Minulla olisi niin

Anonyymi-ap

Paljon mukavempi olla kun olisi hänen (n) kanssa. Mutta olen kärsinyt paljosta ahdistuneisuudesta ja olen siksi vähän erikoinen. Kasvan siitä ulos kyllä koko ajan ja opin asioita. Mieheltä.

32

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei tä ny oikeen.

      • Anonyymi

        Ollu sulle.


    • Anonyymi

      Se ottaa veronsa

      Kun pyrkii pitkälle

      Muu , oma elämä jää torsoksi

      Toisaalta luulee voivansa tehdä ihan mitä mieleen tulee

      Kotielämä on kuitenkin tärkeä

      Terveyttään ei kantsi menettää

      Se on tärkein

    • Anonyymi

      Yksin on hyvä

      • Anonyymi

        Ei ku yksi hyvä riittäis 🔥


      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍Sekä rehellisesti yksin ,sinkku rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku yksi hyvä riittäis 🔥

        No,eikö tunnustaan vaan.Muista, tekosyitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku yksi hyvä riittäis 🔥

        Voi olla. Jos kohdalle osuu. Muuten yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍Sekä rehellisesti yksin ,sinkku rehellisesti.

        Juuri noin!


    • Anonyymi

      minä en mitään miestä ota ja luovu hakuamsdtsni elämästä, enemmin tapan teidät laillisesti. Vitun hakkaavat estäjät, hyi saatana tappaisitte itsenne.

      • Anonyymi

        Hienoa mies, että piiloudut tässä jollain tavalla todelliseksi kokemasi kokemuksen takana naisen tarinaan, joku heikkolahjainen voi vaikka sitten kivasti fiilailla tätä ajatusta, että mieluummin kivitalo ku haulikkohäät tmv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa mies, että piiloudut tässä jollain tavalla todelliseksi kokemasi kokemuksen takana naisen tarinaan, joku heikkolahjainen voi vaikka sitten kivasti fiilailla tätä ajatusta, että mieluummin kivitalo ku haulikkohäät tmv

        Yhdyn tuohon.Ei tarvii syyttää ja säätää kun on aito ja rehellinen rakkaudessa.
        Sinkku on sinkku ja selittämättömässä suhteessa on joku joka varaa sydämmen.Näin elämä on helppoa.Wi loukkaa ketään ja kukaan ei kosta loukatuksi tulemista.


    • Anonyymi

      minut jos haluat niin ihkakasan porukalle sanotaan ei. niiden juttuihin ei lähdetä mukaan ja meidän elämästä pidetään kiinni. mitään ei niille anneta tai myydä ilman perusteellista harkintaa, ja yhdessä mietittynä. ne on pahoja, ahneita ja paskaa tuovia. samoin Lapin väkeä kannattaa, karttaa.

    • Anonyymi

      näetkö nyt jos niille antaa mitään siimaa, vievät koko ongen. niiden kanssa ei voi tehdä yhteistyötä, pakko olla tekemisissä mutta aina suojauksen kanssa. eivät ole hyviä. oikeasti.

    • Anonyymi

      talousväessä on se Robert, älä luota muihin, siksi se sopimus tehtiin. tällä hetkellä syövät ja yrittävät viedä väkisin ja, saada hyötyä. mennään pienemmin nyt ja yritän saada rahaa joka paikasta, niin laajalle levitetty etteivät jaksa kaikkea estää. tuo yx työ on vai yx työ hyötyä muutenkin kuin rahassa mikä kasvaa, myös.

    • Anonyymi

      jos tekisin nyt omia hommia, en tekisi niitä enää pitkään. ja niiden on pakko korvata menneitä jotenkin. täällä on nyt ainakin asunto ja perusjutut. nousen kyllä mutta älä sotkeennu noihin tslousjutyuihin, jatketaan eteen päin. takkiin tuli mutta vielä tuleva on valoisa. ne tappelee itsensä hengiltä, psljst ei riitä pitämään työssä jaksamista ja kehittymiseen ei riitä tietoiduutta kaikilla, mt jutuilla monet saa, töitä mutta jälki ja olotila eivät ole priimaa, siksi jotkut auttaa ja saa samalla itse lääkettä. luota minuun, älä minuun liittyvissä muissa jutuissa. mennään pois täältä.

    • Anonyymi

      tehdään se vauva vaikka 😘 ja etsin töitä koko ajan, nyt vielä kaikki on mahdollista tämänkin jälkeen, mutta ei kohta jos jatkuu näin. nyt tiedoista on hyötyä, ei ole meidän juttuja tai liity meihin. asiat voi muuttua, joten tyydytään näihin.

    • Anonyymi

      Oletko sellainen ujon sorttinen?
      Minä olen ihastunut erääseen, ujoon tai hiljaiseen, miten sen nyt ottaa.
      Lähestyminen on vaikeaa juuri sen takia.
      Enkä ole täysin selvillä tietääkö mies kiinnostuksestani ja onko itse edes kiinnostunut juuri minusta.
      En tiedä miten edetä hänen kanssaan.. normaalisti minulla ei ole mitään vaikeuksia tutustua ihmisiin, mutta kun on enemmän tunteita se on vaikeampaa.
      Toivon vaan että mies edes jotenkin näyttäisi jossa mitään tunteita on 🥹
      Näemme aika harvoin mutta olen yrittänyt tavatessamme hymyillä rohkaisevasti, hän ei vaan katso minuun joten hukkaan menee sekin.

      • Anonyymi

        Lisään vielä että emme ole sanaakaan vaihtaneet emme missään viestitelleet. Tiedämme toisemme nimeltä kuitenkin, ainakin minä.
        Samoilla hoodeilla pyöritään kuitenkin.
        Emme ole nuoria.
        Kuitenkin juuri sopivassa iässä ymmärtääksemme elämää ja toisiamme jos yhteen päädymme.
        - naiselta


    • Anonyymi

      Ehkä se ei olisi hänelle hyväksi sitten tai jotain muuta ”toissijaista”, kun ei oo tullu kesää sinulle mies netistä, jonka tapa puhua tarpeellisista hankinnoista kuulostaa venkulan puheelta

    • Anonyymi

      Olen huomannut :) Haluan pysyä rinnallasi ja tukenasi :) Olet minulle hyvin tärkeä :) Meillä on koko elämä aikaa ♥️ Voi kun voitais taas kasvotusten ja rauhassa näistä jutella jotta voisin syvemmin sua huomioida ja ymmärtää :) en säikähdä mistään :)
      Ps.olen siirtynyt täältä lähes täysin pois wa:n puolelle juttelemaan kanssasi ♥️

      • Anonyymi

        LÄHES täysin pois 🤣 vitsiniekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LÄHES täysin pois 🤣 vitsiniekka.

        Tuon tekstin kirjoittaja voi olla hakkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon tekstin kirjoittaja voi olla hakkeri.

        Niin on! Tiedän ettet ikinä puhuisi minulle noin :) Olemme aina puhuneet vain asiallisesti ja kunnioittavasti toisillemme :)


      • Anonyymi

        Ei viestiä wa:ssa sinulta😁


    • Anonyymi

      se on sairautta haluta syödä jotakin koko ajan ja elää jonku energialla ja tietoisuudella. se on hirveää kun ne ei päästä irti ja tuhoavat sinun elämän sillä että haluavat sinua, ei seksuaalisesti mutta se voi siksi muuttua. en halua.

    • Anonyymi

      se on se alistus, jopa naiset miehen vaikutteita alistaa jotta saavat itseensä toista ihmistä. se on 50 + naisten sakki siinä, mutta myös nuoremmat. ahdistavaa, hirveää, ja osa tekee sitä väkivalloin ja on koukussa siihen, sitten sanotaan kilpailua, yhteistyötä jne. en kuulu heihin mutta yrittävät ahaa, nurkkaan jotta voivat syödä sinua, ja ovat jopa tappaneet niin, selvisin. ei ole hauskaa kun omalle kohdalle sattuu, eikä imartele tai ketää myötätuntoa. kun ei niitä saa siitä pois, kun ne ei halua, minä en halua siihen kuulua.

    • Anonyymi

      se ei ole hauskaa töissä kun tulevat lähelle ja imevät itseensä sinua, ja kilpailevat töissä hyökäten töiden kimppuun ja tehden sitä jopa väkivalloin ja kiusaten. se on ahdistavaa ja hirveää. ne on sairaita mutta se on ällöä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä että kehitystä tulee. Täälläkin sama prosessi käynnissä, mutta vaikka kehitys on hidasta ja välistä tulee takapakkia, niin lopputulokseen voi olla vaan tyytyväinen. Pystyt siihen!

    • Anonyymi

      Minunkin olisi parempi olla hänen ( miehen) kanssa eikä vähiten ahdistuneisuuden ja masentuneisuuden takia... Ja kuka ei olisi vähän erikoinen kun energiaa menee omiin sisäisiin kamppailuihin, ei jaksa käyttäytyä "normaalisti."

      Mua ei ainakaan edes kiinnosta "normaalit" miehet, eihän ne voi ymmärtää näin erikoista naista - hyvässä ja pahassa.

    • Anonyymi

      Ei kukaan rupea sun äidiksi, että sinua ei ahdistaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe