin n-n juttu.

        Ei ole kun mieheltä naiselle t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kun mieheltä naiselle t. Aloittaja

        Transu joka on mieheksi muuntautunut
        täyttä hottia naiselle.


      • Anonyymi

        Aloittajalle: Olen vaimosi, olen jossain vaiheessa kirjoitellut sinulle viestejä siitä kuinka paljon kaipaan sinua joka hetki 😍😍😍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle: Olen vaimosi, olen jossain vaiheessa kirjoitellut sinulle viestejä siitä kuinka paljon kaipaan sinua joka hetki 😍😍😍

        Pariskunta palstailee! 😅


    • Anonyymi

      Se on oikein!

    • Anonyymi

      Mitä jos halaisin sinua?

      • Anonyymi

        Rakastun vain enemmän. T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Tule ja halaa rakas loppu viikosta❤️

    • Anonyymi

      Nyt loppui näiden palstojen selailu. Yhtä ja samaa jatustelua vailla järjen hiventä. Maltetaanko edes kusella välillä käydä? Vuorokauden ympäri puhelin kourassa ja toinen käsi paikassa vississä. Pari läpilukukertaa meikälle riitti toteamaanmaailman onnellisimman kansan rappiokulttuuri : syrjäytyneitä persaukeimia hekumoimassa sanaleikeillä.

    • Anonyymi

      💕💕👍😘

      • Anonyymi

        Nuo sydämmet saa minut raivooooooon.
        Meni hermo,Hyvää yötä muille.
        Terveisin:Mustis nainen


    • Anonyymi

      Niin minäkin rakastan sinua. Ja samoin, vaikenen, kun niin käskettykin tehdä ja pysyä kaukana susta.

    • Anonyymi

      Eräälle J.lle terkut. Rakastan sua mut en löydä täältä sua. Tänään menee porukalla futista katsellen, ♥️♥️♥️♥️♥️.

      • Anonyymi

        Ei täällä enää Jiit notku. Joku psyko alko Jiimiehii ahdistelemaan niin fanaattisesti että kaikki pakeni paikalta. Oli se outo lintu, ei taida löytyä lintukirjasta. Ilmestyskirjasta ehkä👹.


      • Anonyymi

        No et löydä, kun on jo uusi kierroksessa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä enää Jiit notku. Joku psyko alko Jiimiehii ahdistelemaan niin fanaattisesti että kaikki pakeni paikalta. Oli se outo lintu, ei taida löytyä lintukirjasta. Ilmestyskirjasta ehkä👹.

        Se psyko oli naiseksi tekeytynyt mies. Vainoaja joka koki J miehen uhkakseen. J miehellä suhde psykon exään. Psyko karkottaa myös naiset.


    • Anonyymi

      Milloin olette viimeksi olleet jollain tavalla tekemisissä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Eilen näin miehen jossakin ... Se J mies tietäisi.
        Olin itse hiljaa niiku sanoin noin vuosi sitten ett jos Oon vain en voi palata .
        Vaikka tunne ja sydän olis jotain ihan muutac toivonut
        Joudun jättämään jäähyväiset ,,,miehelle jota kerran rakastin .
        Naiselta.,,


    • Anonyymi

      Puhu nyt prkl jotain. Ärsyttää nää tuppisuut.

    • Anonyymi

      Siispä olet idiootti. Ota yhteyttä ja kerro tunteesi. Se on ainoa keino.

      • Anonyymi

        Mikäs v..tun mulkvisti ite oot . Jos kerran haluat tietää niin oot oksettava. Riittääkö tunnekuvaus.


    • Anonyymi

      Pidä se turpas kiinni.

    • Anonyymi

      Håmå

      • Anonyymi
        UUSI

        En edelleenkään oo homo enkä oo ikinä ollutkaan / harrastellut miesten kanssa mut samahan tuo mitä sä kuvittelet


    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta sehän on järkevää 😘

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä oikeasti menetät, jos otat häneen yhteyttä?

      Itse olen joskus niin tehnyt. En saanut mitään vastausta, mutta eniten se otti ylpeydelle. Se auttoi kuitenkin pääsemään elämässä eteenpäin. Suosittelen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Etkä rakasta. Et koskaan rakastanut. Olit seksiä vailla, siinä kaikki. Himo ei ole yhtä kuin rakkaus, se on vain rakkauden osatekijä. Mutta pelkkä himo ilman hellyyttä, arvostusta, kunnioitusta, yhdessä viihtymistä ja ystävällisyyttä on yök yök yök. . Kelpasin sinulle vain sängyssä, mutta sängyn ulkopuolella näit minussa vain virheitä ja puutteita. Ärsytyskynnyksesi oli matala. En voinut edes kävellä huoneen poikki ilman että tuli sanomista.

      Hyvä sentään että aiot olla hiljaa etkä änkeää siihen vonkaamaan ja tyrkyttämään mukaasi. Sinun kanssasi opin inhoamaan seksiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuskin oli sinulla aloitus joten ihan rauhassa vaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Shhhh🤫. Ei tule rikkoa tätä hiljaisuutta. - nainen

      • Anonyymi
        UUSI

        🤣😆🥰🤭


    • Anonyymi
      UUSI

      Onkos vähän mautonta - mutta ei laitonta ! Sähän sanoit että oon kuin Putin - noh mä oon sitten :)

      Lapsille annettiin ennen vanhaan selkään, jos ei tottele, turpaan ottaminen voi kasvattaa, ja oma vika jos ei tottele :)

      Karman lailla :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä matki mun kirjoitustyyliä :) :) :) sekaavaa tuo horina stalkkaaja


    • Anonyymi
      UUSI

      Mites huomaatteko onko tahallista vai vahinkoa, vetää monta juttua samaan aikaan tänne ja sekoittaa pakkaa, mitä luulet kuka luulee että kukin on tehnyt mitäkin :)

      Oonko vähän älykkö ;)

    • Anonyymi
      UUSI

      Oot kyllä ihan höpö tyyppi

    • Anonyymi
      UUSI

      Paha on, jos ei miehellä kestä kuin 0-2 min ja se oli siinä. Joka ainoa kerta. Hyi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä en voi liikkua.
      Ei se mitään ..

    • Anonyymi
      UUSI

      Olisit ees kerran sen kuiskinut korvaani mutta, silloinkin olit hiljaa. Nyt on jo myöhäistä....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

      Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      547
      4823
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

      mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      59
      2158
    3. Kova oli pauke!

      Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      48
      1551
    4. Kerro kolme hyvää asiaa

      kaivatustasi :)
      Ikävä
      78
      1452
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      88
      1367
    6. Sunnuntain kirjainleikkejä

      Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1222
    7. Sitä vielä...

      Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Pelkään, etten unohda sinua koskaan

      Ja olo jää tällaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      Ikävä
      40
      899
    9. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      57
      776
    10. Sisällissota syttymässä?

      Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkäykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmästä syystä.
      NATO
      166
      707
    Aihe