Turkistarhaus on maamme syöpä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010564628.html
Veronmaksajat raatavat tänä vuonna yli 50 000 000 Eruoa eläinrääkkääjille
31
496
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ihme, että valtion velka kasvaa, koska veronmaksaja ei kykene enää parempaan.
- Anonyymi
Sellaista se on kaupunkikoirien pito.
- Anonyymi
Koirista ei ollut aihe.
- Anonyymi
Ovatko nuo luvut todella oikeita?
- Anonyymi
Koiranruualla on alennettu alv-prosentti mikä todella tarkoittaa noin 30 miljoonan perimättä jääneitä veroja!
Veromaksajana saat lisäksi oikeuden tulla satunnaisesti raadelluksi ja polkea ilmaiseksi paskaan.
- Anonyymi
Huh
Maksetaan kaksinkertainen hinta, mitä olis voineet saada turkin myynnistä...
Mehän tienataan tällä- Anonyymi
"pennun hinta-arvioksi 80 euroa. Toukokuussa Saga Fursin huutokaupassa siniketun nahkan keskihinta oli 49 euroa"
- Anonyymi
Mistä moinen tieto. Juttelin turkistarhansa lopettaneesta joka kertoi, että korvaus oli reilusti alle 50% arvosta.
Jäi paljon koneistioa ja tiloja tyhjän pantiksi.
Laittoi kuulemma työttömyysilmoitukseen ammatikseen turkistarhaaja saas nähdä koska ehdiotetaan uutta työpaikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen tieto. Juttelin turkistarhansa lopettaneesta joka kertoi, että korvaus oli reilusti alle 50% arvosta.
Jäi paljon koneistioa ja tiloja tyhjän pantiksi.
Laittoi kuulemma työttömyysilmoitukseen ammatikseen turkistarhaaja saas nähdä koska ehdiotetaan uutta työpaikkaa.Ihan oli artikkelissa tutkittua tietoa. Tokihan yrittäjä yrittää lypsää enemmän ja enemmän rahaa ja sääliä...
- Anonyymi
Veronmaksajien avustuksella pystyssä pysyvät turkistarhat suljetaan ainvan kohta ja siksi on täydellisetä rahana kaivoon (vrt. Talvivaaan kaivo) heittämistä. Turhan rahanmenon ohella turkistarhat ovat suurin tunnettu riski uusille ihmis- ja eläikuntaa verottaivlle zonooseille.
- Anonyymi
Turkis on Suomen murhaa
- Anonyymi
Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.
Kierotaloutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.
Jätteistä vientituotteeksi. Samalla estetään vesistöjen rehevöitymistä. Niin sitä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierotaloutta
Sitä juuri
Ja rääkkäämistä
- Anonyymi
Kepulaisuus on maamme syöpä
- Anonyymi
Kyllä tarhaajien on persuissakin
- Anonyymi
Yhden rääkkääjän tiedän. On ylimielinen persu
- Anonyymi
Kannattamalla aina kaikkea poiskuihtuvaa kuihtuu myös puolueemme kuin viinirypäle rusinaksi. Mitenköhän meidän vielä käykään?
- Anonyymi
Purran olis pitänyt keksiä muu kohde rahoille.
Mistä keksit vaikkapa pohjanmaalle työpaikkoja kun jopa 80% kunnan työssä olevista menettää työpaikkansa?
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Kepulainen Antti Kurvinen on rehvastellut ostamillaan turkisalan osakkeillaan, vaikka veronmaksaja on kaikki osingot niistä hänelle maksanutkin.
- Anonyymi
Kepu ajaa kaksilla rattailla jälleen. https://www.verkkouutiset.fi/a/kuka-vie-vielakin-turkiksia-suomesta-venajalle/#ee5f89cc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu ajaa kaksilla rattailla jälleen. https://www.verkkouutiset.fi/a/kuka-vie-vielakin-turkiksia-suomesta-venajalle/#ee5f89cc
Suomessa suurin osa turkistarhaajista on suomenruotsalaisia. Maatalousministeri on ei-kristillinen Essayah, jolle voi osoittaa valitukset turkistarhauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa suurin osa turkistarhaajista on suomenruotsalaisia. Maatalousministeri on ei-kristillinen Essayah, jolle voi osoittaa valitukset turkistarhauksesta.
Suomessa on perskokkarehallitus joka on 50 000 000 euroa myöntänyt turkistarhaukseen. Keskusta on oppositiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa suurin osa turkistarhaajista on suomenruotsalaisia. Maatalousministeri on ei-kristillinen Essayah, jolle voi osoittaa valitukset turkistarhauksesta.
Niinhän ne on suomenruotsalaisia nuo turkisnylkijät,suurin osa. Nyt eletään vuotta 2025 ja vieläkään tätä turkistarhausta ei saada Suomessa loppumaan. Valtio eli veronmaksajat syytävät tukiaisia alalle mikä on eettisesti sairasta. Norja on luopunut jo aikoja tästä ns.elinkeinosta,järki päätös. Koska Suomessa tarhaus loppuu,koska näitä eläinparkoja ei enää kasvateta nyljettäväksi.
- Anonyymi
Sairas turkistarhaus toimii veronmaksajan tuella. Suora tuki on yli 50 miljoonaa euroa vuositasolla ja epäsuorat tuet lisäksi. https://yle.fi/a/74-20077007
Nyt kun tuo sairas touhu, jonka piti olla liiketoimintaa joudutaan lopettamaan, niin veronmaksaja pakotetaan tahtonsa vastaisesti korvaamaan tarhoille niitten menetykset. Totuus on, että tarhat eivät menetä mitään, koska eivät ole koskann mitään tuotanetkaan!!! Mitä ihmeen suojaliiketoimintta tuo oikein on??? - Anonyymi
Kalliiksi käy Kurvisen suosikkien rahoitus meikäläiselle suurelle veronmaksajalle.
- Anonyymi
Isona verojen maksajana yritän tehdä kahta työtä pystyäkseni ylläpitämään turkistarhausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isona verojen maksajana yritän tehdä kahta työtä pystyäkseni ylläpitämään turkistarhausta.
Valita perskokkareille ja ei-kristillinen Sari Essayah turkistarhauspäätöksen tehnyt. Turhaan täällä kitiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614