Mikä on paras

Anonyymi-ap

lentoyhtiö palstalaisten mielestä?

32

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Finnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa.

    • Anonyymi

      En tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa.

      • Anonyymi

        Oletko ulkomailla koskaan käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ulkomailla koskaan käynyt?

        Olen ruotsissa ja virossa käynyt.


    • Anonyymi

      Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.

      • Anonyymi

        Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.

        Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.

        Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.

        Se olin varmaan juurikin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olin varmaan juurikin minä.

        Saatat hyvinkin olla hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat hyvinkin olla hän.

        Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.


    • Anonyymi

      Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.

    • Anonyymi

      Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?

      • Anonyymi

        Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.


    • Anonyymi

      Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.

      • Anonyymi

        ”Samanlaisia koneita” 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Samanlaisia koneita” 😂

        😉😉😉


    • Anonyymi

      Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.

    • Anonyymi

      En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.

    • Anonyymi

      Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella

    • Anonyymi

      Finnair ja BA

    • Anonyymi

      Air Somalia

    • Anonyymi

      En osaa vastata. En matkustele.

    • Anonyymi

      Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.

      • Anonyymi

        Sääksiair

        Navigointi onnistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääksiair

        Navigointi onnistuu

        Qantas ei oo koskaa tullu alas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Qantas ei oo koskaa tullu alas ?

        Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.


    • Anonyymi

      Turkish airlines

    • Anonyymi

      Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.

    • Anonyymi

      Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella


    • Anonyymi

      Norwegian on näppärä perushyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe