Miksi ei jaettu Postista?

Anonyymi-ap

Vaikka edellinen keskusteluketju aiheesta näyttääkin poistuneen, tarve keskustelulle ei.

Tällä viikolla ei jaettu Postista minään päivänä. Mahdolliset muut mainokset jäivät siis myös jakamatta.

56

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaa luonnon tuhoamista. Vuoden vaihteessa koko postinen onneksi poistuu pysyvästi.

• Anonyymi

Joudut myös kohta lukemaan viranomaiskirjeet Omasta postista.
        Jos et omista internetti-yhteyttä ja laitetta, syrjäydyt viranomaisilta.
        Ehkä se ei maailmaa kaada, mutta saattaisihan olla mukavaa tietää mitä asiaa viranomaisilla olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se ei maailmaa kaada, mutta saattaisihan olla mukavaa tietää mitä asiaa viranomaisilla olisi.

Se ei ole koskaan mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaisilla on velvollisuus ottaa yhteyttä kansalaisiin siten, että viesti menee perille. Missään ei ole lakia, joka velvoittaisi käyttämään internetiä.

• Anonyymi

Mainostajat ovat jo varautuneet Postin mainostenjakamisen lakkaamiseen. Meillä Tampereella mainokset ovat pääosin Erikoisjakelun (Tamperelaisen) mukana.

• Anonyymi

Kamalaa jos postinen loppuu tulemasta. Minulle ei tule mitään muutakaan lehteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamalaa jos postinen loppuu tulemasta. Minulle ei tule mitään muutakaan lehteä.

Postinen on ollut minulle aina viikon kohokohta. On mukavaa saada edes jotain postia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Postinen on ollut minulle aina viikon kohokohta. On mukavaa saada edes jotain postia.

Saathan sä perintäkirjeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sä perintäkirjeitä.

Kelan pummi kilahti

• Anonyymi

Viime viikolla jäänyt jakamatta mm. aikakauslehti, mutta se ei palautteeseen vastanneen postin mielestä ollut postin itsensä vika

• Anonyymi

Siirtykää jo nykyaikaan.

https://wype.fi/

Palvelussa voit lukea kaikkia lehtiä sähköisesti pientä kuukausimaksua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirtykää jo nykyaikaan.

Näkyykö tuolla Postinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirtykää jo nykyaikaan.

En siirry digipazkaan. Eihän tuota palvelua voi edes käyttää ilman älypuhelinta. Luulevat, että kaikki voivat ladata sovelluksia kännykkäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siirry digipazkaan. Eihän tuota palvelua voi edes käyttää ilman älypuhelinta. Luulevat, että kaikki voivat ladata sovelluksia kännykkäänsä.

No sinä ja Seppo Räty on ainoita jotka ei voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Postinen ilahduttaa aina kansikuvallaan. Nauravaisia kauniita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tule tänne valehtelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tule tänne valehtelemaan.

Sori totta valehtelin on vielä kolmaskin jääräpää nimittäin mun appiukko. Nokia 3310 edelleen. Eikä vaiheta hyvää ei vaiheta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori totta valehtelin on vielä kolmaskin jääräpää nimittäin mun appiukko. Nokia 3310 edelleen. Eikä vaiheta hyvää ei vaiheta.

MINULLE EI MYYDÄ LIITTYMÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINULLE EI MYYDÄ LIITTYMÄÄ

Siihen on varmasti syynsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestää akkukin normaalisti kun siirtyi 3G->2G, ei näitä kunnon puhelimia ole tehty mihinkään internetteihin ja muihin tilpehööreihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestää akkukin normaalisti kun siirtyi 3G->2G, ei näitä kunnon puhelimia ole tehty mihinkään internetteihin ja muihin tilpehööreihin.

"Tilpehööreihin", tosiaankin tuota sanaa ei ole kukaan käyttänyt tällä vuosituhannella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaapa 5G-2G häiriökarttaa, 2G pelkkää vihreää aina, no 3G:tä ei enää ole, 4G aina punaisia laikkuja, samma på 5G.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaapa 5G-2G häiriökarttaa, 2G pelkkää vihreää aina, no 3G:tä ei enää ole, 4G aina punaisia laikkuja, samma på 5G.

En näe häiriö karttoja kun on 3310.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe häiriö karttoja kun on 3310.

Niin, eikö ole kummallista, heti kun on internetti tarvitaan häiriökartta.

• Anonyymi

Sieltähän se lehti tuli seuraavalla viikolla, vaikka Posti vastasi, ”ei meillä täällä ole mitään lehtiä”. Seuraavalla viikolla lehti tuli vielä toisen kerran, kun siitä oli ehditty jo reklamoida

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltähän se lehti tuli seuraavalla viikolla, vaikka Posti vastasi, ”ei meillä täällä ole mitään lehtiä”. Seuraavalla viikolla lehti tuli vielä toisen kerran, kun siitä oli ehditty jo reklamoida

Jäähän niitä lojumaan nurkkiin jakajilta. Ne ottaa niitä mukaan sen minkä niitä laukkuihin mahtuu muttei niiden takia kukaan kahta kierrosta tee. Et tekis säkään sillä palkalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäähän niitä lojumaan nurkkiin jakajilta. Ne ottaa niitä mukaan sen minkä niitä laukkuihin mahtuu muttei niiden takia kukaan kahta kierrosta tee. Et tekis säkään sillä palkalla.

