Mikä on paras

Anonyymi-ap

lentoyhtiö palstalaisten mielestä?

32

400

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Finnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa.

• Anonyymi

En tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa.

• Anonyymi

Oletko ulkomailla koskaan käynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ulkomailla koskaan käynyt?

Olen ruotsissa ja virossa käynyt.

• Anonyymi

Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.

• Anonyymi

Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.

Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.

Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.

Se olin varmaan juurikin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olin varmaan juurikin minä.

Saatat hyvinkin olla hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat hyvinkin olla hän.

Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.

• Anonyymi

Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.

• Anonyymi

Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?

• Anonyymi

Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.

• Anonyymi

Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.

• Anonyymi

”Samanlaisia koneita” 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Samanlaisia koneita” 😂

😉😉😉

• Anonyymi

Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.

• Anonyymi

En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.

• Anonyymi

Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella

• Anonyymi

Finnair ja BA

• Anonyymi

Air Somalia

• Anonyymi

En osaa vastata. En matkustele.

• Anonyymi

Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.

• Anonyymi

Sääksiair

Navigointi onnistuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääksiair

Navigointi onnistuu

Qantas ei oo koskaa tullu alas ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Qantas ei oo koskaa tullu alas ?

Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.

• Anonyymi

Turkish airlines

• Anonyymi

Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.

• Anonyymi

Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella

• Anonyymi

Norwegian on näppärä perushyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1012
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      77
      677
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      520
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      286
      491
    11. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    12. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      475
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      441
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    20. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      139
      409
    Aihe