Ei mitään paineita

Anonyymi-ap

Jos et halua, niin ei mitään. Ymmärrän kyllä sinua rakas.

33

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä nyt tuulee? Miten niin ei halua?

      • Anonyymi

        Ei kun ajattelin, että jos ei jostain syystä halua mitään irl elämässä. Että ymmärrän sen, vaikka tietysti se sattuisi minuun, mutta kunnioitan hänen päätöksiään aina. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajattelin, että jos ei jostain syystä halua mitään irl elämässä. Että ymmärrän sen, vaikka tietysti se sattuisi minuun, mutta kunnioitan hänen päätöksiään aina. Ap

        Se selviää vaan irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajattelin, että jos ei jostain syystä halua mitään irl elämässä. Että ymmärrän sen, vaikka tietysti se sattuisi minuun, mutta kunnioitan hänen päätöksiään aina. Ap

        Juu sattuu! Ei vaan voi mitään vaihtoehdot lopussa. Pitää vaan ajatella että tekee niille asioille jotain joille voi ja yrittää sietää niitä joille ei mitään voi. Ehhehe! Yrittää vaan jaksaa vaik ei jaksaiskaan. Mielummin ajattelen niinkuin Scarlett o’Hara tomorrow is A new Day ja toivoa, että kaikki päättyy oikein ja hyvin.


      • Anonyymi

        Kysyitkö IRL mitä se ajattelee?


    • Anonyymi

      Siis tottakai haluan, enemmän kuin mitään ❤️

    • Anonyymi

      Et ymmärrä koko tilannetta tai halua ymmärtää.

      • Anonyymi

        No en koko tilannetta ehkä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koko tilannetta ehkä. Ap

        Ei, et mitään ihmisyydestä. Muuta ongelmaa ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en koko tilannetta ehkä. Ap

        Kuin ongelma ihmisyyteen liittyen. Mutta et ymmärrä sitä, etkä näin ollen osaa tulkita mitään oikein


    • Anonyymi

      Koska onnistuisi niin mietin asiaa?

    • Anonyymi

      Juu löydät varmaan omin käsin onneen. Nyt ei jaksa.

    • Anonyymi

      Tänä yönä onni suosii rohkeaa

    • Anonyymi

      Ap on hieno kertoo kunnioittavansa hänen päätöksiään aina.
      Jollekin kirjoittaa minä taas en tee mitään päätöksiä kunhan ajelehdin päivästä toiseen. Silti raastavaa ja repivää olla jumi-nimisessä paikassa. Siihenkin on olemassa erityinen syy. Koskaan ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu en tiedä onko hyvä vai huono asia. Toivon rakkaalle kauniita unia en ikinä yhtäkään pienintäkään surua.

    • Anonyymi

      Sinulle tuo "ota" sana tuntuu olevan tärkeä? 🤔

    • Anonyymi

      Vastaan tähän, vaikka en tiedä tietysti kenelle ketju on kirjoitettu.
      Kyllä minä tahtoisin. Asiat ovat vain niin monimutkaisia. En tiedä, mistä päästä niitä yrittäisin ratkoa. Minun täytyisi rakentaa elämäni uudelleen. En tiedä, millainen se olisi, se hieman pelottaa.. Olen yli puolet elämästäni elänyt näin. Sanoisinko, että tämän elämän on toinen minulle rakentanut. Tiedän, että olen elänyt pitkään jo henkisesti ”erillistä” elämää. Tarvitsisin voiman tehdä konkreettisesti asioille jotain, mutta minulla ei ole vielä sitä. Kaipaan vapautta. Tahtoisin itse päättää elämästäni. Nyt olen melko lailla sidottu, vaikkakin pehmeästi niin monin tavoin aika lujasti. Uskon, että se onnistuu kuitenkin jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Sinä siis suunnittelet eroa. Joskus on luotava elämä uudelleen. 👍


    • Anonyymi

      Miksi multa viedään näin tuhottomasti elämän aikaa?

