Jonkin verran vuosia seuranneena ja myöskin sisäpiirissä olleena voin sanoa että kilpailu menestystä on tullut hienosti. Mutta ongelmat on huonossa hengessä ja suhmuroinnissa johon osallistuu koko henkilökunta ja hallitus tämä todella iso ongelma ja valitettavasti ei ole menossa parempaan päin kun kuulee juttuja ja seuraa ihmisten käytöstä, surullista.
Vastaukset 17
- Anonyymi
EI OLE MITÄÄN ONGELMIA.
- Anonyymi
Suu kiinni tai tulee ongelmia.
- Anonyymi
Onneton provo.
- Anonyymi
mutta niin totta...
- Anonyymi
Ei ole provo, kuulutko sisäpiiriin etkä halua totuuden tulevan julki. todella huonosti hoidettu liitto, tulee jopa Pekkaa ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole provo, kuulutko sisäpiiriin etkä halua totuuden tulevan julki. todella huonosti hoidettu liitto, tulee jopa Pekkaa ikävä.
Taas näitä salaliittoteoreetikkoja liikkeellä:" kaikki on minua vastaan ja totuus on minun henkilökohtainen kokemukseni"
Jos koet asiat näin, niin tottahan se on - sinulle. 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas näitä salaliittoteoreetikkoja liikkeellä:" kaikki on minua vastaan ja totuus on minun henkilökohtainen kokemukseni"
Jos koet asiat näin, niin tottahan se on - sinulle. 😇Mutta kun "salaliitto teorikko" sattuu olemaan oikeassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun "salaliitto teorikko" sattuu olemaan oikeassa!
Höpö höpö
- Anonyymi
Totuus voi joskus sattua.
- Anonyymi
Aloitus on itsessään yhtä vakuuttava kuin "pieru Saharassa". Vailla perusteluita.
- Anonyymi
Näitä "kuulee juttuja" ei voi pitää perusteluina, missään/mihinkään.
- Anonyymi
Niin. Yli 20 vuotta olen seurannut judon toimintaa, niin aina on ollut tilanne jossa joku ryhmä on ollut tyytymätön liiton toimintaan tai hallitukseen tai henkilöstöön tai valmennusvaliokuntaan tai ties mihin muuhun. Ja sama valitus on jatkunut vuodesta toiseen, välillä kohteen vaihtuessa. Kaikkia ei saa kerralla tyytyväiseksi vaikka mitä tehtäisiin.
- Anonyymi
Tekis ees työnsä, niin se riittäisi, mut ku ei.
- Anonyymi
Olethan itse ollut aktiivinen muussakin kuin marisemisessa? Epäilen.
- Anonyymi
"Tekis ees työnsä, niin se riittäisi, mut ku ei."
Kuinka kauan olet ollut judon kanssa tekemisissä?
Oletko tänä aikana ollut sitä mieltä ettei liiton henkilöstö ole koskaan tehnyt töitään? - Anonyymi
Nyt on lomakausi.
- Anonyymi
Lehdes teki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691072- 64862
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66846- 53838
- 185821
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72702- 42696
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50663Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578- 42528
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S49522Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47464Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464- 18448
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9374J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32372