Poistettava numerosi

Anonyymi-ap

En lähde tähän sairaaseen pelleilyysi enää mukaan.

34

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee se. Minäkin poistin sun numeron.

      • Anonyymi

        Sivusta, itse tein kans näin, ku lopulta ymmärsin toisen petollisuuden.


    • Anonyymi

      Et kai anna numeroasi kellekään?

      • Anonyymi

        Mitä se haittaa ne on niitä irl tuttuja jotka täällä tsättää kun jäävät rysänpäältä muuten kiinni.Preapaid toisella on uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se haittaa ne on niitä irl tuttuja jotka täällä tsättää kun jäävät rysänpäältä muuten kiinni.Preapaid toisella on uskoisin.

        Sitte vielä.Ei ne mitään lopeta ovat vain vähän nyt hermona.Kohta taas kuumana toisiinsa.


    • Anonyymi

      Se niistä väleistä.

    • Anonyymi

      Juu ok..Sinä ansaitset kultaa terkuin siltz

    • Anonyymi

      Minulla ele edes numeroa.

    • Anonyymi

      Mun mielestä kyllä pyysin ärrällä ei-poistettavaa.

      • Anonyymi

        Niin että sitä ei voi poistaa.


    • Anonyymi

      Vttu mitä pelleilijöitä nämä alvariinsa näpyttäjät.
      Menis töihin. :D…

    • Anonyymi

      Moi pitää mennä.

    • Anonyymi

      Sattuuko se enemmän mitä luet vai mitä teet toiselle täällä. Muista että sitä saa mitä tilaa. Haukkuminen ja yksityiselämän asioiden levittely satuttaa ja toisen pettäminen ja valehtelu. Olet h*ram

      • Anonyymi

        En tiedä kuka mutta voin sanoo etten tunne mitään tällä hetkellä.Haluan tukea heikompia kiusaajilta.Otan vastaan iskut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka mutta voin sanoo etten tunne mitään tällä hetkellä.Haluan tukea heikompia kiusaajilta.Otan vastaan iskut .

        ...Olen päässyt elämässä pisteeseen mikään ei voi enään vahingoittaa minua .Suora toiminta ainoastaan esim.aseellinen hyökkäys voi mutta en suosittele.


    • Anonyymi

      Eikö sun pelissä saa muut pelata sun säännöillä?

      • Anonyymi

        Ootko ihan sekasin.Pelit ja kotirauhan rikkominen kameroin ja mikein ei ole enää reilua peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan sekasin.Pelit ja kotirauhan rikkominen kameroin ja mikein ei ole enää reilua peliä.

        Aika kovat harhat pitäiskö mennä piripirkon luo kysymään käsikauppa lääkettä sehän tietää tropeista kaiken vittuako täällä vingut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan sekasin.Pelit ja kotirauhan rikkominen kameroin ja mikein ei ole enää reilua peliä.

        Otan osaa😓


    • Anonyymi

      ja piustaytw kaikki yhteydet ja "syömiset", ja toivottavasti pääsen kostamaan ja aiheuttamaan helvetisti hakkaamista ja pahaa 😂

    • Anonyymi

      Inhoan manipuloijia/valehtelijoita yli kaiken. Ei mitään arvostusta enää sinua kohtaan nainen.

      • Anonyymi

        Tunne on molemminpuolinen. -sivusta


    • Anonyymi

      Laita edes alkukirjain kenelle tämänkin halusit tiedottaa. Luulen ettei asianosainen enää näitä oo lukemassa?

      • Anonyymi

        A naiselle. Kyllä hän täällä haukkunut/ mustamaalaillut pitkään jo. Tutkittu juttu.


    • Anonyymi

      Poista, laita estot sosiaaliseen mediaan ja jatka elämääsi eteenpäin. Ei siitä tarvitse numeroa tehdä.
      Luoja sentään taas tätä ihmisen eloa.
      Minkä takia vingut ja vikiset jos ei maistu?

    • Anonyymi

      Hyvä niin! Miehesi ei tarvitse kytätä sun puhelinta enää.

    • Anonyymi

      Mitäs mun numero tähän liittyy?

    • Anonyymi

      Voit poistaa numeroni, jos annat ennen sitä, vielä kerran paljaalla painaa :/ ?

      • Anonyymi

        Kuka ja ketä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe