Etkö ymmärrä että olen turhautunut

Anonyymi-ap

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?

65

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kuvitelmaa. Mikäli olet hän..

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaipa tää on monelle aika normaalia, minäkin kuvittelen monien naisten olevan minusta kiinnostuneita, mutta totuus taitaa olla jotain ihan muuta? Näin uskomalla saan mielen pysymään itsellä positiivisempana. tyydyn olemassa olevaan (ikisinkun pohdintaa?).


    • Anonyymi

      Ymmärrän ja ei ole kuvitelmaa jos niin aattelet. Mikä hätä ?

      • Anonyymi

        Kun minusta tuntuu ettet välitä.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minusta tuntuu ettet välitä.

        ap

        En välitä susta pätkääkään, riittääkö tämä? Tarvitko sä elättäjää itsellesi vai mikä on hätänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minusta tuntuu ettet välitä.

        ap

        Tottakai ja täällähän se on pienestä kiinni että kohdattiin. Satuit viereen samaan sekunttiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En välitä susta pätkääkään, riittääkö tämä? Tarvitko sä elättäjää itsellesi vai mikä on hätänä?

        Nyt loukkasit pahasti...

        ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt loukkasit pahasti...

        ap

        Nämä feikkidialogisi on surkuhupaisia naisena esiintyvä setä😂


    • Anonyymi

      Pistä etenemään sitten äläkä vain vingu täällä, kuka lienetkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kenelle sinä turhuuden trubaduuri käyt täällä omasta mielestäsi vinkumassa säännöllisin väliajoin? Ehkäpä se ihminen jolle uliset ei halua olla orkesteriesi ym kanssa missään tekemisissä. Kumma homma jos näin ja jos ei ikinä näy esim


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä turhuuden trubaduuri käyt täällä omasta mielestäsi vinkumassa säännöllisin väliajoin? Ehkäpä se ihminen jolle uliset ei halua olla orkesteriesi ym kanssa missään tekemisissä. Kumma homma jos näin ja jos ei ikinä näy esim

        Ihana rakkauden välikäsi vai oliko paholaisen pakkomielteinen runkkukäsi kuitenki


    • Anonyymi

      Täällä voi jokainen ikävöijä osaltansa sanoa että ei ole pelkästään omassa päässä joten älä mene siihen harhaan vaan ota itse selvää.

    • Anonyymi

      Pitääkö tuntea rehtiä kammoa vai kompromissiratkasuja tehdä vai antaa asioiden olla sellaisina kuin ne ovat ?

    • Anonyymi

      Kerrohan kuka siellä miettii ...

      • Anonyymi

        Kerrohan itse kuka siellä kyselee…

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan itse kuka siellä kyselee…

        Sivusta.

        Tiedäthän kyllä jos oikea olet ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän kyllä jos oikea olet ...

        Tottakai, heti tuli painajaismainen päänsärky kun luin tän.


    • Anonyymi

      Jos on olevinaan suhteessa täällä henkilön kanssa, jota ei ole koskaan tavannut, niin silloin kaikki on vain omassa päässä.

    • Anonyymi

      Kesällä on mukava käydä merenrannalla, ootko samaa mieltä ?

      • Anonyymi

        Tietenkin on. Mutta kyllä valehteleminen ja toisen huijaaminen on väärin. Siitä en tingi


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ;)sivusta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ;)sivusta vain.

        Hän valehteli hesessä


    • Anonyymi

      Paljon kysytty toiselta jos ei edes satu lukemaan palstaa ja vaikka lukisi, niin mistä tunnistaisi.

      • Anonyymi

        Niinpä. Näitä tapauksia tämä palsta on täynnä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Näitä tapauksia tämä palsta on täynnä...

        No eihä ole kun tämä yks äijä massapostaamassa ja muutama kitisemässä tunnisteiden perään


    • Anonyymi

      Eipä näy vihertävää valoo.

      • Anonyymi
        UUSI

        En keksi minne ja miten laittaisin niin että väärät ei näe.


    • Anonyymi

      Se on se tunnisteet pitäs olla nii helpottas.

      • Anonyymi

        sivusta: ei ole mainittu edes onko mieheltä vai naiselta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sivusta: ei ole mainittu edes onko mieheltä vai naiselta.

        Helvetti miten paska paritus-sivusto nyt on paha mieli


    • Anonyymi

      Onko aloittaja nainen?

    • Anonyymi

      Ei ole kuvitelmaa. Olen laittanut joskus selvät tunnisteet, mutta et arvostanut yritystä niin en ole sen jälkeen viitsinyt selviä tunnisteita käyttää. Olen minäkin erittäin turhautunut tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Entä Irl? Mistä sain näin luottamuksen näkemääni? En istu täällä kellon ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Irl? Mistä sain näin luottamuksen näkemääni? En istu täällä kellon ympäri.

        Irl ei päästä koskaan kahdestaan juttelemaan niin miten voimme luottamuksellisesti keskustella asioista tai sopia tapaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl ei päästä koskaan kahdestaan juttelemaan niin miten voimme luottamuksellisesti keskustella asioista tai sopia tapaamista?

        Laita viesti, niin sovitaan irl tapaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl ei päästä koskaan kahdestaan juttelemaan niin miten voimme luottamuksellisesti keskustella asioista tai sopia tapaamista?

        Ja miksi ette pääse ..?
        Jos sullon lapsia ja vaimo niin sun elämä on niiden kanssa eikä suomi24 palsta rakastajaren perään huokalussa....
        Kai sä iso mies tajuat mitä sä teet tai jätät tekemättä!
        Ehkä hän onkin tajunnut jotakin mitä sinä et ...
        Pettää ei saa se on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl ei päästä koskaan kahdestaan juttelemaan niin miten voimme luottamuksellisesti keskustella asioista tai sopia tapaamista?

        Jos se olisi sinulle tärkeää, pyytäisit minua puhumaan kahdestaan. No, se on totta, mies 🙂
        Ja vain sinä voit kirjoittaa minulle, minä en, ja sinä tiedät sen. Emme ole siinä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi ette pääse ..?
        Jos sullon lapsia ja vaimo niin sun elämä on niiden kanssa eikä suomi24 palsta rakastajaren perään huokalussa....
        Kai sä iso mies tajuat mitä sä teet tai jätät tekemättä!
        Ehkä hän onkin tajunnut jotakin mitä sinä et ...
        Pettää ei saa se on väärin.

        Voi ei, hänellä on 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti, niin sovitaan irl tapaaminen.

        Pitäisi ensin varmistua, että olet hän, mutta et ole valmis laittamaan semmoisia tunnisteita. Edes semmoisia jotka vain me tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi sinulle tärkeää, pyytäisit minua puhumaan kahdestaan. No, se on totta, mies 🙂
        Ja vain sinä voit kirjoittaa minulle, minä en, ja sinä tiedät sen. Emme ole siinä suhteessa.

        Jos minä olisin sinulle tärkeä niin et jättäisi mitään arvailujen varaan ja anna epämääräisiä vihjeitä. Voin minä sinulle laittaa viestiä, mutta täytyisi saada varmistus, että olet hän ja vielä haluat viestiä minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin sinulle tärkeä niin et jättäisi mitään arvailujen varaan ja anna epämääräisiä vihjeitä. Voin minä sinulle laittaa viestiä, mutta täytyisi saada varmistus, että olet hän ja vielä haluat viestiä minulta.

        Kysy vaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin sinulle tärkeä niin et jättäisi mitään arvailujen varaan ja anna epämääräisiä vihjeitä. Voin minä sinulle laittaa viestiä, mutta täytyisi saada varmistus, että olet hän ja vielä haluat viestiä minulta.

        Ja nauratti toi selittely ettei voi olla kaksin koskaan ..
        Myös muiden ihmisten kansaa ollessa
        Ihminen kykeneen järjesämään sen puolituntia tai tunnin aikaa.. oli miten kiire vain ... myös lapsiarjessa.
        Tuosta huokuu ettei asia ole oikesti tärkeä .
        Että on jotakin piilossa jota ei saa tuoda esiin ...
        Joten nyt toimintaa siel irlissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nauratti toi selittely ettei voi olla kaksin koskaan ..
        Myös muiden ihmisten kansaa ollessa
        Ihminen kykeneen järjesämään sen puolituntia tai tunnin aikaa.. oli miten kiire vain ... myös lapsiarjessa.
        Tuosta huokuu ettei asia ole oikesti tärkeä .
        Että on jotakin piilossa jota ei saa tuoda esiin ...
        Joten nyt toimintaa siel irlissä

        Tähän ei liitty mitään lapsiperhearkea ym. Vaan kyse on työympäristöön liittyvistä kohtaamisista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi ensin varmistua, että olet hän, mutta et ole valmis laittamaan semmoisia tunnisteita. Edes semmoisia jotka vain me tiedetään.

        Kerro millon viimeksi näimme. Vastaan siihen jos osuu oikeaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millon viimeksi näimme. Vastaan siihen jos osuu oikeaan.

        Laita sinä päivä milloin näimme viimeksi niin minä laitan kellon ajan. Minä tiedän molemmat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millon viimeksi näimme. Vastaan siihen jos osuu oikeaan.

        Kesäkuussa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sinä päivä milloin näimme viimeksi niin minä laitan kellon ajan. Minä tiedän molemmat.

        28.6.2024


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäkuussa

        Pitää paikkansa. Mikä kaupunki?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Mikä kaupunki?

        Itä-Suomea


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        28.6.2024

        Ohi meni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Suomea

        Ohi meni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ei liitty mitään lapsiperhearkea ym. Vaan kyse on työympäristöön liittyvistä kohtaamisista.

        Minkä alan työympäristö?


    • Anonyymi

      Oletko ruskea hiuksinen ja silmäinen komea mieshenkilö? Jos olet niin et vain kuvittele...En ole nähnyt sinua pitkään aikaan...olet mielessäni ja haaveissani.
      Auringonlaskussa vain haaveilen...romanttisista asioista. Todellisuudessa sellaisen hetken jos saisin nukkuisin varmasti vain hänen vierellä koska olen todella loppu. Tarvitsisin kunnon energia ryöpyn tai kahden viikon loman🤭

    • Anonyymi

      Minulle sanottiin täällä että kukaan nainen ei halua alkaa minulle äidiksi, kun kerroin että olen pelokas ja ahdistunut ollut. Tottahan se on, että olen vähän kypsymätön enkä osaa kaikkia asioita. Mieheltä sivusta.

      • Anonyymi

        Minun kaipaamani mies on juurikin samanlainen jonkalaiseksi itseäsi kuvailet ja voin kyllä sanoa, että olisin valmis olemaan tukena. Ei siis pidä paikkaansa se mitä sinulle on sanottu.


      • Anonyymi

        Sivusta: Eihän ihminen ole koskaan valmis. Kaiken aikaa oppii asioita. Ja koska ihmiset ovat erilaisia, niin eri ihmisten kanssa kuviot ovt erilaisia. Ne oppii sitten kun ollaan yhessä. Tärkeää on puhuminen kaikista asioista niin ei tule ristiriitoja.

        Fredi lailoi puhumisesta näin:
        "Sillä ilmeisesti puhumalla
        Avoimesti välillämme
        Kaikki taas selviää
        Kerro kaikki, tahdon sua ymmärtää
        Tahdon jotakin kestävää
        Jonka ainoastaan saa
        Silloin kun toista rakastaa
        Sillä ilmeisesti puhumalla
        Avoimesti välillämme
        Kaikki taas selviää
        Kerro kaikki, tahdon sua ymmärtää
        Tahdon jotakin kestävää
        Jonka ainoastaan saa
        Silloin kun toista rakastaa."

        Avaa sydämesi mulle/Fredi
        https://youtu.be/leLxd48gRLM


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaipaamani mies on juurikin samanlainen jonkalaiseksi itseäsi kuvailet ja voin kyllä sanoa, että olisin valmis olemaan tukena. Ei siis pidä paikkaansa se mitä sinulle on sanottu.

        Minusta tuollainen ymmärrys ja lempeys on ihanin piirre naisessa. Mutta en tiedä onko minussa mitään ihanaa. Ainakin haluaisin olla kaikkein kiltein mies.


      • Anonyymi
        UUSI

        Toiset vaan tarvitsee vähän enemmän vartaistukea pärjätäkseen. Ei sitä tarvise hävetä, sillä voi jopa ylpeillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset vaan tarvitsee vähän enemmän vartaistukea pärjätäkseen. Ei sitä tarvise hävetä, sillä voi jopa ylpeillä.

        Mutta se on niin että jos itsellä on jo autettavia, ei enempää autettavia jaksa auttaa. Pitää osata rajata sellaiset tilanteet pois, jotta itse voisi hyvin!1


    • Anonyymi
      UUSI

      Mä tykkään susta kyllä... Mutta en pysty mitenkään lähestymään, koska ei ole sinun yhteystietoja. Sitten kun nähdään irl niin kävellään vtun ohi toisistamme kylmän viileesti😔 jotenkin vaikeeksi on mennyt.. Kyllä minä täällä palstalla sua edelleen päivittäin etsiskelen, miettiny että ehkä se kertoo jostain.. Vaikea päästä eteenpäin sinusta ja tunteista. Alkaa vaan tuntumaan suht loputtomalta suolta tämä palsta se ettei etene koskaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Auttaisin jos tietäisin, kuka olet tai ketä tarkoitat.

    • UUSI

      Näihin vastaa 50 tyyppiä anonyyminä. Jokainen vähän eri tavalla. Ota siitä selvää...

    • Anonyymi
      UUSI

      Välitän kyllä. Minulla on osto ja myyntiliike ja välitän mitä vain. Voin välittää sinuakin jos niin haluat.

      • Anonyymi
        UUSI

        oletko Mr J ... Mr Big J?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko Mr J ... Mr Big J?

        hih


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe