Kumma ilmiö työntää jälkikasvu jokatoinen viikonloppu hoitoon että pääsee kupille
Perheenäidit usein ryypyllä
31
2804
Vastaukset
- Anonyymi
Sekin on kumma ilmiö,että aloitukset tuppaa olemaan negatiivisia järestään. Positiivisia aloituksia ei vaan löydy. No kukin tyylillään, mukavaa kesää sinulle kumminkin.
- Anonyymi
Minusta hyvä, että järjestävät lapsilleen hoidon ennen kuin menevät kupille. Äitikin on ihminen.
- Anonyymi
Ne ”kuppirahat” voisi kyllä laittaa vaikka lasten harrastuksiin. Taitaa täällä olla liian paljon lapsia jotka voi jo muutenkin huonosti ja joiden vanhemmat juovat ihan liikaa.
- Anonyymi
Hyvähän se on, että on antavia naisia yöelämässä.
- Anonyymi
Taitaa ihannitse kirjoittaja olla puutteessa näemmä.
- Anonyymi
Isovanhemmat ei välttämättä jaksa ,myös heitä ajateltava.
- Anonyymi
Kyllä moni ihann pakonedessä joutuupi isovanhempia käyttämään apuna.
- Anonyymi
Juominen ei kyllä ole pakon edessä
- Anonyymi
Kyllä äiditkin saa juoda, bilettää ja panettaa itseään!
- Anonyymi
Kyllä äiditkin joutaa olemaan vapaallasa lasten kanssa!
- Anonyymi
Yyyhoot vasta villejä menijöitä onkin
- Anonyymi
No sen takiahan ne just näitä yksinhuoltajia onkin. Ei kai kukaan järkevä mies akkaa halua jolla on kersalauma jo valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen takiahan ne just näitä yksinhuoltajia onkin. Ei kai kukaan järkevä mies akkaa halua jolla on kersalauma jo valmiiksi.
Juu ja on näitäkin miehiä,jotka ottavat kenet sattuu saamaan että saapi katon päänsä päälle syyskylmät tulossa.
- Anonyymi
Onko tältä illalta havaintoja?
- Anonyymi
Nyt ne tänään ne ovat täällä Wanhoilla vehkeillä, tule katsomaan
- Anonyymi
Ai jai ei ehtinyt
- Anonyymi
Mites meni
- Anonyymi
Minkäs teet, jos jano yllättää.
- Anonyymi
Mikään ei ole niin hottia kun liian pienissä vaatteissa turpa jumissa piehtaroiva nainen
- Anonyymi
Kyllä voisi mennä ekana peilin eteen ja kattoo.onhan se järkyn nälöustä kun läskit pursuaa liian tiukissa ja avonaisissa kuteissa.Ei ilo silmälle.
- Anonyymi
Karstulassa vaan ei ole miehiä kenen kanssa tekisi mieli harrastaa seksiä.
- Anonyymi
Suomensotti on aina valmis.
- Anonyymi
Tänään niitä on saalistamassa
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olihan ihanan antoisa viikonloppu, vaan karstulan miehet saa jäädä ilman, ne ei kelpaa kellekään💖
- Anonyymi
Tässä on varmaan Äiti joka on kyllästynyt elämään ja ei hyväksy toisten menemisiä joka ei todellakaan kuulu hänelle kaveripiiri käy vähiin kun välejä pistetään jäähylle.
- Anonyymi
Jotkut muijat"äidit"vaihtaa koko ajan miehiä kelpaa kuka vaan kunhan on rahaa taskussa ja lapset viikonloppuisin isovanhemmilla kuulkaa aina näkee ja kuulee ja huono maine leviää.
- Anonyymi
Tokkopa Karstulassa kukaan täysjärkinen selvinkään päin pystyisi aina olemaan.
- Anonyymi
Mikä täällä niin pahaa on?
- Anonyymi
Kohtaa itsesi ja puhu ongelmista,suu auki viina vain tuhoaa viimeisetkin aivosolut +sekoilu ,riidat ym.katumus sitten suuri /PUHU,PUHU....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559