Salaliittoteoreetikot sanoo että sammakkomerkin sisältävät elintarvikkeet ja tuotteet on vaarallisia

Anonyymi-ap

Ja että globalistit yrittää mäin myrkyttää liikaväestöä....
Minä sanon, että sekopäitä jotka näin kuvittelee

8

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sehän on kyllä varsin ikävää...

• Anonyymi

Sanovat että Bill Gates haluaa myrkyttää liikaväestöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanovat että Bill Gates haluaa myrkyttää liikaväestöä

Kyllä ja on sanonut sen julkisesti. Hän tekee malaria itikoita labrassa kuten Sikainfluenssan sai taas maailmalle jylläämään 200 luvulla sekä korona viruksen. Rokotteiden takana on hän kuten tämän feikki ruoka 3D laboratorio ruuan takana amerikassa. Mikään ruoka ei ole tulevaisuudessa aitoa. Kaikki tekemällä tehty ja käsitelty meidän vähentämiseen. Haukkukaa vain hulluksi niitä ketkä tietävät totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja on sanonut sen julkisesti. Hän tekee malaria itikoita labrassa kuten Sikainfluenssan sai taas maailmalle jylläämään 200 luvulla sekä korona viruksen. Rokotteiden takana on hän kuten tämän feikki ruoka 3D laboratorio ruuan takana amerikassa. Mikään ruoka ei ole tulevaisuudessa aitoa. Kaikki tekemällä tehty ja käsitelty meidän vähentämiseen. Haukkukaa vain hulluksi niitä ketkä tietävät totuuden.

Kuunteletko itseäsi miten pimeä olet?

Väität ilmeisedti myös että koronarokotteet oli pahasta, vaikka ne esti sen ettei vielä useampi kuollut pandemiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuunteletko itseäsi miten pimeä olet?

Väität ilmeisedti myös että koronarokotteet oli pahasta, vaikka ne esti sen ettei vielä useampi kuollut pandemiaan

Teistä kahdesta sinä olet kyllä se pimeämpi, jos vielä uskot noihin koronavalheisiin.
        Sivusta

(Mutta tuo sammakkohorina on ihan oma lukunsa. Ei siihen kukaan täysjärkinen usko. Trollit agitaattorit ja muutamat täysidiootit vain.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teistä kahdesta sinä olet kyllä se pimeämpi, jos vielä uskot noihin koronavalheisiin.
        Sivusta

(Mutta tuo sammakkohorina on ihan oma lukunsa. Ei siihen kukaan täysjärkinen usko. Trollit agitaattorit ja muutamat täysidiootit vain.)

Koronaan kuoli kymmeniä miljoonia ihmisiä. Ja olisi kuollut reilusti enemmän ilman rokotuksia.

Luuletko että espanjantauti ja musta surma oli valetta

Luulet varmaankin että aids ja kuppakin on valetta

• Anonyymi

Ei totuus ole välttämättä kaukana tuostakaan. Aika moni asia on kuitenkin pelkkää kusetusta, mutta monet silti uskoo kirkkain silmin kaiken mitä syötetään. Näin on ihan korkeasti koulutetuista lähtien. Jotenkin luullaan, että asiat ovat sattumanvaraisia ja että tiede määrää maailmassa.

• Anonyymi

Mä syön vain elintarvikkeita joissa on luiden kuvia, niistä tiedän että ne varmasti sisältää riittävästi kalkkia. ☠️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe