Onhan se kaksi eri asiaa

Anonyymi-ap

Luvata ja antaa.

19

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä itse pyrin toteuttamaan lupaukseni. Aina kun mahdollista.

      • Anonyymi

        Minä pyrin aina pettämään lupaukseni. Aina kun mahdollista.


    • Anonyymi

      Justiinsa näin, luvata kupariteollisuutta.

    • Anonyymi

      Muista karuselli sen ympäri ämpäri vaaleanpunaiset päälle pois tuikkivat valot.

    • Anonyymi

      Mä päätin nuorena jo etten anna yhtäkään lupausta jota en kykene pitämään ja se päätös pitänyt jo yli 20 vuotta

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Onko siitä ollut sulle jotain iloa? Miksi kehut tällaisella asialla?


    • Anonyymi

      Joku voi antaa ja valehdella jälkeenkäsin ettei ollut luvannut,raukka koulutettu blondi, lopun elämää saa mitä tilasi.

      • Anonyymi

        Miksi kukaan ei auta rikoksen uhria?


      • Anonyymi

        Mikä on koulutettu blondi? Onko blondiksi koulutus, vai onko se vain käytännön harjoituksia?
        👠🍹🦜👌👈💋💦


    • Anonyymi

      Hyväksy että minä haluan tiettyjä asioita elämältä ja en Luovu tai Luovi niitä miehen tai ryhmän takia. minä en tarvitse tätä touhua enkä edes oikeastaan pidä siitä. noihin huippuihin ne jotka on tehnyt töitä 15-20 viitta ovat huippuja, ne joiden ei tarvitse syödä muita ovat hyviä järjestelijöitä, aitoja ja monella tapaa rehellisiä. kenestä vaan saadaan huippu mutta kokemus, työ myös vastoinkäymiset muovaa ihmistä ja osaamista. minä haluan kaiken, siksi en halua teidän touhuun ja siksi välillä rahasta on pulaa, muutkin syyt on löytyneet, poistetaan niitä koko ajan. minua ei kiinnosta hehku touhut, välillä jotain teen joskus ilmeisesti on pidettyä, en ikinä tuppaa itseäni mihinkään. terveesti voi hakea, ja irtaantua jos ei miellytä. suhteissa haluan oikean suhteen, en pysty näin suhtautumaan asiaan vakavasti, enkä tykkää leikkiä tai muuta, ehkä siksi etten ole niistä Oikeaa hyötyä saanut. toisille sopii. jotakin on pakko tehdä, toki, mutta en tykkää vainoajista tai pakolla asioita hakevia tai niistä jotka vie väkisin. jotkut jutut sopii jos niihin menee nuorena ja niihin kasvaa, itsellä näin monessa asiassa ei kaikessa, ja montaa hyötyä yritetty viedä jotta muut saisi hyvää jotta touhu pysyisi kasassa. kotoiluun sopii ja elämän rakentamiseen, jos on hyviä ihmisiä ei rynnijöitä ja itse jaksaa ja saa päättää aikaa. töissä hyvin harvojen kanssa sopii, ei läheskään kaikkien ja vain pienissä määrin. valtaosa ihmisistä on aika rumia jossain kohtaan, varastaa, keksii hintoja itselle ja ottaa mistä saa, ja mitä haluaa, eivät hiffaa touhua. itse en ole näin tehnyt. jos osaa järjestää, tehdä sopimuksia moraalisesti oikein eikä pidä tätä koko elämänä, vaan elää koko ajan ja on valtaosan läsnä, vain kevyesti jotain, lähinnä energiana ja hyvinä ajatuksina, joskus konkreettista kuten kauppalistaa, laskelmia, siivousta ja ideointia, suhteita.

      • Anonyymi

        Siis kaadat kermaa kun haluat.


    • Anonyymi

      valtaisa sikaistuu siihen että saa hyvää mutta unohtaa miten se tulee, mistä ja mitä on. ja viedään luvatta mikä sotkee, niin töissä kuin vapaallakin. jos sinulta viedään et voi ottaa muilta kysymättä. ja jotkut on saanut enemmän toiset, unohtavat kovin äkisti ja osa haluaa että koko elämä on yhtä suurta ilotulitusta ja unohtavat että pitää antaa ja mitä haluaa ja miten elämästä tulee mitäkin. joillakin menee hyvin, joillakin saadaan toimimaan. minulla on me nyt kunnes hakkaavat kaiken jotta muille saadaan eikä juurikaan korvata mitään tai tarjotaan huonompaa tilalle.

    • Anonyymi

      ihmiset eivät tunne itseään ja luulevat että jostain jutusta voi saada mitä vaan. tai että jos istuu jalat ristissä tunnin se riittää tuomaan vaikka mitä. itse olen tehnyt aina töitä eri aloilla, ja kotoilussa joskus välillä tehnyt kotiin lisäjuttuja, päätyä on ollut pari vuotta huonoimmin tuottavaa ja koti eniten, harmoniaa vielä etsitään, koska rahaa tarvitaan eli työn pitäisi kannattaa enemmän, pariin otteeseen caihtanutkin, jos oletus on että eka vuosi ei tuota, enemmän töitä ja hyöty muille. en tykkää, pitäisi näkyä aina tehty työ ja tulos. mutta jatkoon tehty muutoksia tämä näin vaan tyhjille korville. mutta itseltä tämä juttu ohi.

    • Anonyymi

      toinen ongelma on tämä hakkaaminen ja vieminen, mistä ei makseta, kotoilussa ja keittiössä myös työssä ollaan itseasiassa ylijäämäisiä ja energiaa jää yli, mutta ongelma on raha, hakkaamiset ja varastaminen meiltä ei meille. jotkut tekee kauppaa ostoilla, sitä on, ja kaikkea mitä tarvitaan ongelma on vaan että ei tule sovittua rahaa ja viedään ja hakataan. näitä tutkinut ja poistetaan koko ajan porsaanreikiä ja tehdään muutoksia millä estetään ja joidenkin kanssa järjestetään toisin ei todella kaikkien.

    • Anonyymi

      terveysjuttuja käyty ja aina saanut niistä bonusta päälle. ongelma vaan tosiaan nuo muutamat jutut.

    • Anonyymi

      Täysin eri asia!! Ihmiset..

    • Anonyymi

      ..tai antaa ymmärtää..

    • Anonyymi

      Ihan sama mikä ketju on kyseessä. Loppuu melkein poikkeuksetta hakkkaamisuhkauksiin ja tappamismeininkiin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe