Miks mun äiti lihottaa mua niinkun jotain syöttöporsasta

Anonyymi-ap

Oon siis 12V tyttö ja oon 163cm pitkä ja painan 97kg eli tosi paljon.

Oon varmana näin lihava koska mun äiti syöttää mulle kokoajan kaikenäköistä hyvää.
Syön joka päivä vähintään kuusi annosta sekä napostelen paljon mutta en myöskään liiku muuten kuin jääkaapille ja takaisin.
Koulussakin terkkari sanoi kun oli terveystarkastus että ”onpa iso maha.” Kun otin paidan pois.

Joka aamu äiti herättää mut puoli seitsemän ja alkaa syöttää mua. Se antaa aina levyn suklaata pari nutella- tai hillo leipää sekä paljon pekonia, litra maustettua jogurttia ja muroja. Ja yleensä kun jää aikaa se syöttää mulle vielä pelkkää sokeria.

Oon ihan perusterve mutta esim kävely on mulle vähän vaikeeta. Mutta se on välillä ihan hauskaa kun on näitä ekstra kiloja tämän verran ja maha on niin pehmeä ja pyöreä että äitikin välillä heiluttelee sitä tai hieroo sitä

. Sön yleensä heti koulun jälkeen ison aterian ja sitten menen lepäilemään lopuksi päivää sänkyyn ja äiti tuo mulle kerran puolessa tunnissa jotain syötövää.
Mutta joskus se vain tulee ja ottaa lusikalla voita tai öljyä ja pistää sen mun suuhun.

3

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valehtelet!

    • Anonyymi

      Minäkään en uskonut aloitusta lainkaan.

    • Anonyymi

      Minä kerran 13-vuotiaana laihdutin kaikki läskit pois niin että olin aivan luuranko ja painoin vain 18 kiloa. Ei sekään tuntunut hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3724
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      109
      2682
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      264
      2603
    4. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      291
      2304
    5. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      346
      2111
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1575
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1489
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1470
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      98
      1445
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      142
      1416
    Aihe