Ja sen takia mainostajat lopettavat Postin jakelun ostamisen, eikä sitten ole työpaikkaa ollenkaan.

• Anonyymi

Postista ei riitä kaikille. Jakajat nappaavat omille piireilleen nipun laskematta ja heille jää käsiin aina ylimääräisiä. Tai joskus ottaa epähuomiossa liian vähän mukaan. Viimeisenä jaetut piirit voivat jäädä kokonaan ilman. Harvoinpa kukaan valittaa kun postinen ei tule paljon enemmän valitetaan siitä kun se tulee ja ihmiset joutuu kantamaan sen roskiin.

• Anonyymi

Erittäin huono selitys millään työpaikalla. Jakajien pitäisi olla laskutaitoisia, kun peruslaskutoimitukset opetellaan jo peruskoulun ala-asteella.

Postisen mukana jaetaan myös muita mainoksia, joita jakaja on velvollinen toimittamaan. Esimerkiksi Tokmannin mainoksia kaivataan monessakin taloudessa, jotta voidaan suunnitella ostoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin huono selitys millään työpaikalla. Jakajien pitäisi olla laskutaitoisia, kun peruslaskutoimitukset opetellaan jo peruskoulun ala-asteella.

Postisen mukana jaetaan myös muita mainoksia, joita jakaja on velvollinen toimittamaan. Esimerkiksi Tokmannin mainoksia kaivataan monessakin taloudessa, jotta voidaan suunnitella ostoksia.

Eipä oo kummonen työpaikka kympin tunti tienaa. Moti aika nollissa ton roskapostin kaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon on jakajia jotka eivät ole käyneet mitään peruskoulua.

• Anonyymi

Tokmannin tarjoukset saa tilata kännykkään. Josset tiännyt.

• Anonyymi

Jos ei ole nettiä, ei ole tilaamisetsa hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla sit oo rahaa mitään mistään ostaakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole nettiä mutta oletkin poikkeustapaus kannattaa tonkia talojen lehtiroskiksia niin saa sieltä varmasti oman postisen ja mainoslipareet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole nettiä mutta oletkin poikkeustapaus kannattaa tonkia talojen lehtiroskiksia niin saa sieltä varmasti oman postisen ja mainoslipareet.

Kirjastossa on netti. Kipitä sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla ei ole nettiä? Etkö osaa käyttää sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persaukisilla ei ole nettiä tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luen kirjastossa tieto kirjoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luen kirjastossa tieto kirjoja.

Lue myöskin tietokirja aiheesta yhdyssanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla sit oo rahaa mitään mistään ostaakkaan.

Kyllä on. Ja pakko on ostaa kaikenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua häiritä kotirauhaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä käynkin usein, mutta aikani menee siellä tärkeämpään, kuten esim. sähköpostiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä käynkin usein, mutta aikani menee siellä tärkeämpään, kuten esim. sähköpostiin.

Sähköpostiinhan ne tokmannin mainokset just tuleekin. Oletko sä jotenkin dille or something?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköpostiinhan ne tokmannin mainokset just tuleekin. Oletko sä jotenkin dille or something?

Leikitkö tyhmää, vai miksi luulet postinsaajien olevan kiinnostuneita vain Tokmannista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikitkö tyhmää, vai miksi luulet postinsaajien olevan kiinnostuneita vain Tokmannista?

Se on paljon värikkäämpi kuin ne muut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on paljon värikkäämpi kuin ne muut?

Mitä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten?

Typeryksiä kiinnostaa värikäs eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typeryksiä kiinnostaa värikäs eniten.

Sinähän sen parhaiten tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät.

Kyllä sillä olen jopa tutkinutkin asiaa yliopistossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä olen jopa tutkinutkin asiaa yliopistossa.

Eli omasta kokemuksesta ammennat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli omasta kokemuksesta ammennat.

En itse lue koskaan postista. Toivon joka viikko ettei se tulisi. Eikä onneksi aina tulekaan. Turhaa roskaa.

• Anonyymi

Toivottavasti sinulle ei jaetakkaan postista turhan usein. On kiva seurata kiukustumistasi. Oletko jo vetänyt asian EU:n tuomioistuimeen vedoten yhdenvertaiseen kohteluun?

• Anonyymi

Saatko Venäjältä palkkaa riidankylvämisestäsi, vai oliko tuo vasta työnäyte? Vai kuulutko niihin ns. hyödyllisiin idiootteihin, jotka tekevät Putinin töitä ilmaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko Venäjältä palkkaa riidankylvämisestäsi, vai oliko tuo vasta työnäyte? Vai kuulutko niihin ns. hyödyllisiin idiootteihin, jotka tekevät Putinin töitä ilmaiseksi?

Miksi suutahdit tuollaisesta? Onko sinulla kaikki hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi suutahdit tuollaisesta? Onko sinulla kaikki hyvin?

En minä suuttunut, vaan sinä suutuit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe