Mustasukkaisuus on aalto

Anonyymi-ap

Joka vyöryessään pilaa hyvänkin päivän💔

18

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta turiset 👍🏻
      Onneksi itselläni ei ole ollut mustasukkaisia kavereita, ainakaan miespuolisia 😏

    • Anonyymi

      Missä semmoista on?

    • Anonyymi

      Tiedätkö edes mitä mustasukkainen tarkoittaa? Pieni vihje se ei tarkoita sitä että ottaa pultit kun tyttö tai poikaystävä nai muiden kanssa!

      • Anonyymi

        Valitettavasti tiedän. Sitä ei voi sanoiksi pukea sitä tunnetta, mikä itseään inhottaa, kun mitään ei ole, ei ole mitään syytä muuta kun et itse voi saavuttaa, niin et tahdo muidenkaan saavuttavan. Vähän sekavaa, mutta Tunteet on sellaistayllerrystä että niistä selvää ota - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tiedän. Sitä ei voi sanoiksi pukea sitä tunnetta, mikä itseään inhottaa, kun mitään ei ole, ei ole mitään syytä muuta kun et itse voi saavuttaa, niin et tahdo muidenkaan saavuttavan. Vähän sekavaa, mutta Tunteet on sellaistayllerrystä että niistä selvää ota - ap

        Miten tämä ilmenee? Mitä sinä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä ilmenee? Mitä sinä teet?

        En tee yhtään mitään, ei se ulospäin näy, eikä kuulu. - ap


    • Anonyymi

      Otan rakas nainen mustasukkaisuutesi välittämisenä, mutta sen haluan sinulle sanoa, ettei siihen ole mitään syytä. Haluaisin halata ja suudella sua niin pitkään, että uskot. Jos päästään joskus rauhassa kahdestaan juttelemaan niin lupaan, ettei jää mitään epäselvää. Laita minulle vaikka joku harmiton ”mitä kuuluu” viesti niin vastaan ja pyydän sua treffeille.

      • Anonyymi

        Tämä oli ihana 😍


    • Anonyymi

      No en ole mustasukkainen, kun en enää tiedä, että kenestä pitäis niinku olla?

    • Anonyymi

      Ei kait sen nyt koko päivää tarvitse pilata. Tunteita tulee ja menee.

    • Anonyymi

      Väittäisin pilaavan jopa koko elämän, jos se ei pysy kohtuudessa, mutta mistäs minä tyhmä tiedän mitään.

      • Anonyymi

        Niin, se häiritsee elämää, ei hänen, minun. Jätän hänet rauhaan, niin sairas en ole. En silti pidä tunteesta - ap


    • Anonyymi

      Minä en ole kokenut mustasukkaisuutta kenestäkään.

    • Anonyymi

      Ihmisellä on oikeus rentoutua virallisen moraalin luomasta stressistä.

    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus on tunne, joka perustuu epävarmuuteen ja negatiiviseen tunteensiirtoon siitä tunteesta jota henkilö itse kokee ja siirtää sitä jonkun tai joidenkin muun tai muiden syyksi ja vastuulle. Kannattavaksi. Kukaan ei ole niin erityinen. Että juuri ne omat tunteet olisi niitä, millä pilata myös muiden fiiliksiä.
      Jos täällä on joitain pareja. Jotka saavat kiksejä siitä, että kokevat olevansa haluttuja, kun toinen on mustasukkainen. Niin kehottaisin miettimään vielä kerran jos toisenkin. Onko tervettä ylipäätään. Intohimoinen suhde on eri asia kuin mustasukkainen suhde. Plus. Jos jotkut sotkevat suhteissaan. Niin ne osapuolet on itse vastuussa. Omista sotkemisistaan. Eipä kosketa osattomia asiaan. Vaikka kuinka negatiivisia provo ja muita huomio juttuja täällä olisikaan. Niin mulle sinkkuna tästälähin aivan sama. Liikaa yrittänyt ottaa täälläkin muita huomioon ja miettiä kenelle saa mahdollisesti ja mitä kirjoittaa. Ja mikä mahdollinen paskamyrsky alkaa, jos joku vetää omia tulkintojaan. Ei jaksa enää. Mustasukkaisuus on tavallaan emotionaalista kiristämistä. Ja voi pahentua sairaisiin mittasuhteisiin. Nähty ja koettu aikoinaan. Siitä touhusta on söpöt välittämiset huomioinnit ja kiksit suhteessa kaukana, jos pitää pitää toista ihmistä panttivankina. Huvittavaa. Että on tullut elettyä se Tukholman syndrooma ihan livenä. Mutta kaikkea sitä mahtuu elämään. Ja ei liity keneenkään täällä.
      Mutta muistutampa nyt vaan. Ettei oo ihan leikin asia aina. Ja väsyttää sanoa niitä sivusta juttuja. Ettei joku mustasukkainen käsitä omiaan ja vedä taas jotain uhriutumis juttuja. Mikään tällä palstalla nypi viha viestejä enempää kuin ne mustasukkaiset muiden yli kävelijät ja itsestään niin helvetin tärkeäksi tekijät. Kaikki täällä on jostain sivusta ja kirjoittavat omiaan. Jos joku kokee sen liian henkilökohtaisena tai ei omaan tarinaan sopivana. Niin sitten kokee. Ei tämä ollut mihinkään yhtälöön kirjoitettukaan. Vaan aiheesta ylipäätään.

      • Anonyymi

        Asioissa monia puolia.Voi olla monia keissejäkin.Voi olla rakkaushuijareita joiden motiivi on raha,kosto,kaverin jelppiminen väärinkäsitykset yms.Ei aina asiat ole yksinkertaisia.Tällöin puolustaituminen kiusaamisessa näyttää mustasukkaisuudelle.


    • Anonyymi

      Tiedän 😳. Aina kun kuvittelen sinun kirjoittelevan täällä muille naisille

      • Anonyymi

        Kääk. Kuvittelet miehen kirjoittelevan täällä ja viellä muille naisille. Eihän kenenkään pitäisi kärsiä tuollaisista ennakkuluuloista edes sinun ajatusten tasolla. Nyt jäitä hattuun ja vähemmän palstaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe