lentoyhtiö palstalaisten mielestä?
Mikä on paras
32
397
Vastaukset
- Anonyymi
Finnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa.
- Anonyymi
En tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa.
- Anonyymi
Oletko ulkomailla koskaan käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ulkomailla koskaan käynyt?
Olen ruotsissa ja virossa käynyt.
- Anonyymi
Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.
- Anonyymi
Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.
Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.
Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.
Se olin varmaan juurikin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olin varmaan juurikin minä.
Saatat hyvinkin olla hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla hän.
Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.
- Anonyymi
Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.
- Anonyymi
Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?
- Anonyymi
Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.
- Anonyymi
Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.
- Anonyymi
”Samanlaisia koneita” 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Samanlaisia koneita” 😂
😉😉😉
- Anonyymi
Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.
- Anonyymi
En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.
- Anonyymi
Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella
- Anonyymi
Finnair ja BA
- Anonyymi
Air Somalia
- Anonyymi
En osaa vastata. En matkustele.
- Anonyymi
Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.
- Anonyymi
Sääksiair
Navigointi onnistuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääksiair
Navigointi onnistuuQantas ei oo koskaa tullu alas ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Qantas ei oo koskaa tullu alas ?
Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.
- Anonyymi
Turkish airlines
- Anonyymi
Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.
- Anonyymi
Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella
- Anonyymi
Norwegian on näppärä perushyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693