      • Anonyymi

        Ei kukaan vie sinulta mitään. Elät elämääsi aivan rauhassa. Esim. Itse en ole nähnyt kaivattuani yli 10 vuoteen. Ei hän vie elämääni, vaikka häntä kaipaan.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan vie sinulta mitään. Elät elämääsi aivan rauhassa. Esim. Itse en ole nähnyt kaivattuani yli 10 vuoteen. Ei hän vie elämääni, vaikka häntä kaipaan.

        Sivusta

        Jokainen päivä, jo monia vuosia, kuluu hukkaan. Mua ei ole ihmisenä olemassa, eikä kukaan välitä. Eivät nähtävästi ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan vie sinulta mitään. Elät elämääsi aivan rauhassa. Esim. Itse en ole nähnyt kaivattuani yli 10 vuoteen. Ei hän vie elämääni, vaikka häntä kaipaan.

        Sivusta

        Ja mitä se käytännössä tarkoittaa, koska en ole itsekäs ihminen. Ihminen ei kykene olemaan toimija, vaikka sellaista sulta odotetaan. Ihmisen elämä menee pilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen päivä, jo monia vuosia, kuluu hukkaan. Mua ei ole ihmisenä olemassa, eikä kukaan välitä. Eivät nähtävästi ymmärrä

        Voi rakas… onhan noita tuntoja itselläkin.
        Onko sun unirytmi mennyt sekaisin. Sun täytyy rakas yrittää nukkua tai hakea apua siihen asiaan. Saada uniasiat kuntoon niin kuin minunkin, kun unet nyt ollut huonona. Tulee huoli sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä se käytännössä tarkoittaa, koska en ole itsekäs ihminen. Ihminen ei kykene olemaan toimija, vaikka sellaista sulta odotetaan. Ihmisen elämä menee pilalle

        Joskus meillä voi olla vaiheita, että tarvitsemme apua., Silloin se on niin. Tauko kaikessa suorittamisessa. Elämässä tulee erilaisia vaiheita. Tulee ja menee.
        Jostain syystä sun ajatukset riipaisee minua syvältä. Tulee valtava myötätunto. Toivon vain, että sun asiat kääntyy parhain päin. Jos olisit tässä ja tahtoisit, voisin halata sinua. Tarvitsisin itsekin halausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus meillä voi olla vaiheita, että tarvitsemme apua., Silloin se on niin. Tauko kaikessa suorittamisessa. Elämässä tulee erilaisia vaiheita. Tulee ja menee.
        Jostain syystä sun ajatukset riipaisee minua syvältä. Tulee valtava myötätunto. Toivon vain, että sun asiat kääntyy parhain päin. Jos olisit tässä ja tahtoisit, voisin halata sinua. Tarvitsisin itsekin halausta.

        En mä tarvitse halausta vaan mahdollisuuden olla olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tarvitse halausta vaan mahdollisuuden olla olemassa

        Miten se mielestäsi tapahtuisi? Mikä saa sinut kokemaan, ettet ole olemassa?


    • Anonyymi

      Pitää laittaa ensin oma pää kuntoon. Sukulaiset ym. vievät voimavarojani.

      • Anonyymi

        ....jatkoa...En kerro sukupuoltani ja puhun totta.


      • Anonyymi

        No se on kiva että sulla on tollaisia elämän ja ihmisyyden mahdollisuuksia. Samaan aikaan kun joku nainen tulee haukutuksi osaamattomana persoonaltaan täysin valheellisena


    • Anonyymi

      Mulla on ollut tosi voimakasta ahdistuneisuutta nuoresta pitäen. Siksi olen vähän outo ja erikoinen. Naiselle tiedoksi.

    • Anonyymi

      Haluatko sinä aloittaja? Jos olet hän, olen valmis sinut kohtaamaan.

      • Anonyymi

        Sunlaisia ihmisiä pitää vaan ihmetellä


      • Anonyymi

        Tunniste hänestä?


    • Anonyymi

      lasket auton renkaistakin ilmat ilmat pois aina aamuisin, ei ole paineita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe