Kärsimätön luonne

Tulinen mies

Minulla on kärsivällisyyden kanssa pikku propleemia, oikeestaan suuria kun sitä ei ole. Kaikki pitää aina tapahtua heti tai ei ollenkaan. Otan tänään mieluummin sata euroa kuin huomenna tuhat, sillä en tiedä muuttaako antaja mielensä tai tuleeko sitä huomista koskaan. Tämä ei ole mikään hetkellinen asia vaan on vaivannut lapsesta asti ja en edes huomaa aina sitä. Joskus joku ilkeä neropää on päässyt julkisesti rokottaan, on kärsimätön mies, vaikka kahvipöydässä.
Mutta mistä sitä onkii kun sitä ei ole?
Olen nuorempana yrittänyt olla "rauhallinen", mutta se päättyy räjähdykseen. Aikansa jaksan ja sitten pinna palaa, räjähdän.

En nyt mikään hullu ole, että niinku aina räjähdän, mutta tässä sanon sen mikä kiusaa. En tietenkään kaikkien ihmisten kanssa, mutta olen huomannut tietyt luonteet jotka saavat aikaan räjähdyksen. Olen keski-ikäinen mies ja yhtä tulinen lapsesta asti. Nuorisovankilassa yhtäaikaa 30 vuotta sitten olleet ovat muistelleet; siinä oli tulinen mies.
Psykiatrian erikoislääkäri sanoi, tai monikin, minulla olevan räjähdysaltis persoona. Ei räjähtävä luonne mutta räjähdysaltis, se on erilainen. Monesti sitten tulee katumus jälkeenpäin. Pyydän kyllä anteeksi. Voi vaahtera tätä touhua. Onko muita samanlaisia?

6

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Linda-

Et ole yksin. Kyllä on muitakin samanlaisia. Eikö sinulle ole tarjottu käyttäytymisterapiaa?

• Debrakineettinen

Epilepsialääkkeitä, Deprakine ja Tegretol on käytetty tasaamaan impulsiivisuutta. Luulen sinulla olevan samantyylinen asia. Myös Fontex, Seronil ja muut luulisi auttavan.

Tsemppiä!

• explosive

...olen aika arvaamaton luonteeltani myöskin. Olen kuin terrieri. Hyvää kesää sinulle!

• Slowly

Et voi aivan kärsimätön olla, koska olit kärsivällisesti kirjoittanut noinkin pitkän selostuksen tilanteestasi, ja vieläpä ilman yhtäkään kirjoitusvirhettä!
      Olisiko niin, että sinä et ole kärsimätön, vaan ihmiset, joiden kanssa joudut tekemisiin ovat hitaita, saamattomia nahjuksia ?

• dynamiittia

Mun isä on ollut ja on edelleen kahdeksankymppisenäkin räjähdysaltis.

Kiivaudesta ja nopeudesta oli sille hyötyä sodassa, se palas sieltä haavoittumattomana. Muilla on vaikeaa hänen lähellään...

• Leena

Kun en ole lääkäri niin en voi ruveta diagnosoimaan mitään!Oletko käynyt testeissä jossa sinulta olisi testattu AD/HD?Eikö tuo psykiatri kertonut sinulle mikä vaivaa?Aika outoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe