SINÄ nainen hyvin läheltä

Anonyymi-ap

Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä lupaan että meillä on jotain yhteistä.

70

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tuollainen mies. Pitää olla ihminen, joka tukee myötä- ja vastamäessä. Aloittaja poimii vain rusinat pullasta.

      • Anonyymi

        Jos rusinat on mt häiriötä kuvaavaa niin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rusinat on mt häiriötä kuvaavaa niin ok.

        Jos et vieläkään ymmärrä tämän itselleen vastaavan miehen teatterin päälle, niin ei varmaan ikinä tule sitä päivää


    • Anonyymi

      Olen menossa lääkäriin elokuussa. Don't worry. Ei muuta kuin lääkettä ja terapiaa, niin asiat hoituvat. Lupaukset ovat yhtä tyhjän kanssa täällä. Tiedän, että kaipaamani ihminen ei minusta oikeasti välitä.

      • Anonyymi

        Olen ap, eli siis se mies läheltä. Miks et mene heti lääkäriin niin päästäis nopeemmin jutskaileen


      • Anonyymi

        Miksi hakkeroit toisten laitteita? Ja trollaat toisten henkilökohtaisilla asioilla? Palsta on vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap, eli siis se mies läheltä. Miks et mene heti lääkäriin niin päästäis nopeemmin jutskaileen

        Sun kanssa halua kukaan jutskailla


      • Anonyymi

        Älä puhu toisen suulla. Se ei kaipaa mitään. Koska sillä on jo!

        Mikset itse eroa siitä hirveästä miehestä joka on sinulle ja koko perheelle vain uhka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap, eli siis se mies läheltä. Miks et mene heti lääkäriin niin päästäis nopeemmin jutskaileen

        Ok, minulla on tunne, että tämä ap. viestisi ei ollut minulle kirjoitusasusta päätellen. Anyway, hoidan omia asioitani. Kaikki ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu toisen suulla. Se ei kaipaa mitään. Koska sillä on jo!

        Mikset itse eroa siitä hirveästä miehestä joka on sinulle ja koko perheelle vain uhka?

        Tämä viesti ei ollut minulta eikä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viesti ei ollut minulta eikä minulle.

        Sinulla se yksinäisiä feikkidialogeja vetävä mies jatkuu tämä harrastus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap, eli siis se mies läheltä. Miks et mene heti lääkäriin niin päästäis nopeemmin jutskaileen

        Kerroppa miks lääkäriin? Aika moneen toi vois osua että ois parempi enemmillä tunnisteilla.


    • Anonyymi

      vaikka kaivattuni ei ole läheltä. näin sen nyt ettei hän minua huonossa jamassa huolisi miksi hän siis tarvitsisi minua parhaimmillani

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti h ö l m ö olet sinä ap

    • Anonyymi

      Missä hän on lähellä, vapaa-ajalla, työssä, naapurissa?

      • Anonyymi

        Onkohan tässä edes vielä kaikki linjat, arvon maanmittaaja?


    • Anonyymi

      Provo!

      • Anonyymi

        totta! tää on jpku paskajauhaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta! tää on jpku paskajauhaja

        Niin, se sama pölvästi mikä esiintyy naisena ja tämä menee heikkolahjaisille läpi


    • Anonyymi

      Näyttää näin sivusta, että se on aloittaja, joka lääkärin apua tarvitsee.

      • Anonyymi

        Kyllä. Mutta ei saa sitä tai ei myönnä asiaa? Haluaa vaan ryypätä.


    • Anonyymi

      En tiedä mut aika paha emännän kyhmy jollakin, siitä tunnistaa, siksi tunnistan

      • Anonyymi

        Miksi kiusaat? Luuletko että vois vähempää kiinnostaa kukaan muu kuin se oma kumppani. Toisin kuin teennäiset "ystävät"
        Jotka lojuu osittain vielä toisten nurkissa ja jauhaa selän takana paskaa?

        Miksi olet niin katkera elämälle? Kateellinen muille.

        Pahansuopa ihminen.

