Mikä on paras

lentoyhtiö palstalaisten mielestä?
32400
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 32

Vanhimmat

Finnair ja KLM helppo varata ja vaihtaa.

Äänestä

En tiedä kun en ole koskaan ollut lentokoneessa.

Äänestä
  • Oletko ulkomailla koskaan käynyt?

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko ulkomailla koskaan käynyt?

Olen ruotsissa ja virossa käynyt.

Äänestä

Olen niin pullukka, että matkustan vain rahtikoneillla.

Äänestä
  • Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Mä olen niin pullukka, että matkustan rahtilaivoilla.

Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mä matkustan ihan reittilennoilla, mutta just ja just pääsen sinne yhdelle penkille. Oon aika tuhti.

Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Muista istua aina siinä koneen keskiosassa, että kone pysyy tasapainossa. Mä jouduin kerran yhdelle pullukalle ystävällisesti sanomaan, että voisitko siirtää noi tursuavat selluliitit pois mun paikalta vai maksatko 25% mun lentolipuista.

Se olin varmaan juurikin minä.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Se olin varmaan juurikin minä.

Saatat hyvinkin olla hän.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Saatat hyvinkin olla hän.

Olen se minä, mä tunnen sun läsnäolon ja että ajattelit mua juuri äsken.

Äänestä

Miksi sä kysyt tämmöistä, jos saa udella? Erikoinen paikka pyytää tämmöistä vinkkiä, koska suurin osa meistä on aivan hulluja, eikä meillä ole muuta kuin velkaa (jos sitä velkaakaan saa enää, voi olla et luottarit menneet) Lennä ihan normisti Halvoilla eli Finski, KLM ja Norwegian. Ei sulla ole koskaan varaa mihinkään luksukseen.

Äänestä

Saahan sitä aina haaveilla kuitenkin?

Äänestä
  • Mut jos ulkoinen habitus ei sovi mitenkään sinne bisnekseen edes, niin mitä sinne tunkemaan.

Äänestä

Samanlaisia koneita ne on kaikki vain naamat ja värit vaihtuu. Qatar on kuulemma kokemisen arvoinen jos nyt tykkää istua koneessa.

Äänestä
  • ”Samanlaisia koneita” 😂

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

”Samanlaisia koneita” 😂

😉😉😉

Äänestä

Onko ap lentänyt muualle kuin halpalentokohteisiin? Jos et, nii mitä väliä sillä on et millä lennät? Majoitut anyway edullisin majoituksiin, eikä sulla ole varaa lentää tai majoittua edes lähelle luksusta.

Äänestä

En oo ikinään käynyt ulkomailla, edes Ruotsissa. Oon varmaankin aivan poikkeus. Lapset isovanhempien kanssa käyneet kaksi kertaa jossain Espanjassa ja Turkissa.ja ihan semmoisissa täyden palvelun hotelleissa. Onneksi edes he ovat päässeet.

Äänestä

Aurinkomatkoilla on paras kone voin suositella

Äänestä

Finnair ja BA

Äänestä

Air Somalia

Äänestä

En osaa vastata. En matkustele.

Äänestä

Työmatkoille Amerikkaan valitsin aina Virginin työkavereiden suosituksesta ja olin tyytyväinen. Qantas oli hyvä kokemus myös. Kaveri kehuu Qataria, mutta en ole itse kokeillut. Euroopan sisällä tykkään BA:sta ja Finnair on luotettava.

Äänestä
  • Sääksiair

Navigointi onnistuu

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Sääksiair

Navigointi onnistuu

Qantas ei oo koskaa tullu alas ?

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Qantas ei oo koskaa tullu alas ?

Kyllä ne Qantasin koneet, joilla olen lentänyt, kaikki laskeutuivat ihan normaalisti.

Äänestä

Turkish airlines

Äänestä

Paras lentokone millä olen lentänyt on ollut tubolev. Ja oli myös markkinoiden halvin. Lentäjät oli myös ammattitaitoisia.

Äänestä

Miksi kysyt tällaista? Miten se liittyy tähän palstaan? Ihan turha vastata tällaisiin kysymyksiin.

Äänestä
  • Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin haluaa jutella

Äänestä

Norwegian on näppärä perushyvä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

lentoyhtiö palstalaisten mielestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu