Veronmaksajat raatavat tänä vuonna yli 50 000 000 Eruoa eläinrääkkääjille

Anonyymi-ap

31

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ihme, että valtion velka kasvaa, koska veronmaksaja ei kykene enää parempaan.

    • Anonyymi

      Sellaista se on kaupunkikoirien pito.

      • Anonyymi

        Koirista ei ollut aihe.


    • Anonyymi

      Ovatko nuo luvut todella oikeita?

      • Anonyymi

        Koiranruualla on alennettu alv-prosentti mikä todella tarkoittaa noin 30 miljoonan perimättä jääneitä veroja!

        Veromaksajana saat lisäksi oikeuden tulla satunnaisesti raadelluksi ja polkea ilmaiseksi paskaan.


    • Anonyymi

      Huh

      Maksetaan kaksinkertainen hinta, mitä olis voineet saada turkin myynnistä...


      Mehän tienataan tällä

      • Anonyymi

        "pennun hinta-arvioksi 80 euroa. Toukokuussa Saga Fursin huutokaupassa siniketun nahkan keskihinta oli 49 euroa"


      • Anonyymi

        Mistä moinen tieto. Juttelin turkistarhansa lopettaneesta joka kertoi, että korvaus oli reilusti alle 50% arvosta.
        Jäi paljon koneistioa ja tiloja tyhjän pantiksi.
        Laittoi kuulemma työttömyysilmoitukseen ammatikseen turkistarhaaja saas nähdä koska ehdiotetaan uutta työpaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen tieto. Juttelin turkistarhansa lopettaneesta joka kertoi, että korvaus oli reilusti alle 50% arvosta.
        Jäi paljon koneistioa ja tiloja tyhjän pantiksi.
        Laittoi kuulemma työttömyysilmoitukseen ammatikseen turkistarhaaja saas nähdä koska ehdiotetaan uutta työpaikkaa.

        Ihan oli artikkelissa tutkittua tietoa. Tokihan yrittäjä yrittää lypsää enemmän ja enemmän rahaa ja sääliä...


    • Anonyymi

      Veronmaksajien avustuksella pystyssä pysyvät turkistarhat suljetaan ainvan kohta ja siksi on täydellisetä rahana kaivoon (vrt. Talvivaaan kaivo) heittämistä. Turhan rahanmenon ohella turkistarhat ovat suurin tunnettu riski uusille ihmis- ja eläikuntaa verottaivlle zonooseille.

    • Anonyymi

      Turkis on Suomen murhaa

      • Anonyymi

        Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.

        Kierotaloutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkistuotanto on kiertotaloutta parhaimmillaan.

        Jätteistä vientituotteeksi. Samalla estetään vesistöjen rehevöitymistä. Niin sitä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierotaloutta

        Sitä juuri
        Ja rääkkäämistä


    • Anonyymi

      Kepulaisuus on maamme syöpä

      • Anonyymi

        Kyllä tarhaajien on persuissakin


      • Anonyymi

        Yhden rääkkääjän tiedän. On ylimielinen persu


    • Anonyymi

      Kannattamalla aina kaikkea poiskuihtuvaa kuihtuu myös puolueemme kuin viinirypäle rusinaksi. Mitenköhän meidän vielä käykään?

    • Anonyymi

      Purran olis pitänyt keksiä muu kohde rahoille.

    • Mistä keksit vaikkapa pohjanmaalle työpaikkoja kun jopa 80% kunnan työssä olevista menettää työpaikkansa?

    • Anonyymi

      Niin on.

    • Anonyymi

      Kepulainen Antti Kurvinen on rehvastellut ostamillaan turkisalan osakkeillaan, vaikka veronmaksaja on kaikki osingot niistä hänelle maksanutkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa suurin osa turkistarhaajista on suomenruotsalaisia. Maatalousministeri on ei-kristillinen Essayah, jolle voi osoittaa valitukset turkistarhauksesta.

        Suomessa on perskokkarehallitus joka on 50 000 000 euroa myöntänyt turkistarhaukseen. Keskusta on oppositiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa suurin osa turkistarhaajista on suomenruotsalaisia. Maatalousministeri on ei-kristillinen Essayah, jolle voi osoittaa valitukset turkistarhauksesta.

        Niinhän ne on suomenruotsalaisia nuo turkisnylkijät,suurin osa. Nyt eletään vuotta 2025 ja vieläkään tätä turkistarhausta ei saada Suomessa loppumaan. Valtio eli veronmaksajat syytävät tukiaisia alalle mikä on eettisesti sairasta. Norja on luopunut jo aikoja tästä ns.elinkeinosta,järki päätös. Koska Suomessa tarhaus loppuu,koska näitä eläinparkoja ei enää kasvateta nyljettäväksi.


    • Anonyymi

      Sairas turkistarhaus toimii veronmaksajan tuella. Suora tuki on yli 50 miljoonaa euroa vuositasolla ja epäsuorat tuet lisäksi. https://yle.fi/a/74-20077007

      Nyt kun tuo sairas touhu, jonka piti olla liiketoimintaa joudutaan lopettamaan, niin veronmaksaja pakotetaan tahtonsa vastaisesti korvaamaan tarhoille niitten menetykset. Totuus on, että tarhat eivät menetä mitään, koska eivät ole koskann mitään tuotanetkaan!!! Mitä ihmeen suojaliiketoimintta tuo oikein on???

    • Anonyymi

      Kalliiksi käy Kurvisen suosikkien rahoitus meikäläiselle suurelle veronmaksajalle.

      • Anonyymi

        Isona verojen maksajana yritän tehdä kahta työtä pystyäkseni ylläpitämään turkistarhausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isona verojen maksajana yritän tehdä kahta työtä pystyäkseni ylläpitämään turkistarhausta.

        Valita perskokkareille ja ei-kristillinen Sari Essayah turkistarhauspäätöksen tehnyt. Turhaan täällä kitiset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe