Minulla on kärsivällisyyden kanssa pikku propleemia, oikeestaan suuria kun sitä ei ole. Kaikki pitää aina tapahtua heti tai ei ollenkaan. Otan tänään mieluummin sata euroa kuin huomenna tuhat, sillä en tiedä muuttaako antaja mielensä tai tuleeko sitä huomista koskaan. Tämä ei ole mikään hetkellinen asia vaan on vaivannut lapsesta asti ja en edes huomaa aina sitä. Joskus joku ilkeä neropää on päässyt julkisesti rokottaan, on kärsimätön mies, vaikka kahvipöydässä.
Mutta mistä sitä onkii kun sitä ei ole?
Olen nuorempana yrittänyt olla "rauhallinen", mutta se päättyy räjähdykseen. Aikansa jaksan ja sitten pinna palaa, räjähdän.
En nyt mikään hullu ole, että niinku aina räjähdän, mutta tässä sanon sen mikä kiusaa. En tietenkään kaikkien ihmisten kanssa, mutta olen huomannut tietyt luonteet jotka saavat aikaan räjähdyksen. Olen keski-ikäinen mies ja yhtä tulinen lapsesta asti. Nuorisovankilassa yhtäaikaa 30 vuotta sitten olleet ovat muistelleet; siinä oli tulinen mies.
Psykiatrian erikoislääkäri sanoi, tai monikin, minulla olevan räjähdysaltis persoona. Ei räjähtävä luonne mutta räjähdysaltis, se on erilainen. Monesti sitten tulee katumus jälkeenpäin. Pyydän kyllä anteeksi. Voi vaahtera tätä touhua. Onko muita samanlaisia?
Kärsimätön luonne
6
1624
Vastaukset
- -Linda-
Et ole yksin. Kyllä on muitakin samanlaisia. Eikö sinulle ole tarjottu käyttäytymisterapiaa?
- Debrakineettinen
Epilepsialääkkeitä, Deprakine ja Tegretol on käytetty tasaamaan impulsiivisuutta. Luulen sinulla olevan samantyylinen asia. Myös Fontex, Seronil ja muut luulisi auttavan.
Tsemppiä!- explosive
...olen aika arvaamaton luonteeltani myöskin. Olen kuin terrieri. Hyvää kesää sinulle!
- Slowly
Et voi aivan kärsimätön olla, koska olit kärsivällisesti kirjoittanut noinkin pitkän selostuksen tilanteestasi, ja vieläpä ilman yhtäkään kirjoitusvirhettä!
Olisiko niin, että sinä et ole kärsimätön, vaan ihmiset, joiden kanssa joudut tekemisiin ovat hitaita, saamattomia nahjuksia ? - dynamiittia
Mun isä on ollut ja on edelleen kahdeksankymppisenäkin räjähdysaltis.
Kiivaudesta ja nopeudesta oli sille hyötyä sodassa, se palas sieltä haavoittumattomana. Muilla on vaikeaa hänen lähellään... Kun en ole lääkäri niin en voi ruveta diagnosoimaan mitään!Oletko käynyt testeissä jossa sinulta olisi testattu AD/HD?Eikö tuo psykiatri kertonut sinulle mikä vaivaa?Aika outoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185