lentoyhtiö palstalaisten mielestä?
Mikä on paras
32
318
Vastaukset
- AnonyymiFinnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa. 
- AnonyymiEn tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa. - AnonyymiOletko ulkomailla koskaan käynyt? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko ulkomailla koskaan käynyt? Olen ruotsissa ja virossa käynyt. 

- AnonyymiOlen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla. - AnonyymiMä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla. Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti. Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista. Se olin varmaan juurikin minä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Se olin varmaan juurikin minä. Saatat hyvinkin olla hän. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Saatat hyvinkin olla hän. Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken. 

- AnonyymiMiksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen. 
- AnonyymiSaahan sitä aina haaveilla kuitenkin? - AnonyymiMut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan. 

- AnonyymiSamanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa. - Anonyymi”Samanlaisia koneita” 😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:”Samanlaisia koneita” 😂 😉😉😉 

- AnonyymiOnko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta. 
- AnonyymiEn oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet. 
- AnonyymiAurinkomatkoilla on paras kone voin suositella 
- AnonyymiFinnair ja BA 
- AnonyymiAir Somalia 
- AnonyymiEn osaa vastata. En matkustele. 
- AnonyymiTyömatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava. - AnonyymiSääksiair 
 Navigointi onnistuu
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sääksiair 
 Navigointi onnistuuQantas ei oo koskaa tullu alas ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Qantas ei oo koskaa tullu alas ? Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti. 

- AnonyymiTurkish airlines 
- AnonyymiParas lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia. 
- AnonyymiMiksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin. - AnonyymiMitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella 

- AnonyymiNorwegian on näppärä perushyvä 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410461
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1348724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604208
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484195
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673139
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k602917