Sadulle_ _

Anonyymi-ap

Toivotan hyvää kesän jatkoa. Ja näemme kyllä, uskon sen, minulla on aina aikaa sinulle.Tämä sinusta kiinni. Myös numeroni on sinun käytössäsi jos tahdot. Löydät numeroni kyllä.
En tule niin vähällä tyytyväiseksi kuin sanoit , tulisin tyytyväiseksi siitä jos rakastelisimme. Se on haaveeni sinusta. Rakastelu, eikä tarvitse jäädä yhteen kertaan.
Pallo on sinulla. Älä pelkää karhuja :) Älä pelkää elämää.pitää olla kaduttavaa.

26

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne vielä eksymne toistemme syliin ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Tätä toivon.ja tulen tätä sinulle seuraavaksi kun juttelemme esittämään.
        Saat lukea sen puhelimestani , kirjoitan sen sinne tiedostoon sinulle.
        Siinä on kaikki mitä haluan sinusta ja ajattelen sinusta..
        Tule mahdollisimman pian juttelen kanssani uudestaan nii näet sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä toivon.ja tulen tätä sinulle seuraavaksi kun juttelemme esittämään.
        Saat lukea sen puhelimestani , kirjoitan sen sinne tiedostoon sinulle.
        Siinä on kaikki mitä haluan sinusta ja ajattelen sinusta..
        Tule mahdollisimman pian juttelen kanssani uudestaan nii näet sen.

        Kirjoitan ajatukseni sinusta puhelimeeni, saat sen sieltä lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan ajatukseni sinusta puhelimeeni, saat sen sieltä lukea.

        Nuo ajatukset nyt kirjoitettu puhelineni tiedostoon, saat sen lukea kun seuraavan kerran näemme ja juttelet kanssani kaksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ajatukset nyt kirjoitettu puhelineni tiedostoon, saat sen lukea kun seuraavan kerran näemme ja juttelet kanssani kaksin.

        Milloin me näemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin me näemme?

        Tämä riippuu siitä milloin tulet juttelemaan minulle


    • Anonyymi

      Se on aika jännää että jotkut ihmiset ulkoistaa toiselle kaikki asiat eikä laita itsestään mitään likoon. Pysytään siellä omalla turvallisuusalueella mutta toisen pitää tehdä kaikki ja vähän enemmänkin riskin uhalla mutta itse ei olla valmis ottamaan minkäälaista riskiä. Jos jotain todella haluaa niin silloin on valmis ottamaan myös riskejä ja hyppäämään siitä suojaavasta kuplasta pois.

      • Anonyymi

        Et tainnut lukea mitä tässä kirjoitin, vai miksi kirjoitat asiasta mikä ei koske tätä asiaa mitenkään.


      • Anonyymi

        Jos on kysymyksessä henkilö joka on ns. rajaton, on tervettä suojautua. Rajaton ihminen ylittää soveliaisuuden rajat ja tunkee toisen elämään vaikka väkisellä. Narsisteilla usein tätä vikaa. Voi esim. vaikka esim. yllättää liiallisella tuttavuudella tai lähentelemällä, jolloin toinen tulee yllätetyksi.
        Ei ymmärrä itse toiminnassaan mitään kummallista. Tuntee olevansa maailman napa, narsissi jonka lumovoimaa ei kukaan saa vastustaa. Joka on kerran uhriksi tai lähipiiriin joutunut, tunnistaa tyypin. Osaa varoa kiertää kaukaa.


    • Anonyymi

      Ja tottakai jos hän on täällä niin hän sen minulle ilmaisee jotenkin, kuten itsekin ilmaissut.

    • Anonyymi

      Missäs tämä nk.Satu vaikuttaa?

      • Anonyymi

        Tuossa jo tarpeeksi hänelle asioita, mistä hän kyllä tietää.


      • Anonyymi

        Ei oo ei tuu, ei tipu lämpö , enkä sano juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa jo tarpeeksi hänelle asioita, mistä hän kyllä tietää.

        Hesassa on jankuttaja Juhan himoama Satu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesassa on jankuttaja Juhan himoama Satu

        Tässä ei ole Hesaa mainittu, joten tuo jonkun toisen juttu.


    • Anonyymi

      Seksisuhteeseen jakuttaja Juhan aloitus

      • Anonyymi

        Tässä ei iole seksisuhteeseen ketään pyydetty joten tuo jonkun toisen tuotos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei iole seksisuhteeseen ketään pyydetty joten tuo jonkun toisen tuotos.

        Eikä ole Helsinkiäkään mainittu, että ei Helsingin miehen ketju oo.


    • Anonyymi

      Miten alkoi tuntumaan, että sinä olet nyt sepittänyt tän jutun?😂

    • Anonyymi

      Lähdenkin pois täältä kun täällä näemmä meininkiä tuollainen että joku tulee kertoon omia ketjujaan tähän .

    • Anonyymi

      n-m
      Kiitos ihana🫶
      S

      • Anonyymi

        En tykkää!


    • Anonyymi

      Satu on saanut

    • Anonyymi

      Joka päivä saa

      • Anonyymi

        Se on sitä sorttia... Itselläni nousee allerginen reaktio iholle jo pelkästä satu sanasta. Yksi narsistiblondi sen inhoreaktion sai aikaan. Nimi on enne, tässäkin tapauksessa. Omaan napaansa tuijottaja, minäminäminäminäminämonäminäminäminä..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe