Onko kukaa tietonen, onko jyväskylän alueeella hylättyjä rakennuksia johon pääsis sisälle. Ois hyvä jos olis noin 8km säteellä jkl keskustast.
Hylätyt alueet jyväskylä 2024
15
781
Vastaukset
- Anonyymi
Valkoinen rivitalo kivistöllä tavintiellä ollut hylättynä jo vuosia.
- Anonyymi
Ei saa mainostaa koska tarkoitus periä ei koskaan tiedä ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus periä. Ai sinullako vai kenellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus periä. Ai sinullako vai kenellä?
Muistakaa perintövero!
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalon ympärillä ei ole hylättyjä alueita.
- Anonyymi
Siellä on vain hylättyjä ihmisiä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Kivistön maine on pilalla yhden hylätyn rivitalon takia. Piha alue hoitamaton ryteikkö. Alueen omistusasuntojen arvo laskee.
- Anonyymi
Kyllä sen on ihan muutenkin ollut pilalla jo kasarmeista alkaen. Juuri sellaista Suvimäen Klubitalon tulevaa kamaa.
- Anonyymi
Korpilahdella on hylätty Alasintie 3! Etenkin nuorten naisten kannattaa mennä!
- Anonyymi00015
Kyllä kaikkiin rakennuksiin sisälle pääsee.
- Anonyymi00016
Hylätyt talot ,nuuskivat stalkkerit..aiotko mennä polttamaan? Ip osoite jää kysyjältä t selvätietoa
- Anonyymi00017
Kivistön hylätyn rivitalon, tavintie 5 g, omistaa Oloasunnot 1 Oy, c/o Newsec Property AM Finland Oy, PL 52 00101 Helsinki, puh. 010 389 600. Sieltä voi kysellä, jos kiinnostaa.
- Anonyymi00018
Tontin omistaa kaupunki, tilalle tullee hieno uusi kerrostalo. 70 luvulla rakennettuja kerrostaloja purettaneen alueelta, olkoon omistus tai vuokrataloja. Kurjenkujalle tulee kaksi uutta taloa ja kivistön työväentalon tontilla kohta uusi talo ja kauppa. Kehitys menee eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947