Haaveilen tottakai mutta realismista ja asioista jotka on mahdollisia

Anonyymi-ap

Ettei jäisi elämässä ilman niitä elämän perus haaveita joskus on vaan pistettävä stoppi ja jätettävä ihminen taakse. Jos jäisin paikoilleen haaveilemaan mahdottomuudesta elämä voi ja olisi tulevaisuudessakin sisällötöntä ja vanhempana harmittaisi suuresti mrnetettyään paljon asioita joita toivoo ja haluaa. Jos jää kiinni sellaiseen mitä ei todellisuudessa ole. Kaikki menee ohitse, sillä aikaa kuluu ja aika ei ole joissain asioissa armollinen.

5

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mäkin mietin mun kaivatusta, että mitä mä tässä odottelen kun muutamassa kuukaudessa olen torjunut kymmeniä ihan hyviä miehiä vain siksi kun odottelen sitä yhtä joka loppujen lopuksi ei edes ole kovin kummoinen. Tuskin se tyyppi edes tietää 🙈

      • Anonyymi

        Sepä se sama juttu. Hänelle olen kyllä ilmaissut kiinnostukseni mutta siitä on aikaa, eli ei ole siitä kyse etteikö olisi ollut jotakin merkkiä puoleltani että kiinnostusta olisi. Mutta nykyään asiat ovat niin että hän on muutenkin elämässä mennyt suuria harppauksia eteenpäin joten itsekin täytyy ottaa elämässä varmempia askelia tulevaisuudessa kun sopiva ehdokas löytyy. Elämä menee muuten ihan hukkaan jos ei niin tee. AP


      • Anonyymi

        Jospa se ei niin kummoinen on se oikea, sen itse vain tuntee ja häntä se korvenmieskin kaipaa.


    • Anonyymi

      Näin se elämä vain valuu ohitse ja kannattaa luopua tarpeettomista haaveista. Näin minä korvenmies tein ja nyt elän joka päivä täysillä. No onhan se pikkuvaraus aina naisilla, joilla piruvie aina pikku keinonsa.

    • Anonyymi

      Kesä on parasta aikaa olla liikenteessä ja tapahtumissa käydä. Ikinä ei tiedä missä illassa tai päivässä kohtaa sen oikean.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe