Nyt kun olen alkanut ottaa sitä enemmän, niin lepo sykkeeni on laskenut noin 100 -80! Syke on korkea, vaikka otan aamuisin 1kpl 5mg bisoprolol. Mulla yleensä amfetamiineissa leposyke voi olla 120 tai enemmän. Nyt se on välillä just sen 80. Eilen aamulla alkoi 3 päivän putki (pari h nukkunu per vrk) otin kunnon lainit ja menin keittiöön, niin meinasin pyörtyä. Seistessä syke oli 80! Yleensä ollu amfetamiineissa 140 välillä. Tosi heikko olo oli ja hankala puhua. Otin 1mg rivotrillin ja menin kylmään suihkuun, niin se auttoi. Olin aikasemmin ottanut beettasalpaajan. Verenpaineet ollu aina hyvät. Tosin amfetamiinin vaikutuksen alaisena en ole mitannut. Voikohan alhainen syke johtua korkeasta verenpaineesta? Kun olen ottamatta 1vrk, niin syke palautuu ennalleen
Amfetamiini on alkanut laskea sykettä välillä
8
476
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa no niin no.
- Anonyymi
Kyllä tuosta hyvä tulee!
- Anonyymi
Pidä varasi, ettei sydän lakkaa kokonaan sykkimästä, sitten käy huonosti.
Koskaan ei voi tietää, kuinka keho ja elimistö reagoi huumeisiin. - Anonyymi
Mulla sama homma. Mistäköhän voi johtua? Verenpaineen noususta?
- Anonyymi
Itse ajattelen niin päin, että ennemminkin verenpaineen laskusta voisi johtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen niin päin, että ennemminkin verenpaineen laskusta voisi johtua.
Mitenköhän se voi laskea verenpainetta? No mulla ei oo todettu, mut 100 varma adhd. Jos mulla toimii päin vastoin? Mutta ennen en ole huomannut, että näin toimis, paitsi viime viikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän se voi laskea verenpainetta? No mulla ei oo todettu, mut 100 varma adhd. Jos mulla toimii päin vastoin? Mutta ennen en ole huomannut, että näin toimis, paitsi viime viikolla
Älä hyvä ihminen riskeeraa henkeäsi huumeilla. Olen kuullut, että niihin on moni kuollut. Keitä vaikka hyvät kahvit ja syö munkkeja.
- Anonyymi
Omituista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846