        Huonoa seuraa. Se on muuten totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiusaat? Luuletko että vois vähempää kiinnostaa kukaan muu kuin se oma kumppani. Toisin kuin teennäiset "ystävät"
        Jotka lojuu osittain vielä toisten nurkissa ja jauhaa selän takana paskaa?

        Miksi olet niin katkera elämälle? Kateellinen muille.

        Pahansuopa ihminen.

        Huonoa seuraa. Se on muuten totta!

        Tää mies on jotenkin sairas ja elämäänsä katkera. En ymmärrä miksi se haluaa pilata muiden elämän? ehkä kostaa. On sen verran vanha ettei taida enään haluamaansa saada.
        jotenkin säälittää. Mutta säälistä kun ei voi ketään ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää mies on jotenkin sairas ja elämäänsä katkera. En ymmärrä miksi se haluaa pilata muiden elämän? ehkä kostaa. On sen verran vanha ettei taida enään haluamaansa saada.
        jotenkin säälittää. Mutta säälistä kun ei voi ketään ottaa

        Miksei tee asialle jotain? Itsellä on viime kädessä vastuu. Nuoleskelee muita varmaan livenä ja sitten katkera perse selän takana. 🤷🏻‍♀️


    • Anonyymi

      Olethan itse jo avunpiirissä Stalkkeri phyi

      • Anonyymi

        On se. Syö varmaan lastenkin lääkkeet.


    • Anonyymi

      paholainen antaa sinun elää suojatussa sellissäsi pahaa tehden kunnollisille naisille. . tuntuu turvalliselta paikalta .. eikö?
      jonain päivänä ovesi lävähtää kiinni etkä pääse pois
      Sinusta on tullut vanha. Olet ruma. Hauras ja toisaikainen haihattelija. Vanha mies jonka kaula roikkuu. Hiukset on poissa päälaelta. Kuvat saunalta ne todistaa.
      Olen pahoillani. Aika kultainen ei palaa. Saan kyllä itseni kuntoon. Minulla on 11v aikaa ottaa sinut kiinni. Mutta en halua hoitaa pahaa ja ilkeätä miestä. Sulla ei enää lääkärissä käyntikään auta

    • Anonyymi

      Ihan pimeitä juttuja täällä. Yksi tekee aloituksen ensimmäisessä persoonassa, muut vastaavat luullen tietävänsä kenelle kirjoittavat, ja vice versa. Jo on ihmisillä kummat huvit.

      • Anonyymi

        No todellakin.


      • Anonyymi

        No miten täällä palstalla osuu monet asiat sitten itseen? Selviä tunnisteita muista. Joko tunkeutuvat laitteille tai kiusaavat. En keksi muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten täällä palstalla osuu monet asiat sitten itseen? Selviä tunnisteita muista. Joko tunkeutuvat laitteille tai kiusaavat. En keksi muuta?

        No varmaankin, koska suurin osa suomalaisnaisista ovat ylipainoisia. Ylipainoon liittyy monesti lääkitys. Aloittaja puhuu lääkityksestä, joten ajattelet ahaa, tämä onkin varmaan minulle. Samoin ajattelee noin muutama miljoona muukin nainen.


      • Anonyymi

        Eiköhän tämä aloittajamies kirjoittele yhä edelleen itsensä kanssa halpaa draamaa, mitä yksinkertaiset ei ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämä aloittajamies kirjoittele yhä edelleen itsensä kanssa halpaa draamaa, mitä yksinkertaiset ei ymmärrä

        Kyllä tietää tämän kuvion, että näitä muka naisten kirjoittamia vastauksia lietteet hakee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaankin, koska suurin osa suomalaisnaisista ovat ylipainoisia. Ylipainoon liittyy monesti lääkitys. Aloittaja puhuu lääkityksestä, joten ajattelet ahaa, tämä onkin varmaan minulle. Samoin ajattelee noin muutama miljoona muukin nainen.

        Täällä sen huomaa kuinka joukkopsykoosi syntyy ja leviää.
        Enimmäkseen nämä on teinejä joilla ei mitään itsehillintää vaan kaikki suolletaan suodattamatta ulos.
        Ovat kuin sopuleita, helppo johtaa harhaan, kun saa yhden ensin sekoamaan muut tulee kyllä perässä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sen huomaa kuinka joukkopsykoosi syntyy ja leviää.
        Enimmäkseen nämä on teinejä joilla ei mitään itsehillintää vaan kaikki suolletaan suodattamatta ulos.
        Ovat kuin sopuleita, helppo johtaa harhaan, kun saa yhden ensin sekoamaan muut tulee kyllä perässä 😁

        Edelleenki täällä olet vain sinä katkera ukko jupisemassa itsekseen mitä nyt välissä joku yrittää vähän päteä sukupualittuneesti


    • Anonyymi

      sillä on varmaan oireita itsellä 😂😂😂 minä olen juossut lääkärissä koko kevään 🙂 yksi suositteli että tulisin töihin hoitoalalle 🙂 sanoin että verot ja myynti voittaa edelleen 🙂 vielä kun nämä loput jutut saadaan pois niin hyvä on 🙂

      • Anonyymi

        Miksi kiusaat? Oletko jonkinlainen hak*eri? 🙂 Jollekin olet varmasti "luotettava" "rehellinen" "ystävä."
        Et mitään niistä. Enää. Toivottavasti saat hankittua elämän.


      • Anonyymi

        Ei voita myynti mitään. Älä sössötä toisten suulla


    • Anonyymi

      Aloittaja voi olla hyvin nainenkin joka on vain mieleltään sairas ja koittaa esiintyä toisina. Ei täällä voi varma olla. Toivottavasti aloittajan kanssa kellään ei ole mitään yhteistä.😊

      • Anonyymi

        Kiitos miespuolinen aloittaja kiinnostavasta näkökulmasta- oisko tämä mies, jota tässä esitetään sitten tunnistettavasti esitetty, jotta olisi syytä marssia vaikka kamarille uhriutumaan ym?


    • Anonyymi

      saanko kysyä miksi sinua ärsyttää minun työt? haluatko syödä tai ootko kade?

    • Anonyymi

      Tuohon sinun vaivaan ei taida olla hoitoa eikä lääkettä.

      Sivusta

    • Anonyymi

      haluat varastaa minulta jotta muut saa, rahaa ja muuta ja minä menetän.

    • Anonyymi

      minä toivon kaikille pahaa jotka estävät työtäni ja rahojani. toivottavasti koette itse samaa, minun ei tarvitse syödä ja toivon teille kaikkea pahaa ja huonoa joka elämän alueelle. toivottavasti kuolette pian ja kärsitte helvetisti sitä ennen.

    • Anonyymi

      jospa saisitte vaikka aivokasvaimen tai sokeuden mitä vaan mikä tuhoaa mitä teette

    • Anonyymi

      Millä tavalla hoida kuntoon? Mikä on pielessä?

    • Anonyymi

      Sitten kun olen kunnossa niin sinä et enää kelpaa minulle ;)

    • Anonyymi

      Et ole naapuri ai kämpis...
      Että et oo oikeasti lähellä.
      Saati jos hakkeroi ja stalkaa luvatta 🤬
      Olis aika kamalaa olla parisuhteessa ilman kommunikaatiota niin et puhutaan jollaki s24 palstalla 😁
      Siinä olis kyllä jo kommunikaatio katastrofi.
      Ajatus tai netti läheisyyttä ei lasketa lähellä olemiseksi
      Saati jotain palstaviesttittelyä.

    • Anonyymi

      Puukon iskut vedetty, kohta ovat mennyttä, eivät ehdi, yrittäjät kuolee ensin, jatketaan huomenna. Vedettin myös omaisuuteen ja rahaan ja töihin, kohta riehuvat ja osa kuolee, laitettiin kunnolla. Kohta päästään eroon, oikein saatana niin kovaa etteivät selviä, lyödään pian lisää, puukko toimii aina, potkut ja nyrkit vain kiusaa, mutta järeä veitsi toimi viimeksikin. Toivottavasti eivät tapa perheitään, eihän sitä tiedä. megasuuret iskut

      • Anonyymi

        toivottavasti kajahtaa ja pamahtaa oikein kunnolla, näin kovaa en ole ikinä lyönyt, viimeksi pari kevyttä täräytti niihin oikein kunnolla. Nyt lähti oikein megaisku, toivottavasti häipyvät ja jättävät rauhaan kaikessa :)

        Rauha sieluillenne, tuskin kaikki selviää.

        Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti kajahtaa ja pamahtaa oikein kunnolla, näin kovaa en ole ikinä lyönyt, viimeksi pari kevyttä täräytti niihin oikein kunnolla. Nyt lähti oikein megaisku, toivottavasti häipyvät ja jättävät rauhaan kaikessa :)

        Rauha sieluillenne, tuskin kaikki selviää.

        Hyvästi.

        Hakattiin myös päin autoa jne. eivät selviä mitenkään, ja osa lusii pian :)

        Tsemmpiä! Riehuvat myös kunnolla töissä :)


      • Anonyymi

        Onko sulla naisina esiintyvä nössykkä tarotkortit joita hakkailet tattiin päivät pitkät muille pahaa tahtoen vai mikä homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla naisina esiintyvä nössykkä tarotkortit joita hakkailet tattiin päivät pitkät muille pahaa tahtoen vai mikä homma

        Samaa minäki olen miettinyt, että onko tämä hakkaaminen sille joku kosmoksellinen kokemus


    • Anonyymi

      hakattu jos yrittää saada suostumaan johonkin niiden hyväksi tai ettei saa puolustautua menee itse, iskut on kovia vaikka olisi iso kova polle. ei selviä, ja vahvistetaan myöhemmin lisää. Lapsia ei säästetä, eli pahimmat hakkaa vaikka pentunsa :)

      Kannattaa lopettaa hyvän sään aikaan.

      Osanottoni omaisille.

    • Anonyymi

      viimeksi saatiin muutamasta iskusta auton moottori hajalle ja eläimet liikkumaan, kohta tulee pahempaa. Sitä Hannaa iskettiin kunnolla kanssa, kohta on Niuvassa :)

    • Anonyymi

      Heidit ja Laurat kohdistettu myös ja muutama muu :) ei kannata häiritä ja tehdä juttujaan, pollet riehuu myös, kohta on lisää ruumita, samalla iskulla monta kärpästä :)

      • Anonyymi

        Sinulla on mies palstalta kokemus, että olet valjastanut virkavallan kuin Imatran kosken?


    • Anonyymi

      Kiveen päin myös ja muutamaa muuta, tulee heihin samoiten. tsemppiä auton rattiin ja missä ikinä liikuttekaan :) ei kannata lentää :)

      Kohta lyödään lisää, ja puukko kehiin, näin tälleen, ei todistettavasti :)
      Tilaa on, teillä ei.

    • Anonyymi

      Huiputtaa aina samalla tavalla.

    • Anonyymi

      Ikävää ja epämiellyttävää ympäristöä ja olosuhteita ei yksikään lääkärikäynti paranna.

    • Anonyymi

      Meinaatko et jos menisin lääkäriin juttelee että ne laittaisi mut samalle suljetulle sun kans?
      Taikka saisin saman diagnoosin sun kans ja sillai olisi yhteistä?

    • Anonyymi

      Olet ilkeä !?!

    • Mä en usko,
      että mitenkään auttaisi mun lääkäriin meneminen johonkuhun täältä palstalta..
      Tai useampaankin muuhun.

    • Anonyymi

      Lääkäreillä on 15 min per potilas, 7 min per tarina, jotta ehtii myös kirjaamaan. Naurettavaa tämä 'mene lääkärille juttelemaan'. Saatana, siinä saat supertiivistää tarinaasi, jos meinaat narista koko rahan edestä.

    • Anonyymi

      Minä mene koska mitään ei ole tapahtunut. Kostan. Kivi tilasin sinulle hakkauksista laillisesti rättipäiden joukkoraiskauksen, opit olla syömättä, kilpailematta munasta ja hakkaamasta. Älä huoli kostan muillekin, joka tekonne.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe