Pääsin kaipauksen yli alle kuukaudessa

Anonyymi-ap

Muutama vinkki:

1. Älä lue näitä keskusteluja tai muita vastaavia
2. Ota omaa aikaa
3. Laastari

24

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Testattu (ei toiminut)
      2. Testattu (ei toiminut)
      3. Testattu (en pystynyt eli ei toiminut)

      • Anonyymi

        Ei toiminut mullakaan vaikka 3kk tehnyt näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toiminut mullakaan vaikka 3kk tehnyt näitä

        Kokeilin vain yhden kerran. Sain vieläpä jälkeenpäin vihat niskoilleni, kun kerroin tälle deitilleni tunteitteni olevan vielä entisessä.


    • Anonyymi

      En minä halua päästä yli. Haluan hänet vierelleni.

      • Anonyymi

        Olisitpa minun kaipaama nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa minun kaipaama nainen.

        Olen mies ja kaikki täällä ei ole sinulle muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja kaikki täällä ei ole sinulle muutenkaan.

        Eikä aloitus ollut sinulle stanan vesipää. Sun ylipääsemiseen mitään laastaria tarvita, vaan autolla yli vaa.
        -t. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä aloitus ollut sinulle stanan vesipää. Sun ylipääsemiseen mitään laastaria tarvita, vaan autolla yli vaa.
        -t. Ap

        Tuon perusteella entinen kaivattus ei kyllä menettänyt yhtään mitään. Enkä ihmettele yhtään, että tuollainen roska otti vielä laastarinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä aloitus ollut sinulle stanan vesipää. Sun ylipääsemiseen mitään laastaria tarvita, vaan autolla yli vaa.
        -t. Ap

        Mites meni, keitti vähän yli anonyymipalstalla? Tsemppiä sulle hei ja onnea hienosta aloituksesta! /20:35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä aloitus ollut sinulle stanan vesipää. Sun ylipääsemiseen mitään laastaria tarvita, vaan autolla yli vaa.
        -t. Ap

        Hyvä Ap! Hitto et repesin nauruun, kun jauhotit tuon pällin.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon perusteella entinen kaivattus ei kyllä menettänyt yhtään mitään. Enkä ihmettele yhtään, että tuollainen roska otti vielä laastarinkin.

        Menikö tunteisiin, kun sait tuommoisen itkupotkuraivarin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Ap! Hitto et repesin nauruun, kun jauhotit tuon pällin.

        -sivusta

        Vai miten päin se meni, pälli? Harmittaako kovasti joku keskustelu ?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin, kun sait tuommoisen itkupotkuraivarin?

        Katso !! Sait kirjoitettu a yhden lauseen, missä pilkku ja yhdys sana oikein !!!


    • Anonyymi

      En ikinä pystyisi ottamaan laastaria. En omalta kannaltani edes halua, mutta moraali sanoo vastaan siinä vaiheessa, kun toista ihmistä pitäisi tosiaan kohdella laastarina. Ei ikinä.

      • Anonyymi

        Joo, sama. Siksi en pystynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama. Siksi en pystynyt.

        Ja sivusta olin, sori


      • Anonyymi

        Samat sanat! Hyväksikäyttöä ja toisen tunteilla leikkimistä. Sehän jättää toiseen sitten samat arvet. Todella empatiakyvytöntä.


    • Anonyymi

      Ei se taida noin yksinkertaisesti toimia koska ihastus valtaa mielen alati, vaikka olet pyörälenkillä, saattaa vastaan tuleva neiti koiran kanssa muistuttaa etäisesti kaipaamaasi neitiä, sen jälkeen loppumatka kuluukin viihdyttävästi milloin suukkoja jaellen tai muuten mieluisassa hetkessä.
      Tuossa taisi se oma aikakin muuttua seurustelu ajaksi, eli neiti varasti senkin hetken tuppaantumalla seuraksi.
      Jos tykkää neidistä, ei löydä toisesta sitä samaa joka on kiinnostuksen herättänyt, eikä näin ollen pysty löytämään korvaavaa hänen tilalleen.

      • Anonyymi

        Toivon ettei poika tapata omaa lemmikki Kissaa tuon naisen takia lun eivät välttämättä koira ja kissa tule toimeen keskenään.
        Ihan sairasta toimia niin!!!!!!


    • Anonyymi

      Ap olisit
      Tarkentanut et näin unohdetaan panosuhde jossa ei oo
      Tunteita mukana nuorena aikuisena kuin kokeillaan
      kaikkea . Minäkin olen joutunut oppimaan
      Vaikka nuorena silloin ennen olisin olut samaa mieltä.
      Sitte kun sä rakastut jos kykenet siihen,
      siihen ettet unohdakkaan sitä kaikkein tärkeintä henkilöä
      Ja vaida kuin sukkia

    • Anonyymi

      T. Hehku

    • Anonyymi

      Ei kyllä tämä resepti toimii:
      - ymmärrä, ettei sitä koskaan oikeasti kiinnostanut, koska muutenhan jotain olisi tapahtunut
      - totea, että se kaipaa varattua tai mitä tahansa, jolla on pulssi
      - mieti, mitä haluat elämältä- siltä mitä on jäljellä
      Auttaa varmasti. Ei tarvi laastareita eikä muita kolmansia.

    • Anonyymi

      That guy's bandate is his current spouse. 😅

    • Anonyymi

      4. Aika. Ajan kuluminen ja yhtäkkiä näet hänet sielusi silmillä ja ymmärrät, että teitä ei ole eikä tule. Eikä hän edes tuntenut vetoa. You are completely free.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe