Donald Trumpia ammuttiin.

Anonyymi-ap

Onneksi luoti vain hipaisi korvaa. Hyvin Donald osasi nopeasti heittäytyä maahan. Hyvä, että Trump selvisi. Viaton siviili kuoli kuitenkin ja kaksi haavoittui 20v miesampujan luoteihin.

27

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ameriikassa poliisi toimii kuten pitää. Siellä pannaan rikolliset kylmäksi, eikä ole sosiaalilässyttäjiä välissä estämässä tuomioiden täytäntöönpanoa.
      Tosin ei niitä panemalla kylmäksi panna, mutta ampumalla.

• Anonyymi

ei kuolut kukaan kaikkki lavstettuja..

• Anonyymi

Suomeen sama malli. Puukottajat kun tavataan rikospaikalla niin kuula päähän. Säästyy oikeudenkäyntikuluja eikä mene sellipaikka nuorisorikolliselta.
      Samalla kadut puhdistuu ja rikollinen aines vähenee.
      Ainoa oikea tapa.

• Anonyymi

No onneksi noin ei tule koskaan tapahtumaan. Olemme sivistysvaltio.

• Anonyymi

Emme muuten ole. Olemme korruptoitunut diktatuuri, jossa valtaa ylläpitää ja käyttää kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme muuten ole. Olemme korruptoitunut diktatuuri, jossa valtaa ylläpitää ja käyttää kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus.

Juu,u se on kokoomus.

• Anonyymi

Kokoomus nostaa hintoja.

• Anonyymi

Ruotsissa hyvät palkat. Varastotyöntekijäkin saa 3000e/kk arkipäivätöissä. Hinnat halvemmat kuin Suomessa. Alkoholi noin puolet halvempaa kuin Suomessa. Käytetyt autot halpoja.

• Anonyymi

Ja huimausaineet on halvempia kadulla. Fentanyyliä saa halvemmalla kuin pizzaa.

• Anonyymi

Ruotsissa olisi vielä paljon halvempaa elleivät olisi ottaneet v2015 miljoona pakolaista, jotka suurin osa elelee tukien varassa.

• Anonyymi

Rikolliset matut jengiytyy, kun eivät saa töitä. Iso kustannus sekin. Silti Ruotsissa on halvempaa kuin Suomessa.

• Anonyymi

Donald on paras presidentti amerikkalaisille. Osaava liikemies vailla vertaa.🐻

• Hyvä huijari ja valehtelija, vetää vertoja jopa suomen persuille ja kokoomuslaisille.

• Anonyymi
        persikkahillo kirjoitti:

Hyvä huijari ja valehtelija, vetää vertoja jopa suomen persuille ja kokoomuslaisille.

Kun iso D pääsee taas pukille, meinaan peridentinpallille, niin USA lopettaa Ukrainan tulemisen. Sanokaa mun sanoneen.

• Anonyymi

Niin ja Suomi erotetaan Natosta. Olemme sen jälkeen vapaata kauraa ja Venäläiset miehittivät pienen ja heikon Suomen parissa kuukaudessa. Varusmiehet tulevat parkumaan, kun joutuvat katselemaan venäläisten macho miesten erittäin raakoja tekoja.

• Anonyymi

Erottaminen olisikin hyvä asia, saataisiin itsenäisyys takaisin ja voitaisiin olla puolueettomia Sveitsin ja Itävallan tapaan. Puolueettomuus on paras maanpuolustustapa, sellaisen kimppuun ei kukaan ole vieläkään hyökännyt, jälkeen Hitlerin Saksan.

• Anonyymi

Ketään ei onneksi voida erottaa Natosta.

• Anonyymi

Kyl siin tilantees vetäis moni muukin maihin.

• Anonyymi

Hyvä, että Trumpista tulee taas presidentti. Olen niin onnellinen!!!

• Anonyymi

Eurajoen murheet,koskas paikalliset ol ja kuntalaiset?

• Anonyymi

🤢🤮🤮

• Anonyymi

Todella hyvä valinta pressaksi toi Trump. Teemu ja Sirpa Selännekin äänestävät häntä. He saivat tänä vuonna Yhdysvaltojen kansalaisuuden.

• Anonyymi

Stumppelo tulee sotkemaan kaiken! Kunnioitin pelaajaselännettä nykyselänne on PELLE ISOLLA ÄSSÄLLÄ🥳

• Anonyymi

Tarkoitin isolla Peellä😂

• Anonyymi

Älykkyytesi näkyy kuuhun asti kiikarilla. . 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyytesi näkyy kuuhun asti kiikarilla. . 😬

Niin ja sinulla on korvien välissä tyhjä autiomaa😅

• Anonyymi

Ei tyhjällä päällä rekenneta tuollaista imperiumia kuin Teemu on rakentanut. Joten Kelan elättien on melko turhaa loksautella leukaperiään. Olipa vielä niin viisas että luopui suomen kansalaisuudesta, ennen kuin Tuppurainen ehti ostaa sen rahoilla Uniperin osakkeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe