Oon siis 12V tyttö ja oon 163cm pitkä ja painan 97kg eli tosi paljon.
Oon varmana näin lihava koska mun äiti syöttää mulle kokoajan kaikenäköistä hyvää.
Syön joka päivä vähintään kuusi annosta sekä napostelen paljon mutta en myöskään liiku muuten kuin jääkaapille ja takaisin.
Koulussakin terkkari sanoi kun oli terveystarkastus että ”onpa iso maha.” Kun otin paidan pois.
Joka aamu äiti herättää mut puoli seitsemän ja alkaa syöttää mua. Se antaa aina levyn suklaata pari nutella- tai hillo leipää sekä paljon pekonia, litra maustettua jogurttia ja muroja. Ja yleensä kun jää aikaa se syöttää mulle vielä pelkkää sokeria.
Oon ihan perusterve mutta esim kävely on mulle vähän vaikeeta. Mutta se on välillä ihan hauskaa kun on näitä ekstra kiloja tämän verran ja maha on niin pehmeä ja pyöreä että äitikin välillä heiluttelee sitä tai hieroo sitä
. Sön yleensä heti koulun jälkeen ison aterian ja sitten menen lepäilemään lopuksi päivää sänkyyn ja äiti tuo mulle kerran puolessa tunnissa jotain syötövää.
Mutta joskus se vain tulee ja ottaa lusikalla voita tai öljyä ja pistää sen mun suuhun.
Miks mun äiti lihottaa mua niinkun jotain syöttöporsasta
Anonyymi-ap
3
534
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelet!
- Anonyymi
Minäkään en uskonut aloitusta lainkaan.
- Anonyymi
Minä kerran 13-vuotiaana laihdutin kaikki läskit pois niin että olin aivan luuranko ja painoin vain 18 kiloa. Ei sekään tuntunut hyvältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157