Voisitteko lopettaa sen turhan ramppaamisen sinne? Soittakaa terveyskeskukseen jos on flunssaa tai sormi on kipeä. Turhaan ruuhkautatte mitättömillä "vaivoilla".
Päivystys vaasassa
19
460
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ollut tekemässä tilastoa vaivoista?
- Anonyymi
Tais mennä tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais mennä tunteisiin?
Meni sillä. Käy itse varmaan vähän kun nokka vuotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais mennä tunteisiin?
No oletko?
- Anonyymi
Onko aloittaja töissä hoitoalalla? Erikoinen valitus...
- Anonyymi
Ihan aiheesta puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan aiheesta puhetta.
Ei liity aiheeseen tuo vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity aiheeseen tuo vastaus.
Kysymys ei liity vastaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys ei liity vastaukseen.
Tietenkin liittyy.
- Anonyymi
Onnellisimman ymmärtämättömin kansa laahustaa hyvinvointikeskuksiin, ymmärtämättä sairauttaan koska ovat itsekkyyden ja valintojen suohon laulettuja, Itsekkyys on inhimillisyyden sairaus joka murentaa yhteisöllisyyden ja yhteiskunnan. Siksi säkin lähinnä vihaat etkä rakasta.
- Anonyymi
Ennen sairaiden paikkaa kutsuttiin sairaalaksi, nykyään terveystaloksi tai hyvinvointikeskukseksi. Ikuinen Vappukasvu on muuttunut ikuiseksi aprilliksi.
- Anonyymi
Kyllä siellä saa hypätä niin paljon kun jaksaa!
- Anonyymi
Niin varmasti jos haluaa tahallaan kuormittaa päivystystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti jos haluaa tahallaan kuormittaa päivystystä.
Mitä väliä.
- Anonyymi
Kun aikansa jonottaa, niin hyvällä tuurilla voi päästä kandidaatti lääkärin juttuihin, mutta tutkimuksiin ja hoitoon pääsy on onnen kauppaa, kun arat kandit ei uskalla päättää mitään.
- Anonyymi
Rekisteröi itsesi ruotsinkieliseksi. Pääset heti. Yksi lääkäri päivystää pelkästään ruotsinkielisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröi itsesi ruotsinkieliseksi. Pääset heti. Yksi lääkäri päivystää pelkästään ruotsinkielisiä.
Netin kautta voi kysyä hoitajalta ensin kannattaako mennä jonottamaan,klikkaa soittopyynnön se soittaa takas kun kertoo vähä mikä vaivaa... eli luultavasti olis ohjeistanut hae apteekista lääkettä jos ei auta tuu sitten. Olen samaa mieltä ettei sinne turhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin kautta voi kysyä hoitajalta ensin kannattaako mennä jonottamaan,klikkaa soittopyynnön se soittaa takas kun kertoo vähä mikä vaivaa... eli luultavasti olis ohjeistanut hae apteekista lääkettä jos ei auta tuu sitten. Olen samaa mieltä ettei sinne turhaa
Paikka on kyllä kaikkia varten jotka tuntevat itsensä sairaaksi. Ei sitä valitaa täällä tehdä.
Sinne vaan kaikki!
- Anonyymi
Ennakolta ei voi sairautta useinkaan ennustaa.
Terveyskeskukset ovat auki kellonaikohin nojaten.
Sairaalan päivystys on hyvä.Pyrkii toimimaan niillä resuisseilla mitkä
ovat käytössä. Asiakkaat joutuvat jonottamaan,ei kuitenkaan aina,riipuen tapauksista.
Turhaan siellä ei rampata,sairastaminen on sen verran kallista. Tämä nyky nuoriso
ilmeisemmin pitää,päivystysä nopean palvelun paikkana.Heidänkin kannattaisi varoa
sairastumista/loukaantumista,riehuessaan kaduilla ja ravintoloiten edustoilla.
Jottei näitä "mitäättömiä" sairaalamaksuja tulisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393