Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.
0Äänestä
Anonyymi00006
Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.
0Äänestä
Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.
Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.
0Äänestä
Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.
Se olin varmaan juurikin minä.
0Äänestä
Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla hän.
0Äänestä
Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.
0Äänestä
Anonyymi00010
Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.
0Äänestä
Anonyymi00011
Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?
0Äänestä
Anonyymi00012
Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.
0Äänestä
Anonyymi00014
Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.
0Äänestä
Anonyymi00017
”Samanlaisia koneita” 😂
0Äänestä
Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
”Samanlaisia koneita” 😂
😉😉😉
0Äänestä
Anonyymi00016
Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.
0Äänestä
Anonyymi00019
En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.
0Äänestä
Anonyymi00020
Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella
0Äänestä
Anonyymi00021
Finnair ja BA
0Äänestä
Anonyymi00022
Air Somalia
0Äänestä
Anonyymi00023
En osaa vastata. En matkustele.
0Äänestä
Anonyymi00024
Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.
0Äänestä
Anonyymi00025
Sääksiair
Navigointi onnistuu
0Äänestä
Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sääksiair
Navigointi onnistuu
Qantas ei oo koskaa tullu alas ?
0Äänestä
Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.
0Äänestä
Anonyymi00027
Turkish airlines
0Äänestä
Anonyymi00028
Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.
0Äänestä
Anonyymi00030
Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.
0Äänestä
Anonyymi00031
Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella
Vastaukset 32
Vanhimmat
Finnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa.
En tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa.
Oletko ulkomailla koskaan käynyt?
Olen ruotsissa ja virossa käynyt.
Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.
Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.
Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.
Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?
Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.
Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.
”Samanlaisia koneita” 😂
😉😉😉
Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.
En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.
Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella
Finnair ja BA
Air Somalia
En osaa vastata. En matkustele.
Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.
Sääksiair
Navigointi onnistuu
Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.
Turkish airlines
Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.
Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.
Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella
Norwegian on näppärä perushyvä